Gracze zaczęli być dla siebie mili w Escape from Tarkov
Gracze zaczęli być dla siebie mili - https://streamable.com/x6xnbs
Rosyjska szkoła gamedevu:
- 100 modeli broni odwzorowanych w najdrobniejszych szczegółach tak, żę możesz zobaczyć odbicia odbić jak CSI, ryski i odciski palców na metalu.
- mechaniki krwawienia, zadławienia, poślizgu na gównie
- TOTALNIE spierniczony netcode
- darmowy silnik
- brak optymalizacji
...
....
....
- brak VOIP.
100 modeli broni odwzorowanych w najdrobniejszych szczegółach tak, żę możesz zobaczyć odbicia odbić jak CSI, ryski i odciski palców na metalu.
zamienić „broni" na „kałacha" i jest STALKER i paczki broni do niego D:
aż się musiałem zalogować.
Gra działa b.dobrze więc zła optymalizacja to bujda. Z netcodem nie ma żadnego problemu więc kolejna bujda.
Dla takich ludzi jak Ty jest przecież Tibia - powinna Ci pójść na Twoim sprzęcie.
a po co komu voip w tego typu grze? jakoś NIKOMU nie był potrzebny do tej pory; dodanie go to po prostu nowe urozmaicenie.
aż się musiałem zalogować...
optymalizacja w tej grze leżała od zawsze - niezależnie od tego czy masz rtx 3080 czy gtx 1660 - liczba klatek jest losowa. Możesz mięc stałe 60 a możesz mieć i 30.
Netcode to od zawsze dramat - popatrz sobie na reddita.
Po co komu VOIP? No właśnie po to, żeby w grze, która od zawsze zakładała system karmy, można było mieć jakiekolwiek interakcje.
Gram w tę grę od patcha 0.3, więc sorki, ale wydaje mi się, że mogę z czystym sumieniem napisać: piszesz głupoty.
Mam 2080 ti, 64 ramu i 11900, gralem miesiac temu, i potwierdzam ze net code i optymalizacja lezy.
Na 3080 stałe FPS w okolicach 144 w 1440p.
Optymalizacja jest świetna, jednak roblemy z netcodem bywają. Czasem osoba która pikuje jako pierwsza jest niezauważalna na drugim ekranie. Słychać strzał i umierasz,a później wychodzi zza rogu. Dodatkowo postacie nie poruszają się płynnie tylko widać ścinki animacji. Przed patchem nie przypominam sobie takich zachowań.
Polecam
Można strzelać przez różne powierzchnię w zależności od kalibru i rodzaju pocisku wiec może to wynikać po prostu z prefire.
Gram od początku i jest to jedyna produkcja na rynku bez ściemy, są obsuwy są problemy ale mimo wszystko tak bardzo niedoświadczony team jak battlestate daje sobie rady z tą grą. Pamiętam okropiczne desynki jeszcze do niedawna masakryczne opóźnienia na serwerze od ostatnich kilku patchy wgle tego nie czuć, a teraz jak utrudnili bezsensowne strafewowanie co jest rakiem fpsów to gra się o wiele przyjemniej.