STALKER 2 na kolejnych screenach
Wolność i monolit to stare frakcje
Poziom grafiki jak w Metro: Exodus, ale w otwartym świecie. Nadal jednak nie zobaczyliśmy żadnego prawdziwego gameplaya, a premiera niby jest w kwietniu
Jeszcze nie widziałem screena albo renderu z gry, o którym ktoś by powiedział, że nie jest cudowny...
ooo tam, to tylko wyjątek potwierdzający regułę :P
Wolność i monolit to stare frakcje
Oczywiście. Przecież każdy patrzy na Stalkera przez pryzmat Mirosława Utty, no nie? Niczego innego wartego uwagi w tej serii nie ma.
Nie tylko dla Ciebie , ale dla każdego szanującego się gracza. Poza tym to, że nie będzie to jakaś plotka wyssana z palca. Ja słyszałem, że normalnie będzie.
Plotka wyssana z palca na podstawie karty steam gdzie jasno jest wskazane, że nie będzie "pełnego" polskiego języka
To będzie można oficjalnie dołączyć do Monolitu?
W starej trylogii strzelali do wszystkiego co nie swoje.
Same grafiki ładne, postacie w starym stylu tylko więcej szczegółów.
No i dobrze bo dzisiaj w grach plagą są postacie obładowane szpargałami i detalami do absurdu.
No i +1 za strzelbę myśliwską, jedna z niewielu dobrych rzeczy z Czystego Nieba.
Wygląda mega klimatycznie, ale czego innego się spodziewać po Stalkerze?
Ciekawi mnie działanie anomalii, chyba sobie w nie powskakuję jak już gra wyjdzie :p
Serio? W 2021roku ktoś się jeszcze podnieca podrasowanymi screenami? Faktycznie, ludzie to głąby i ożenić można im wszystko skoro mają, taką przysłowiową, "pamięć złotej rybki". Screeny z CP2077 też były świetne, tylko co z tego jak reszta ssie?
A mnie ciekawi jak im pójdzie fabuła. W podstawie była prowadzo na nijako - cięzko przewijała się przez standardowe questy a i te były w taki sposób przyjmowane,że nie do końca czuliśmy wypełnianie jakiejkolwiek misji. Wszystko było takie beż zycia,bez wypełnienia. W zamian mieliśmy świetny świat więc robienie postępów aż tak nie bolało. Zobaczymy jak to zrobiątutaj ;)
To pole maków jest... zaskakujące, nie spodziewałem się takich żywych kolorów po STALKER'ze :).
Tak, jest to wytłumaczone tym, że strefa powoli wraca do życia. Ma być dużo więcej podobnych lokacji.
Widać, że zrzuty są podrasowane, ale wstydu raczej nie będzie. UE4 to solidny silnik i mieli dużo czasu żeby go dobrze zoptymalizować. Jeśli osiągną poziom Metro Exodus to mi to wystarczy, bo Stalker nigdy nie powalał oprawą, a projektem i klimatem lokacji. Cieszę się, że GSC powróciło z martwych i wskrzesiło tę markę. Mam nadzieję, że kwietniowa premiera nie ulegnie zmianie i też bym chciał zobaczyć jeszcze gameplay z prawdziwego zdarzenia.
Wyczytałem kilka dodatkowych informacji, których nie ma w newsie:
- Przywołany jeleń to trudny przeciwnik, na którego będzie trzeba znaleźć czuły punkt. Ponadto używa mocy PSI do przywoływania pobliskich mutantów.
- Anomalie powrócą w znanych już wariantach, ale powinniśmy spodziewać także nowości oraz eksplozji i tornad na większą skalę. Niektóre z nich mogą nawet zniszczyć całkowicie nasz pancerz jeśli nie będziemy ostrożni.
- Głodni będziemy się wolniej poruszać i ucierpi także nasza celność, natomiast przy braku snu pojawią się nawet halucynacje.
- Dołączenie do frakcji będzie trudną decyzją, która ma nieść ze sobą wiele konsekwencji.
Źródło: igromania.ru
Pozdrawiam :-)
Stalker 2 ma korzystać z UE5
Rzeczywiście. Przepraszam, mój błąd.
Nawet jakby robili go na czwórce, to nic by to grze nie ujęło. Days Gone na UE4 wyglada zjawiskowo i Ukraińcy pewnie też by go dobrze wykorzystali. Najważniejsze, że nie robią znowu własnego silnika przez który mieli tyle problemów z produkcją jedynki i ciagle przekładali przez to datę premiery.
