Dying Light 2 na nowym, obszernym gameplayu
Wygląda nieźle poza tym, że w niektórych miejscach, jak na przykład na tej podstacji, drzwi zewnętrzne mają paskudne tekstury w niskiej rozdzielczości. No ale to jeszcze przed premierowe, aczkolwiek gra ma złoty status, więc..
- Wszystkie laski wyglądają na wkurzone (i brzydkie), chyba wszystkie dostały okres tego samego dnia, ale ważne że tyłek jest potężny, gejmerzy będą mieli co oglądać.
- Wszyscy wyglądają jak hipsterzy w hipsterskich fryzurach, w ogóle ciekawe jak farbowali włosy? Przecież było "10 lat ciemności" super bieda i w ogóle a tutaj farby Loreal, wszyscy dobrze ubrani i w ogóle no ciekawe, ciekawe
- Multi kolorowi, multi kulti... ->
Pierwsza pani wyglądała jak "survivor" nie jak bloggerka
- AI.... Mój toster ma większe IQ od tego AI w tej grze.
- Misja taka sobie
- Graficznie bez szału bije niską rozdzielczością na kilometr, żadne tekstury, nic w tej grze nie jest "sharp&crisp", wszystko wygląda jakby było renderowane w niższej rozdzielczości niż natywna
- Walka nudna
Pomijam absurdalność czepiania się o to, że postacie mają inny kolor skóry (wyobraź sobie, że poza białymi istnieją też inni na tym świecie xd), ale wyobraź sobie, że nie do końca wiadomo gdzie rozgrywa się akcja drugiej części, ale pewnie gdzieś na południu. W pierwszej części było to fikcyjne miasto w Turcji i zonk! w Turcji ludzie mają ciemniejszą karnacje i owłosienie.
Zakładając, że po wybuchu pandemii wyginęła znaczna cześć ludzkości, to w magazynach zostały miliony ton nowiutkiej odzieży i farb do włosów, które wystarczyły na lata funkcjonowania pozostałym ludziom.
Gościu zluzuj, bo wszędzie widzisz spiski. Nikogo nie obchodzi kto coś tam powiedział 5 lat temu. Jak na razie, to niespecjalnie wiadomo, gdzie zlokalizowane jest to miasto, a wszyscy czepiają się 1 (słownie jednej) postaci, która w alfie miała inny odcień skóry. Gdzie są te hordy czarnych, o które tak się martwicie? Nawet ta dziewczyna której tak się czepiacie, ma taki bardziej opalony, hinduski odcień skóry, niż afrykański.
Tak tak, wszędzie spiski... Zobacz kto miał byc reżyserem Czarnej wdowy, a kto ostatecznie nim był i jaki był tego powod... Allianci tez uważali pogłoski o Niemieckich obozach koncentracyjnych za spiek Polaków, że wyolbrzymiają etc. Spiskiem tez był azyl niemieckich naukowców w USA, UK i Francji... Ale to przecież tylko teorie spiskowe, nie?
Rino_ -> wiesz, ze jak w dyskusji o grach przytaczasz historie nazistow to jestes calkowicie skonczony?
wymien mi 3 płci, 5 ras i jakie jeszcze cuda na kiju widzisz na tym gameplayu. wyjechales kiedys w ogole ze swojego Pierdziszewa? boli Cie to, ze na swiecie istnieja ludzie rozniacy sie od Ciebie?
Ty masz maturę? Bo chyba nie, skoro nie umiesz czytać ze zrouzmieniem. Gdzieś pisałem o nazistach? :-) tamat dotyczył spisku, a to było porównanie. Nie wiem, ale skoro to forum o grach, a gry bywają w tematyce 2 WŚ to nie mogę nic nt temat pisać, bo to wg nie związane z szeroko pojętymi grami?
musisz naprawdę nie mieć argumentów, skoro lecisz już ad personam :-) Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę.
nie mam, w tym roku pisałem egzamin osmioklasisty, a i tak jestem mądrzejszy od Ciebie, shame on you.
i czekam na listę tych niesamowitych cudów na kiju w Dying Light 2.
