Titanfall znika ze sprzedaży
BoŚ Wita, chociaż to raczej nie ten poziom problemu bo Titanfall to głównie multi.
Przypominam, ze jedynka nie miala kampanii single player, wiec jesli EA chce wylaczyc serwery to po co gre sprzedawac, jak ona nic nie ma i bez serwerów bedzie kaput i przepadnie na zawsze?
Tak jest z grami multiplayer z zyja tyle ile wsparcie serwerów, nic ze spba nie wnoszą i nic po sobie nie zostawia. Przepadna na śmietniku historii tak samo jak wydalone restki w kanalizacji po znedzeniu hamburgera.
Co innego druga część. Ta ma świetną kampanię singlowa i bardzo miodne strzelanie (kazdy headshot chodzby z pistoleu na nieosłoniętą glowe przeciwnika zabija, a nie modne dzisiaj gąbki na pociski!).
Ta gra bedzie żyła dalej, nawet jak korpos odlaczy serwery.
Tym sie rozni wartosciowa gra jako dzielo kultury i twórczości czlowieka od guana fastfoodowego, ktory powstał i zyje sztucznie dzieki serwerom i nic ze soba nie wnosi, poza szybka fastfoodową rozrywką.
Jest i miejsce na to, ale na zawsze taki rodzaj gier pozostanie wydmuszką, sztucznym tworem i zapychaczem, a nie dzielem kultury i tworu czlowieka, ktory zapisze sie w historii i beda ja kiedys badac archeologiwie i pisac o nich eseje badacze historii sztuki
Nie dziwi mnie, ze wycofuja ta gre, ona nic nie ma i nic ze soba nie reprezentuje kiedy na rynku jest nieskończenie lepsza dwojka, ktora ma i single player na poziomie i multiplayer.
Battlefield Bad Company 2 do dzisiaj bardzo milo wspominam wlasnie za dobrego singla. Multiplayer byl tam dodatkiem na kilka godzin i nuda.
Wolfenstein Enemy Territory przykładowo wyszedł w 2003 jako darmowa gra multiplayer i do dzisiaj działa, bo community hostuje własne serwery. Z tego co rozumiem to Titanfall tego nie oferuje?
Ale nie ma się co dziwić EA, przecież oni wolą pushować graczy na kolejne wersje, żeby po prostu zarobić.
Battlefield Bad Company 2 do dzisiaj bardzo milo wspominam wlasnie za dobrego singla. Multiplayer byl tam dodatkiem na kilka godzin i nuda.
Dla mnie właśnie multik był głównym daniem BC2. Może to ze względu na to, że był drugim (po CoD MW1) tytułem multi w którym spędziłem więcej niż 100h niedługo po tym jak neostrada dotarła pod moje strzechy.
Mam nadzieję, że przynajmniej z dwójką nie podejmą takich samych planów w najbliższym czasie.