Ready or Not - cztery nowe bronie i inne atrakcje w styczniowej aktualizacji
"Twórcy mają też w planach ulepszenie zasad regulujących użycie siły i broni przez policjantów oraz kar za ich złamanie"
Już pękają pod naciskiem płaczków i współczesnego delikatnego społeczeństwa.
A nie dawno pisali że nie ulegną ani nic.
Tu nie chodzi a żadnen nacisk społeczności, tylko o to że jest to gra i nie jest idealna. Obecnie czasami zostajemi ukarani za strzelenie do wroga biegnącego do nas z bronią, a czasem wszystko jest w porządku przy strzeleniu w przeciwnika przez ścianę. Ale wiadomo, trzeba pod wszystko podsuwać jakieś swoje ideologie.
Przecież już w SWAT były kary za nieregulaminowe użycie siły co na wyższych poziomach trudności oznaczało, że nie odblokowywało się kolejnych misji.
Nie rozumiem co to ma wspólnego z płaczkami. Skoro gra ma być realistyczna to normalne, że będą takie mechaniki. To nie CS czy Siege, że najpierw strzelamy potem pytamy.
He? Czy Ty w ogole wiesz jak takie jednostki dzialaja? Jak juz na akcje wzywana jest taka jefnostka, to wlasnie ona nie zadaje juz pytan. Jest akcja i tyle. Proponuje chociaz przeczytac jakas ksiazke, od siebie polecam o polskim Gromie a szczegolnie opis akcji na Filipinach.
Kolego, ale Ty wiesz, że SWAT, a GROM to formacje przeznaczone do zupełnie innych działań i stojące na dwóch odmiennych biegunach?
Chyba jest jakaś różnica między formacją policyjną, a typowo wojskową, no nie?
Porównanie do Siege i CS wzięło się stąd, że gry gatunkowo i tematycznie są zbliżone tylko oś realizmu jest różna.
No ja tam nie wiem Nicki, dostałem mniej negatywnych punktów za zabicie niepełnosprawnego dzieciaka niż za zwykłego cywila więc coś tu chyba nie gra.
1.W Swatach też były kary.
2. No chyba wiadomo że powinny być kary za zjebywanie misji oraz zachowywanie się wbrew regulaminowi.
3. Ja chciałeś zabłysnąć to trzeba było się brokatem ujebać.