Skoro jesteś młodą osobą, to zrób sobie test na iq. Co prawda mądrości to nie mierzy, ale inteligencję tak. Bardzo chętnie utwierdzę Cię w przekonaniu (mimo, że testy dla dzieciuchów, a 18+ są inne), że jest zupełnie na odwrót :* Weź się za lekcje, bo głąbem będziesz, a dopiero później mów ludziom o innych poglądach (niż ściśle określone twoje poglądy), że są głupsi:-)
PS Sugerowałbym na początek skończyć studia, ukształtować siebie jako człowieka, a dopiero później wypowiadać się na tematy, o których się nie ma pojęcia :-)
musisz naprawdę nie mieć argumentów, skoro lecisz już ad personam :-) Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę.
Drugie zdanie twojej pierwszej wypowiedzi to ad personam, tak samo pierwsze zdanie twojej trzeciej wypowiedzi, już nie wspominając o całkowitym śmietniku jakim jest ostatnia z twoich wypowiedzi. Jakie wnioski?
O kurde, wartościowanie wypowiedzi ludzi na forum o gierkach po tym, czy mają maturę czy nie, myślałem że niżej w internecie nie zejdziemy, ale widać nadal można zaskoczyć xD
- Multi kolorowi, multi kulti... ->
Głosu postaci Lawan użycza Rosario Dawson. Trzeba być ślepym żeby nie zobaczyć ze postać ma ją przypominać.
https://www.imdb.com/name/nm0206257/?ref_=nv_sr_srsg_0
Fakt, że w niektórych miejscach mogłoby być ładniejszy tak jak pierwszy pokaz gameplay E3. Ale skoro ta gra jest skierowana również do PS4, to co się dziwić? Ograniczenie techniczne robią swoje. Wiem, Red Dead Redemption 2 i inne gry sandbox są o wiele ładniejsze, ale Techland to nie Rockstar, więc co poradzę.
No ale to jeszcze przed premierowe, aczkolwiek gra ma złoty status, więc..
Skoro ogłosili "złoty status", to nie licz na żadne poprawki graficzne. Przynajmniej jeszcze nie przed premiery.
No, nie podali najważniejsze informacji, na jakiej platformy pokazali gameplay i na jakie ustawienie graficzne grali. PC czy PS4? Oto jest pytanie.
Fakt, że w niektórych miejscach mogłoby być ładniejszy tak jak pierwszy pokaz gameplay E3. Ale skoro ta gra jest skierowana również do PS4, to co się dziwić? Ograniczenie techniczne robią swoje
Jakoś Redzi nie mieli z tym problemu, żeby wypuścić next-genową wersję na PC i past-genową na PS4.
Nie wiem, czy Redzi powinni być wzorem do naśladowania w kwestiach technicznych.
Grafika jest gorsza niż w jedynce, jakieś takie bez polotu ta gra na tych filmikach.
Hm... oodczuwam brak przestrzenności .... struktury i modele wydają się strasznie płaskie... grafika jest przynajmniej na tym filmiku średnia , tekstury budynków jakieś takie falloutowe... jednolite .
Dziwnie nienaturalnie wyglądają gesty NPC podczas mówienia , nie pasują do siebie , są takie nienaturalne.
Rzuca się mi owczy w pierwszej scenie kiepska i nieadekwatna do emocji mimika twarzy (Kobita się cieszy z elektryczności a na twarzy przy okrzykach radości praktycznie kamień).
Wyjdaje mi się, że na tip top nie działa synchornizacja ruchu ust z mową.
Walka natomiast wydaje się dynamiczna i zróżnicowana.
Wszystko to może być drugorzędne o ile będzie fabuła interesująca.
No, fakt.
Co by nie mówić, to takie błędy fizyki dodają autentyczności gamepleyowi. Widać ze nie było to reżyserowane, tylko faktycznie tak wygląda gra.
