Nowe gameplaye z Sifu spodobają się miłośnikom sztuk walki
"Nowe gameplaye z Sifu spodobają się miłośnikom sztuk walki"
No nie, ciosy dalej nie mają siły, ani "pierdolnięcia" chłop bije ubrania nie ciała.
Od pierwszych zajawek ludzie o tym mówili, a twórcy nic z tym nie zrobili, dalej uparcie w to samo.
Beka.
Ćwiczyłeś jakieś sztuki walki, albo chociaż kickboxing? Co prawda trochę brakuje flow (tzn. po każdym ataku jest zbyt duża przerwa przed następnym), ale podejrzewam, że to wybór "polityczny" (taki wybór zresztą widać po przewróceniu przeciwnika, którego normalnie można by szybko znokautować, a tu jest jeszcze podnoszony).
Oczywiście, można narzekać, że nie jest realistyczne, bo nie można zakładać duszenia, dźwigni, turlać się w parterze czy uderzać w punkty witalne, ale to jest tylko gra, w której trzeba zbalansować trudność przeciw zabawie, szczególnie w kontekście sterowania (np. jak sprawnie wskazać, że chcesz przy uniku wejść pod rękę, przechwycić ją i założyć dźwignię).
Jak ktoś się chce rozwijać, to zapraszam na salę, a nie przed TV/monitor.
HAHA wy tak serio? przecież ta gra to zwykły zdechlak może w latach 90 ktoś by się tym jarał od napier... mam MK11 a tego za darmo bym nie chciał kolejna giereczka dla jutuberów.