Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Patch 2.3 do Diablo 2 Resurrected wprowadzi zmiany, których oczekują gracze

19.11.2021 12:43
1
grabeck666
82
Senator

Toż zawsze można było zmienić poziom trudności na singlu. Po prostu dodali slajder w opcjach. A wpisywanie komendy i tak dalej będzie szybsze.
Ale z tymi skrótami to akurat spoko.

19.11.2021 12:48
blood
2
odpowiedz
blood
245
Legend

Na konsoli nie można było tego zrobić. Liczyłem na to, że dodadzą taką możliwość online, ale się przeliczyłem.

19.11.2021 12:49
3
odpowiedz
Gieszu
26
Konsul

Akurat ten pasek skill który się pojawia gdy gra się na padzie chętnie bym powitał na stałe

19.11.2021 12:56
Rumcykcyk
4
odpowiedz
2 odpowiedzi
Rumcykcyk
120
Głębinowiec

Ja liczę na stackowanie przedmiotów bo mam 3 sloty w skrzyniach zajęte przez runy i kamyki. Dodatkowo musiałem zrobić 2 postacie pod przechowywanie run.

post wyedytowany przez Rumcykcyk 2021-11-19 12:56:32
19.11.2021 22:30
4.1
Jurigag
25
Chorąży

Jak grasz offline to dograj sobie moda stackit, gra dużo przyjemniejsza z nim a jakoś bardzo dużo nie zmienia.

20.11.2021 15:30
Rumcykcyk
4.2
Rumcykcyk
120
Głębinowiec

Wiem, że jest sporo modów ale liczę na taką oficjalną łatkę bo później jak będę chciał zagrać w laddery to nie chce bana wyrwać.

19.11.2021 13:06
😒
5
1
odpowiedz
4 odpowiedzi
efBeyond
23
Chorąży

Mogliby jeszcze (choćby dla trybu offline) łaskawie odblokować ultrawide.

19.11.2021 13:16
DocHary
5.1
DocHary
71
Unclean One

Podejrzewam, że udostępnienie tego w jakimkolwiek trybie daje furtkę modderom/cheaterom do implementacji tego w innych. Przypominam, że SC2 do tej pory nawet menu nie obcina, tylko rozciąga. OW chodzi na zoomie w 21:9, a 32:9 rozciąga. Tylko D3 działa prawidłowo, ale w rogach często widać krawędzie modeli terenu.

19.11.2021 15:35
ReznoR666
19.11.2021 17:58
5.3
Zar3011
103
Pretorianin

Jak wyżej, AI się gubiło przy 21:9, dlatego ultrawide zablokowali na 19:9. I nawet przy takich proporcjach czasem zdarza mi się wyłapać idealny kąt, w którym ja mogę już atakować przeciwnika, a on stoi i nie reaguje. Jakoś niedługo przed premierą albo zaraz po padł w internetach pomysł żeby w takim razie wypełniać cały ekran przy przybliżeniu kamery, czyli w zamian za pełne 21:9 postać byłaby trochę większa i mniej byłoby widać na górze i na dole. I nawet się to twórcom spodobało, gracze też zdaje się byli w stanie pogodzić się z taką wymianą pełne boki za obcięcie góry i dołu ale ostatecznie problemów sieciowych mieli tyle że pewnie ogarnięcie ultrawide jest daleko w ich backlogu.

19.11.2021 18:19
5.4
efBeyond
23
Chorąży

Trochę szkoda, ale z drugiej strony, mam wystarczająco lat na karku, by nie mieć ciśnienia, że muszę zagrać "teraz".

19.11.2021 15:30
rafq4
6
odpowiedz
2 odpowiedzi
rafq4
169
Shadow in the darkness

Gracie może przez BN? Jak wygląda gra sieciowa? Jest przynajmniej tak dobrze, jak za czasów świetności oryginalnego D2? Kiedyś grube lata cisnąłem na Battle Necie i czasami chętnie bym sobie wrócił, ale ciekawi mnie jak Resurrected wygląda teraz pod tym kątem

19.11.2021 18:17
6.1
Zar3011
103
Pretorianin

Raczej nie jest to ten sam poziom co 1.10 czy 1.11 (chociaż ponoć czasy największej świetności to 1.09 ale wtedy jeszcze nie miałem neta więc nie wiem;p) głównie za sprawą tego że czaty są wyludnione. Kiedyś na BN można było spędzić sporo czasu w samym lobby i po prostu gadać z ludźmi, a w Resurrected niby postaci jest masa w lobby ale praktycznie tylko spam boty coś piszą (no i nie ma kanałów regionalnych więc i tak by nie było tego klimatu Europe-POL). Jeśli chodzi o samą grę to spokojnie można znaleźć ludzi do pomocy zarówno na normalu (tristruny, tombruny) jak i na piekle (diaruny, baalruny). Handel też jest w miarę żywy w odróżnieniu od klasycznego diablo, chociaż oczywiście nie jest to już ten szał co zaraz po premierze (chociaż obstawiam że tak jak w klasyku wszystko odżyje wraz ze startem laddera).

