Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Cities Skylines Airports - Paradox Interactive zapowiada nowe DLC

11.12.2021 17:35
Obywatel_Szary
1
5
Obywatel_Szary
27
Chorąży

Kolejny DLC - zabawka. Niby fajnie bo będzie można zrobić super lotnisko bez modów, ale czy zabiło by ich dodanie czegoś co pogłębia rozgrywkę zamiast tylko ją poszerzać? Jakieś problemy dla miasta do przezwyciężenia poza korkami?

11.12.2021 17:56
Herr Pietrus
2
2
odpowiedz
Herr Pietrus
230
Ficyt

Wydawało się, że już skończyli z DLC, no ale nie...
Tymczasem do zarządzania ruchem nadal potrzebne mody, do precyzyjnego budowania też...

11.12.2021 18:44
3
1
odpowiedz
SenmiMsS
11
Legionista

Większość DLC do tej gry to niewypały. Dobre pomysły, ale marne wykonanie. Zobaczymy jak będzie z kolejnym, ale nie wróżę sukcesów.

12.12.2021 01:47
keeper_4chan
4
odpowiedz
keeper_4chan
104
Generał

Kolejne małe DLC.
Będzie grane.

12.12.2021 07:40
Rozbo12
5
6
odpowiedz
5 odpowiedzi
Rozbo12
55
Konsul

Powinni w pierwszej kolejności zwiększyć liczbę dostępnego obszaru z 9 bloków(2x2km) do np 25 jak to robią mody. Chyba że teraz coś się zmieniło w tej kwestii, w "Cities Skylines" grałem lekko ponad rok temu i strasznie mnie to irytowało

12.12.2021 07:53
elathir
5.1
elathir
103
Czymże jest nuda?

Konsole nie wyrobią, słabsze PC na minimalnych też, a na mocniejszych PC masz mody, których używasz na własne ryzyko więc spadki wydajności to nie ich problem.

Tak więc nigdy tego nie zmienią.

12.12.2021 09:04
5.2
2
xan11pl
81
Generał

Rozbo12 Mogliby zmienić dużo rzeczy, wiele modów usprawniających rozgrywkę, które trzeba instalować żeby gra była przynajmniej w pewnym stopniu grywalna, bo w wersji czystej ta gra zupełnie taka nie jest, jeśli gra się na czystej wersji to te miasta wyglądają bardzo dziecinnie, dopiero na modach da się zbudować realistyczne miasta. Niestety zabawa z modami jest dość uciążliwa, bo te często się wywalają, dużo assetów wgranych do gry działa do pewnego momentu, a potem nagle znika. Linie ruchu rysowane ręcznie na ulicach potrafią sobie zniknąć.

Ta gra ma ogronmy potencjał, ale twórcy mam wrażenie nie bardzo chcą go z niej wykrzesać, a zamiast tego wolą wydawać takie popierdółki jak to powyżej, zupełnie nie wpływające na grywalność, immersję czy realizm budowanych miast.

13.12.2021 07:50
keeper_4chan
😜
5.3
keeper_4chan
104
Generał

Takie rzeczy to w następnej odsłonie gry.

13.12.2021 08:52
elathir
5.4
elathir
103
Czymże jest nuda?

Dla mnie gdyby mieli coś z modów integrować to:

1) narzędzia takie jak anarchy czy move it i nie tylko.
2) bezwzględnie Traffic Manager: President Edition
3) jakąkolwiek grupę modów z tych rozsądnych związanych z drogami, coś co wrzuca drogi asymetryczne itd.

Node controler czy intersection marking tool to mógłby już być dla większości graczy overkill

13.12.2021 09:56
Herr Pietrus
5.5
Herr Pietrus
230
Ficyt

Dokładnie, traffic manager, więcej rodzajów dróg plus anarchy to jest must have, do tego usprawnia grę, która przecież sama w sobie bardzo duży nacisk kładzie na optymalizację sieci drogowej... nie dając ku temu narzędzi.

Reszta IMHO jest raczej OK, niektóre rzeczy wprowadzane przez mody i assety z workshopu robią co prawda wrażenie, ale są mało realne jako bazowa zawartość.
Chociaż więcej ciekawych modeli od autorów by się przydało, bo szukanie po workshop i niepewność jak co działa bywają męczące.

post wyedytowany przez Herr Pietrus 2021-12-13 09:57:22
Wiadomość Cities Skylines Airports - Paradox Interactive zapowiada nowe DLC