Stalker nigdy nie powalał oprawą, a projektem i klimatem lokacji
Czyli oprawą :). Stalker nie powalał technicznymi aspektami grafiki. Mimo to nadal potrafi być wizualnie zachwycający, zwłaszcza w budynkach i podziemiach, gdzie wchodzi genialna gra świateł i cieni, brudne tekstury oraz namacalnie chropowate powierzchnie. Zachodnie postapo przy Stalkerze i Metrze jest jakieś takie gładkie. Do tego dochodzi mistrzowski dźwięk, który buduje w zależności od potrzeb taki klimat beznadziei lub zaszczucia, że swojsko w zonie mogą się czuć tylko psychopaci. Mam nadzieję, że przez wyższy budżet i nowy engine nie zginie ten sznyt i dwójka nie okaże się zbyt sterylna.
Matysiak, hehe no źle to ująłem, chodziło mi właśnie o techniczną jej stronę. Bo zgadzam się, że artystycznie to absolutny top :-)
Na premierę chyba wezmę 3 dni urlopu podobnie jak wiedźmin 3 wychodził
Stalker to gra kultowa ale nigdy mnie nie wciągneła na długo a grafa to nie wszystko. Pożyjemy i zobaczymy co z tego wyjdzie, tak czy siak czekam na dwójkę.
Grafika trochę, jak w nowym Metro ale i ona stoi na wysokim poziomie nawet po 2 latach od premiery( szczególnie na najwyższych z włączonym RT), wiec tu jest rewelacja. Do tego ogromny i mam nadziej klimatyczny otwarty świat i mamy prawdziwy nextgen. Niepokojące jest to, że tak naprawdę z gry nie pokazali niczego konkretnego do tej pory a przypominam, że pierwszy STALKER powstawał w ogromnych bólach a tu już po 1,5 roku od zapowiedzi ogłosili wstępną datę premierę.
Wznowienie pracy nad S2 ogłoszono 3,5 roku temu, nie półtorej. Dokładnie w kwietniu 2018 roku ze wstępną premierą w 2021.
To 2.0.2.1. nie było datą premiery a częścią zagadki GSC. Może i rzeczywiście wstępnie planowali na ten rok ale nigdy nie powiedzieli że to data premiery, dlatego nie rozumiem gdy ktoś mówi że S2 został przełożony, skoro 28.04.2022 to pierwsza ogłoszona data premiery.
Nikt oprócz ciebie tego nie napisał. Wstępna data premiery to luźne gdybanie, ale przyjmijmy, że faktycznie chodzi o zagadkę, która do dzisiaj pozostaje nierozwiązana i osobiście nie widzę żeby w jakikolwiek logiczny sposób zostać miała. Na ten moment GSC może wcisnąć każdy kit, ale myślę, że jednak większość spodziewała się, że faktycznie może chodzić o wydanie gry w 35 lecie katastrofy czarnobylskiej.
Zagadka została rozwiązana prawie 2 lata temu więc nie wiem o czym mówisz. Druga sprawa to samo GSC mówiło by nie brać tego 2.0.2.1. jako daty premiery :)
Via Tenor
No to faktycznie świetna zagadka.
Grafika piękna i czuć mocno klimat! Stoi na wysokim poziomie.
Oby do dnia premiery nie będą downgrade... Oby te screeny pochodzą z gameplay, a nie przerobione. Dobrze, że nie zamierzają wydać na przestarzałe konsoli PS4 i XBOX One (najwyższy czas!), inaczej grafika wtedy będzie obniżona podobnie jak Dying Light 2.
Słusznie. Zbyt wiele gry AAA w trakcie tworzenia często wyglądają dużo ładniejsze przed finalnej wersji.
Ślicznie to wygląda, ale z dystansem, to są podkręcone statyczne zrzuty, bullshoty.
Poziom grafiki jak w Metro: Exodus, ale w otwartym świecie.
A to Exodus nie miał otwartego świata?
Mapy moze i byly dosc duze, ale martwe i dzieliły się na części (loadingi)
Gra wychodzi tylko na next geny i PC to dziwia mnie podejrzenia o zbyt ladna grafike.Ja jak kupilem tv 4k w tym roku to sie okazalo ze graficzie, Dziki Gon prezentuje sie lepiej niz RDR2 a God of War... To juz w ogole bajka. Gdzie gralem nadal na mojej slimce. Grafika to kwestia perspektywy. GoW fajnie sie bawi kolorystyka i ma tesktury w prawdziwym 1080p, a nie jak w open worlach mieszane HD / FULL HD. Poza tym, HDR. W3, RDR2 maja slaby a GoW ma konkretny. Jak kupie Series X to oczekuje grafiki jak na tych screenach. Myslalem, ze Dying Light 2 zmotywuje do zakupu ale kurde rewelacji nie widac a jak Stalker da swoj gesty klimat to moze byc Killer.