Czesc.
Potrzebuje pomocy kogos, kto sie zna na lub pracuje w UNITY. Posiadam plik, bundle czy archiwum (nie wiem, jak to dokladnie nazwac), ktory zawiera pliki graficzne, do ktorych potrzebuje sie dostac. A niebardzo wiem jak. Szukajac wskazowek w internetach, znalazlem, ze mozna uzyc programu UABE - Unity Assets Bundle Extractor. Ale tu zaczynaja sie schodki. Wszystkie tutoriale, a przynajmniej te, ktore znalazlem, opisuja proces rozpakowania plikow ASSETS (*.assets). Plik, ktory ja posiadam (obrazek poprawej), nie ma rozszerzenia *.assets, a tym samym UABE go nie rozpoznaje.
Stad moje pytanie... Czy jest jakis sprytny sposob, aby dostac sie do "srodka"?
A może spróbuj zainstalować Unity, stworzyć nowy projekt i tam dodać te pliki do projektu? Gdyby to Ci się udało , to może tam by się dało wyciągnąć te grafiki.
Trochę mało waży jak na bundle z plikami graficznymi.
Próbowałeś może bezpośrednio wejść do pliku (np. za pomocą 7zip-a).
manifest zawiera jakieś przydatne informacje? (możesz go otworzyć w zwykłym edytorze tekstowym)
No to sie cos wyjasnilo.
Nie wpadlem na to, aby otworzyc manifest w notatniku. Z tresci pliku juz wiem, ze plik, ktory mnie interesuje, to *.fbx i zawiera model 3D obiektu. Wiec nie sa to pliki graficzne. Teraz musze znalezc plik, ktory zawiera tekstury wyswietlane na tym obiekcie w grze.
Dziekuje za sugestie...
Ok. Daruje sobie. Nie znam sie na srodowisku UNITY, a zeby dostac sie do pliku, ktory potencjalnie zawiera tekstury, musze odprawiac czarna magie. Trudno...