GTA Trilogy Definitive Edition z dużym patchem; okazała lista poprawek
Z deszczem czy brakiem mgły na mapie to modderzy sobie poradzili w parę dni po premierze, także naprawdę wielki mi wyczyn. Te gry nie będą załatane dopóki nie naprawią spieprzonych modeli postaci. Czyli prawdopodobnie nigdy.
Brawo Grove Street Games. Modderzy zrobili to lepiej od was xDDD.
Grove Street Games ->
Ten deszcz stał się już memem xD
A tak poza tym to jak pisał
[link]
CDprojekt Red kiedy R* zalatal gre w tydzien. ->
Gra stworzona od podstaw, która ma błędy vs remaster gotowej gry, która ma błędy ze starej edycji i dodaje ogrom nowych, graficznie wygląda gorzej od oryginału.
To może napisze w imieniu wszystkich MASAKRA :)
ale plus za dobre chęci R* coś łatają... :) na końcu się okaże że to jednak GTA 5 na sterydach :)
Co z tego jak GTA 3 i Vice City są strasznie toporne fabularnie. Cała fabuła gry mieści się na kartce A4. Dawniej to był zachwyt ale dzisiaj to tragedia. Tylko remake może uratować sytuacje, a nie odgrzewanie takich gier które kiedyś były extra, a dzisiaj tylko psujemy sobie dzieciństwo.
Naprawiają pierdoły o które nikt nie pytał zamiast ogarnąć model jazdy, celność przeciwników (ostatnich misji w gta 3 i VC nie da się przejść bo dostajemy tysiąc dmg na klatę mając 100hp), zachowanie npc na drodze i kolizje podczas jazdy.
NPC bardzo często jeżdżą jak oszalali środkiem drogi, w gta 3 zmieniają pas co 10 sekund, a w vice city motorami nie da się skręcać inaczej niż na ręcznym, w dodatku hamulce prawie wcale nie działają.
Do tego wyrzucanie w kosmos podczas kolizji z byle krawężnikiem, czy dziwaczna fizyka skutkująca tańcowaniem po całej mapie przy byle zderzeniu z radiowozem.
W gta 3 wystarczy puknąć pojazd obok by pognał przed siebie, najlepiej to robić czekając aż zwodzony most się opuści, bo można w ten sposób wymusić wjazd całego korka do wody, wystarczy każdego dotknąć samochodem i rusza jak głupi wprost do rzeki.
Rzeczy których ludzie się czepiają typu deszcz w budynkach czy brak mgły to moim zdaniem szczegóły.
Najgorzej, że np. w VC niektóre misje są pobugowane. Można na yt sobie obejrzeć jak w jednej misji mamy atak klonów i trzeba kilkadziesiąt osób wystrzelać, a w drugiej ciężarówki upuszczają niezniszczalne skrzynki zamiast broni.
W wielu misjach nie wiadomo co robić, trzeba szukać poradników. W vice city po ukończeniu głównego wątku nadal nie ma informacji, że trzeba kupować posiadłości i zdobyć większość miasta, żeby odblokował się finał. Masakra!
Ponadto model latania helikopterkiem i samolotami w vice city to porażka, drgają jakby miały padaczkę na najmniejszy ruch myszą. Łatwiej przejść niektóre etapy na oryginalnym VC sprzed remake niż na tym czymś.
Warto także wspomnieć o tragicznym zasięgu rysowania, gdzie npc i pojazdy pojawiają się przed naszym nosem. W cyberpunku narzekaliśmy, że nie widzimy zakrętu na minimapie. Tutaj po prostu na środku drogi nagle pojawia się pojazd i mamy czołówkę albo na pustym chodniku rozjeżdżamy 5 osób. To są takie podstawy podstaw, że musiało być to celowe działanie, być może jakieś problemy z optymalizacją?
Do tej pory nie naprawili też zbugowanego dźwięku otwierania bramy garażu / pay'n'spray / cel więziennych i wszelkich elementów tego typu - dźwięk jest zapętlony co sekundę zamiast być puszczanym raz. Moder naprawił to od ręki.
Ogólnie dziwi mnie to wszystko bo przecież gra jest na nowym silniku, więc była robiona od zera. Jak można w takim razie przenieść takie błędy i problemy? Jakiś bot im przepisywał ten kod na nowy silnik czy jak?
Jedyny ratunek dla tej gry to odebranie projektu groove street i wykonanie tego remastera od nowa przez rockstar. Ciekawe kiedy ogarną widoczność deszczu, bo to przeszkadza dużo bardziej niż jego obecność w budynkach czy pojazdach.
Jedyny ratunek dla tej gry, to zrobienie jej od nowa z wersji oryginalnej przez Rockstar i obciążenie GSG kosztami za oszustwo. Ale niesmak i tak pozostanie.
Z tym zasięgiem rysowania pojazdów to nieźle przesadziłeś. Pojazdy pojawiają się wystarczająco daleko. Nie ma szans aby kiedykolwiek wpakować się przypadkowo na czołówkę.
Nie, nie przesadziłem. Sam miałem wielokrotnie takie sytuacje a grałem na ssd.
Grał ktoś w tą najnowszą wersjie może ktoś powiedzieć czy gra jest stabilniejsza i czy można wpisywać kody w gta Vice city w menu.