Chyba mierności samej grze. To wygląda jak standard a nie błąd, szczególnie siekanie powietrza bez polotu.
Nie mówię, ze to dobrze, że są takie błędy. Zwracam jedynie uwagę na to, że ten gameplay jest prawdziwy, a nie reżyserowany, czy wręcz renderowany, jak to teraz robi wielu twórców, żeby pokazać grę lepszą, niż jest w rzeczywistości. tutaj wygląda to uczciwej w stosunku do konsumenta.
siera97 dobrze gada. To bez wątpienia prawdziwy gameplay.
Ogra się w gamepassie, albo za 40zł.
Raczej słabo to wygląda nie liczę na hita . Trzeba będzie poczekać na recenzje nie pchać się w preorder .
Pomijam absurdalność czepiania się o to, że postacie mają inny kolor skóry
Ja tam nie jestem za bardzo obeznany z tą grą, ale jeżeli dołączony obrazek to prawda, to w sumie jestem ciekaw i zdziwiony dlaczego zmienili tą postać.
(wyobraź sobie, że poza białymi istnieją też inni na tym świecie xd)
Dziecinny argument - skoro to jest tak oczywiste, to czemu po prostu nie dodali więcej postaci, tylko przerabiali już zaprojektowane?
Te wszystkie linie dialogowe owej bohaterki były nagrywane od nowa?
ale wyobraź sobie, że nie do końca wiadomo gdzie rozgrywa się akcja drugiej części, ale pewnie gdzieś na południu. W pierwszej części było to fikcyjne miasto w Turcji i zonk! w Turcji ludzie mają ciemniejszą karnacje i owłosienie.
Raz, że w powyższego filmu wynika, że ma to być nowe miasto, a akcja ma się dziać jakieś 20 lat po wydarzeniach z pierwszej części.
#2 - a co to: w takiej Turcji nie spotkasz nikogo o innym kolorze skóry i WSZYSCY są że tak powiem "lokalni"?
3) - Skoro to miałaby być Turcja, albo jeszcze bardziej na południe, to biała postać w tamtejszym regionie byłaby właśnie przykładem na magiczne "diversity".
Dajcie spokój - ogólnie gra nie wygląda źle, a jeszcze 2 miesiące do premiery.
kilka dni temu autorzy poinformowali, że gra osiągnęła tzw. złoty status, co oznacza, iż prace nad nią zostały zakończone
To akurat nie prawda, bo zapewne już w pocie czoła przygotowują patche, najpewniej jakieś duże na premierę.
Dziecinny argument - skoro to jest tak oczywiste, to czemu po prostu nie dodali więcej postaci, tylko przerabiali już zaprojektowane?
W fazie produkcji są używane różne wyglądy postaci/przedmiotów/miejsc. Po drodze zwyczajnie zmienia się wizja artystyczna. Żadnej postaci jeszcze tak naprawdę nie było, tylko jej koncept. Gdyby załóżmy w dodatku dodali taką samą postać jak w podstawce, tylko że nagle byłaby czarna, to można by się czepiać.
Moim zdaniem nowa wersja wygląda lepiej, ale to już osobista opinia.
#2 - a co to: w takiej Turcji nie spotkasz nikogo o innym kolorze skóry i WSZYSCY są że tak powiem "lokalni"?
3) - Skoro to miałaby być Turcja, albo jeszcze bardziej na południe, to biała postać w tamtejszym regionie byłaby właśnie przykładem na magiczne "diversity".
W 9 minucie gameplayu masz białego.
Nikt nikogo nie przerabiał ze względu na kolor skóry, tylko model, który widać na starych zwiastunach to pewnie jakiś randomowy NPC wstawiony tam jako placeholder. Nie chcieli na kilka miesięcy przed premierą ujawniać współpracy z Rosario Dawson, a wiadomo, że ludzie od razu by się zczaili kto to.
