Genshin Impact: patch 2.4 przyniesie lubiany event, nową lokację i postacie
Zapowiada się spoko. Wpadnie dużo wishy/primodżemów, a że mam Zhongliego na C1 i Xiao, to zbieram na Ganyu bo mi brakuje DPSa dystansowego.
No proszę, artykuł o Genshinie zawierający wszystkie informacje. Widać autor się przyłożył, brawo.
Co do samego patcha to raczej nic dla mnie jeśli chodzi o postacie. Shenhe na papierze wygląda przeciętnie (przy Bennecie wręcz blednie) zwłaszcza, że jest dedykowanym supportem dla Cryo. Aczkolwiek może być w przyszłości dość przydatna. Trochę kusi wydać te 60 przywołań by spróbować szczęścia, mam odłożone 400 które zbierałem przez długi czas. Lubię jej seiyuu.
A ja właśnie zacząłem grać w tą grę dwa dni temu i jestem pod przeogromnym wrażeniem jak gra free to play wygląda lepiej niż 90% nowości na rynku w tym gatunku.
Poza tym jest mega dużo rzeczy do roboty i przy tym niezła zabawa.
Na pewno będę chciał zdobyć Ganyu, choćby miałoby mnie to troszkę kosztować, bo słyszałem, że to najlepsza postać. A gra jest warta żeby trochu wydać za tą genialną pracę jaką twórcy wykonali i jeszcze dając ta gierkę za free.
Jak już musisz wydawać pieniądze na grę, to tylko Welkin jest rozsądny jeśli chodzi o wartość w przeliczeniu na złotówkę.
Absolutnie żadnego kupowania primogemów bezpośrednio za kasę. Jedno że wciąga, drugie że drogo.
Genshin posiada system pity, który sprawia że co ok. 75 pociągnięć gachy gwarantowana jest postać 5*, a co druga postać 5* którą dostaniesz jest gwarantowana z bannera (liczy się to dla bannerów oddzielnie, tzn. pomiędzy eventowym banner (lewa strona) i standard (prawa), no i dla broni też oddzielnie).
Czyli jak nazbierasz na 75 pociągnięć masz 50% szansy na postać, 150 pociągnięć to 100%. Będąc lekko wybrednym i cierpliwym, można sobie nazbierać na każdą postać i otrzymać ją z 100% pewnością.
Powinien być jakiś poradnik na GoLu na ten temat, bo szkoda aby ludzie wtapiali pieniądze z niewiedzy.
Czytałem na ten temat i oglądam poradniki na YT na bieżąco. Będę miał to na uwadze.
Dzięki