Ready or Not największym bestsellerem Steam ubiegłego tygodnia
Bardzo dobra wiadomość oby tylko nie spartolili sprawy jak Dice z BF 2042. Niestety Team17 wycofało się z oficjalnego wydania gry. Powodem miał być rzekomo poziom w którym jest strzelanina w szkole ale Void zaprzecza tym plotkom. Kontrowersje nie wpływają negatywnie na popularność gry a wręcz przeciwnie dodają tylko reklamy i zwiększają popularność. Gierka bardzo zacna przypomina świetność SWAT 4 z odświeżoną współczesną oprawą graficzną. Brakuje jedynie większej destrukcji otoczenia reszta jest bardzo dobrze wykonana jak na wersję we wczesnym dostępie i nie tylko.
Gdyby devsi w 100% skupili się na grze było by dobrze.
A tak dużo piszą i jedyne co robią to kolejne DRMy ładują do gry które też psioczą grę legalnym userom.
A mogli by robić poprawki do gry, kodu sieciowego, frame rate dropy i lag spike'i są komicznie kosmiczne, patrząc że to nie wygląda super pod względem wizualnym czy animacji do tego skopane AI robiące 360 no scope'y z wh i z aim botem które btw nie naprawili od miesięcy tak jak zresztą resztę rzeczy.
I afera z sprzedażą gry na ich stronie i golenie z kasy i nie wysyłanie kluczy.
I dobrze, Ready or Not wygląda bardzo ciekawie, trochę pracy brakuje szczególnie pod względem AI botów, uczciwości komputerowych przeciwników bo ich czas reakcji jest czasami nieludzki no i elementów teamplayu bo w multi nie ma możliwości wysyłania komend poza czatem głosowym, który nie działa za dobrze i nie jest zbyt precyzyjny jeżeli mamy coś wskazać.