Witam
uszkodził mi się pad (bywa).
Mam gwarancję i chciałbym go wysłać do Microsoft.
Czy ktoś z Was wysyłał ? postepępując z instrukcją wydrukowało mi etykiede od MS z firmą UPS.
Jakoby darmowo to ma być ale nie mam UPS w pobliżu a jedynie firmy, które w swojej ofercie mają wiele firm wysyłkowych. Czy MS opłaca taki przewóz w ramach gwarancji ?
Spróbuj zadzwonić na infolinię UPS. Ja jak robiłem zwrot gwarancyjny Oculusa to dostałem etykietę, ale w żadnym z 5 punktów w których niby można nadawać- nie mogłem, bo do systemu nie właziło. Zadzwoniłem do DHL (bodajże tym było to) i dowiedziałem się, że muszę do specjalnego punktu 5km dalej oddać, lub po prostu kurier po to przyjedzie, bo tak można. Nic nie dopłacałem. Może tutaj też również tak jest... Mi nikt nie powiedział, że tak mogę, a jednak bez problemów paczkę odebrali i nic nie dopłacałem, bez zbędnych pytań.