W Sifu nie wybierzemy poziomu trudności
Oby ten Sifu nie zdobył łatki "syfu" :)
I dobrze, gry z jednym poziomem trudności są zawsze bardziej "równe" i rozgrywka w nich jest mocno skillowa.
Również tak uważam. Gry z opcją wyboru poziomu są często słabo zbalansowane. Trudny jest faktycznie trudny i w jeden poziom grasz i pół dnia a jak dasz na normalny, to wchodzisz jak nóż w roztopione masło. Praktycznie żadnego wyzwania a na trudnym się męczyłeś i zero progresu przez długi czas. Dobrze, że obecnie dużo gier daje opcje zmiany poziomu w trakcie i możesz sobie testować po swojemu, kosztem jakiegoś tam acziwmenta. Ale osobiście nienawidzę, jak gram na trudnym, nie mogę przejść etapu przez długi czas, zjeżdżam w opcjach w dół na normalny i przechodzę bez żadnego wyzwania.
To chyba nie jest gra Sony. Mają pewnie wyłączność przez jakiś czas.
„ Co jednak ciekawe, starzenie się nie wpłynie negatywnie na siłę postaci. „
Jak tylko ma maleć poziom liczby punktów życia, to trochę nie tego ta mechanika. Postać w zaawansowanym wieku powinna być słabsza, wolniejsza w wyprowadzaniu ciosów, słabiej blokować, itp. Umiejętności może i mieć większe ale w innych aspektach nie powinno być przebacz. Osobiście bym tak to zrobił. Byłby hejt i ból tyłka w internecie ale też dużo ludzi by coś takiego pokochało. Ale to tylko gra i na jakieś ustępstwa mogli sobie pozwolić