Mam mieszane uczucia. Walka wygląda spoko, ale system poruszania jest jakiś dziwny, w czasie skoków czy opadania postać dziwnie lewituje, tak jakby grawitacja w grze została sztucznie osłabiona. Graficznie też jest nierówno, niektóre miejscówki wyglądają bardzo ładnie (zwłaszcza przy dobrym oświetleniu), a inne walą po oczach brzydotą (razi głównie niska rozdzielczość tekstur i brak szczegółów na obiektach). No i na tym gameplay'u gra najprawdopodobniej działa w 30 FPS. Mam nadzieję, że to zapis rozgrywki z past-genowych konsol, a nie tych nowych albo PC.
No i na tym gameplay'u gra najprawdopodobniej działa w 30 FPS
Gameplay jest normalnie w 60 FPS'ach: https://youtu.be/SriU07JopNA
Nie wiem czemu akurat podczas wczorajszego D2K tak cienko to chodziło.
Oczywiście specjaliści na podstawie kilkunasto minutowego gameplaya, z wersji bez day one patcha który pewnie na pewno się pojawi, wydali już wyrok że gra będzie przeciętna.
No tak, w końcu nauczeni doświadczeniem możemy spać spokojnie wiedząc, że kolejna gra zostanie załatana w day one patchu z przeciętnej do GOTY xD
Macie płacone za ten PR czy co?
Nikt mi za to nie płaci. Nie mówię że gra zostanie załatana jednym patchem. Zwracam tylko uwagę na to że ocenianie gry na dwa miesiące przed premierą, na podstawie krótkiego zapisu z rozgrywki jest po prostu bez sensu. Gra jest już ozłocona, co w teorii oznacza że teraz zajmują się przede wszystkim wyszukiwaniem, i łataniem bugów. Nie twierdzę też że należy im się jakiś kredyt zaufania, ale po prostu poczekajmy z jakimikolwiek opiniami do premiery.
Grafika może budzić wątpliwości, ale kompresja filmiku robi swoje, to raz, a dwa, że DL2 powstaje też na XOne i PS4, czyli na stary sprzęt. I twórcy robią wszystko, by gra na tych konsolach działała. Tak to jest jak się robi grę multiplatformową na dwie generacje. W dniu premiery, po day one patchu, na PC, XSX i PS5 powinno to wyglądać o niebo lepiej, a przede wszystkim płynniej działać. Najpierw całkowicie deweloperzy i wydawcy muszą porzucić poprzednią generację, inaczej będę hamowane. Wydaje mi się, że to kwestia dwóch-trzech lat jeszcze. Tak czy siak, na DL2, po kapitalnej jedynce, czekam jak na mało co w 2022. Gameplay i swoboda zapowiada się świetnie. Zobaczymy po recenzjach i tego proponuję się trzymać, bo do premiery jeszcze trochę czasu zostało.
Przejrzałem jeszcze raz filmiki i widzę, że może być nominacja w kategorii - najbardziej idiotyczne AI.
Niestety ale brak inteligencji w AI to raczej standard, tutaj mamy takie średnie AI. Głupie, ale daje sobie radę. Po laureatów zwróciłbym się raczej w stronę Skyrima, gdzie wejście na stół czyni z nas półbogów, czy Cyberpunka, gdzie przechodnie nie mają nawet inteligencji na poziomie bakterii, a przeciwnicy nie posiadają podstawowych zdolności do omijania przeszkód.
Mi się osobiście podoba - walka w większym stopniu oparta o mobilność i gadżety, profity zależne od pomagania różnym frakcjom no i parkour wydaje się bardziej zręcznościowy i powiedzmy "elastyczny", chociaż gra pewnie nie będzie miała jakiejś mega ciekawej fabuły czy postaci ale pierwsza część też ich nie miała a nie przeszkodziło jej to stać się hitem
Jeśli ostateczna wersja będzię się prezentować podobnie jak na tym Gameplayu to ja jestem za, miejmy też nadzieję że gra podzielu losu pewnej gry innego dużego polskiego dewelopera