witam,
zakupilem abonament na miesiac czasu przelewem i na koncie mam informacje "twój abonament PREMIUM, wygasł w dniu 31 stycznia 2022" czy ktos mial kiedys cos podobnego i wie jak to rozwiazac?
jesli byl taki temat to przepraszam
Wygasł w przyszłości? Co Ty tam pijesz?
Przeczytaj jeszcze raz. Założę się, że jest napisane "wygasa".
Wygasł w przyszłości? Co Ty tam pijesz?
Ehh, a mogles poczekac te 90min to bylbys pierwszym, mocnym kandydatem na samozaoranie xD.
Ladnie sie przedstawiles przed czytelnikami
No to tęgo. Przegrałem zakład.
Kontakt Premium
Jeżeli masz problem, uwagę albo po prostu chcesz nam coś powiedzieć, możesz skontaktować się z nami pisząc na emaila [email protected] lub dzwoniąc w godzinach 10-17 na numer (+48 12) 626 12 50