Patch 2.3 do Diablo 2: Resurrected wprowadzi zmiany, których oczekują gracze
Toż zawsze można było zmienić poziom trudności na singlu. Po prostu dodali slajder w opcjach. A wpisywanie komendy i tak dalej będzie szybsze.
Ale z tymi skrótami to akurat spoko.
Na konsoli nie można było tego zrobić. Liczyłem na to, że dodadzą taką możliwość online, ale się przeliczyłem.
Akurat ten pasek skill który się pojawia gdy gra się na padzie chętnie bym powitał na stałe
Ja liczę na stackowanie przedmiotów bo mam 3 sloty w skrzyniach zajęte przez runy i kamyki. Dodatkowo musiałem zrobić 2 postacie pod przechowywanie run.
Jak grasz offline to dograj sobie moda stackit, gra dużo przyjemniejsza z nim a jakoś bardzo dużo nie zmienia.
Mogliby jeszcze (choćby dla trybu offline) łaskawie odblokować ultrawide.
Podejrzewam, że udostępnienie tego w jakimkolwiek trybie daje furtkę modderom/cheaterom do implementacji tego w innych. Przypominam, że SC2 do tej pory nawet menu nie obcina, tylko rozciąga. OW chodzi na zoomie w 21:9, a 32:9 rozciąga. Tylko D3 działa prawidłowo, ale w rogach często widać krawędzie modeli terenu.
Jak wyżej, AI się gubiło przy 21:9, dlatego ultrawide zablokowali na 19:9. I nawet przy takich proporcjach czasem zdarza mi się wyłapać idealny kąt, w którym ja mogę już atakować przeciwnika, a on stoi i nie reaguje. Jakoś niedługo przed premierą albo zaraz po padł w internetach pomysł żeby w takim razie wypełniać cały ekran przy przybliżeniu kamery, czyli w zamian za pełne 21:9 postać byłaby trochę większa i mniej byłoby widać na górze i na dole. I nawet się to twórcom spodobało, gracze też zdaje się byli w stanie pogodzić się z taką wymianą pełne boki za obcięcie góry i dołu ale ostatecznie problemów sieciowych mieli tyle że pewnie ogarnięcie ultrawide jest daleko w ich backlogu.
Trochę szkoda, ale z drugiej strony, mam wystarczająco lat na karku, by nie mieć ciśnienia, że muszę zagrać "teraz".
Gracie może przez BN? Jak wygląda gra sieciowa? Jest przynajmniej tak dobrze, jak za czasów świetności oryginalnego D2? Kiedyś grube lata cisnąłem na Battle Necie i czasami chętnie bym sobie wrócił, ale ciekawi mnie jak Resurrected wygląda teraz pod tym kątem
Raczej nie jest to ten sam poziom co 1.10 czy 1.11 (chociaż ponoć czasy największej świetności to 1.09 ale wtedy jeszcze nie miałem neta więc nie wiem;p) głównie za sprawą tego że czaty są wyludnione. Kiedyś na BN można było spędzić sporo czasu w samym lobby i po prostu gadać z ludźmi, a w Resurrected niby postaci jest masa w lobby ale praktycznie tylko spam boty coś piszą (no i nie ma kanałów regionalnych więc i tak by nie było tego klimatu Europe-POL). Jeśli chodzi o samą grę to spokojnie można znaleźć ludzi do pomocy zarówno na normalu (tristruny, tombruny) jak i na piekle (diaruny, baalruny). Handel też jest w miarę żywy w odróżnieniu od klasycznego diablo, chociaż oczywiście nie jest to już ten szał co zaraz po premierze (chociaż obstawiam że tak jak w klasyku wszystko odżyje wraz ze startem laddera).
Chaty są wyludnione to fakt ale myślę że to ze względu na spam botów oraz generalnie przeniesiony handel w inne miejsca. Gier jest od groma, po założeniu takiej nazwanej np. "kill ancients pls" czy "help anya" nie czeka się na pomoc dłużej niż kilka minut. Fun jest nieziemski, dokładnie taki jak go zapamiętałem sprzed lat, mam już ubrane wszystkie 7 klas, w tym sorkę tak konkretnie. Osób gra sporo, handel kwitnie na potęgę, na takim d2jsp ostatni (25) temat na pierwszej stronie ma odpowiedź 8 sekund temu. Tematy w których nikt nie udzielał się w ciągu ostatniej minuty zaczynają się na stronie siódmej czyli 150+
A może by tak dodali HDR na konsolach? Póki co, trąci to myszką, remake AAA wydany w 2021r...
Kolega w pierwszym komentarzu napisał, że można zmieniać poziom trudności na singlu. Jak to zrobić? Czyli gramy sami, to nadal bedzie normal, ale mobki i dropy są skalowane ze względu na ilość osób?
Otwierasz chat i wpisujesz /players x
gdzie x to ilość osób w grze dla której chcesz ustawić trudność
Wraz z komendą /plares X (gdzie X to liczba witualnych graczy) skaluje się HP mobów, exp za ich zabicie i drop.
Jednak skalowanie dropu nie wpływa na jego jakość, a ilość. Im więcej graczy, tym mniejsza szansa na to, że z zabitego mobka nic nie poleci. Ale jak poleci to ten sam szajs ;-) No i drop zwiększa się co drugiego gracza czyli przy /players 3,5,7 (z /players 2 jest taki sam drop jak z /players 1, a z /players 8 taki sam jak z /players 7 - z każdym graczem rosnie tylko exp i HP)
Więc jak szukasz np. run to ma to sens, ale jak farmisz Mefista w poszukiwaniu uników to lepiej /players 1, żeby zabijać go szybciej i częściej.
Ja bym bardzo chętnie zobaczył jeszcze:
- ikonki z aktywnymi buffami i pozostałym czasem działania
- Dekarda identyfikującego przedmioty trzymane w kostce Horadrimów
- stackowanie run i kamieni w skrzynce
- no i wiadomka... większą skrzynkę (tłumaczenie, że to wpływa na gameplay do mnie nie przemawia, skoro gracze i tak tworzą postaci muły)
Obstawiam, że przyjdzie czas kiedy zaimplementują większą skrzynkę. Dziś tworzenie mułów to tak dramatycznie głupi koncept, że szkoda gadać. Kiedyś to się było hardkorem, dziś się czuje jak idiota mają postacie typu KaagDziury czy KaagGemy... omg (u mnie to zawsze barbarzyńca bo wygląda na takiego co by dużo uniósł :d).
Może zakładka jako nagroda z laddera? Może płatne? Biorę cokolwiek.
Dryfowanie gałki na konsoli da się naprawić? Lekki ruch do dołu i wskaźnik mi biegnie sam do dołu i postać. Pad jest zdrowy we wszystkich innych grach.
da się jak twórcy chcą, wystarczy określić ciut większy deadzone, albo pozwolić samym graczom ustalić w którym momencie gra ma reagować na wychylenie pada. ale $$$$$