19.11.2021 20:59
6.2
QrKo
154
Yarr!

Chaty są wyludnione to fakt ale myślę że to ze względu na spam botów oraz generalnie przeniesiony handel w inne miejsca. Gier jest od groma, po założeniu takiej nazwanej np. "kill ancients pls" czy "help anya" nie czeka się na pomoc dłużej niż kilka minut. Fun jest nieziemski, dokładnie taki jak go zapamiętałem sprzed lat, mam już ubrane wszystkie 7 klas, w tym sorkę tak konkretnie. Osób gra sporo, handel kwitnie na potęgę, na takim d2jsp ostatni (25) temat na pierwszej stronie ma odpowiedź 8 sekund temu. Tematy w których nikt nie udzielał się w ciągu ostatniej minuty zaczynają się na stronie siódmej czyli 150+

19.11.2021 15:48
7
odpowiedz
Barel80
5
Junior

A może by tak dodali HDR na konsolach? Póki co, trąci to myszką, remake AAA wydany w 2021r...

19.11.2021 17:23
SpookyYuuki
8
odpowiedz
SpookyYuuki
61
Generał

Nie dało się używać umiejętności poprzez klawisze? Naaajs.

19.11.2021 20:22
John_Wild
9
odpowiedz
3 odpowiedzi
John_Wild
40
Okropnie_Wściekły_Dzik

Kolega w pierwszym komentarzu napisał, że można zmieniać poziom trudności na singlu. Jak to zrobić? Czyli gramy sami, to nadal bedzie normal, ale mobki i dropy są skalowane ze względu na ilość osób?

19.11.2021 20:51
9.1
1
QrKo
154
Yarr!

Otwierasz chat i wpisujesz /players x
gdzie x to ilość osób w grze dla której chcesz ustawić trudność

19.11.2021 22:01
John_Wild
9.2
John_Wild
40
Okropnie_Wściekły_Dzik

Dzięki :)

21.11.2021 21:16
Barsztik
9.3
Barsztik
48
Centurion

Wraz z komendą /plares X (gdzie X to liczba witualnych graczy) skaluje się HP mobów, exp za ich zabicie i drop.

Jednak skalowanie dropu nie wpływa na jego jakość, a ilość. Im więcej graczy, tym mniejsza szansa na to, że z zabitego mobka nic nie poleci. Ale jak poleci to ten sam szajs ;-) No i drop zwiększa się co drugiego gracza czyli przy /players 3,5,7 (z /players 2 jest taki sam drop jak z /players 1, a z /players 8 taki sam jak z /players 7 - z każdym graczem rosnie tylko exp i HP)

Więc jak szukasz np. run to ma to sens, ale jak farmisz Mefista w poszukiwaniu uników to lepiej /players 1, żeby zabijać go szybciej i częściej.

post wyedytowany przez Barsztik 2021-11-21 21:18:08
21.11.2021 21:09
Barsztik
👍
10
odpowiedz
1 odpowiedź
Barsztik
48
Centurion

Ja bym bardzo chętnie zobaczył jeszcze:
- ikonki z aktywnymi buffami i pozostałym czasem działania
- Dekarda identyfikującego przedmioty trzymane w kostce Horadrimów
- stackowanie run i kamieni w skrzynce
- no i wiadomka... większą skrzynkę (tłumaczenie, że to wpływa na gameplay do mnie nie przemawia, skoro gracze i tak tworzą postaci muły)

23.11.2021 17:59
10.1
kaagular
79
Generał

Obstawiam, że przyjdzie czas kiedy zaimplementują większą skrzynkę. Dziś tworzenie mułów to tak dramatycznie głupi koncept, że szkoda gadać. Kiedyś to się było hardkorem, dziś się czuje jak idiota mają postacie typu KaagDziury czy KaagGemy... omg (u mnie to zawsze barbarzyńca bo wygląda na takiego co by dużo uniósł :d).
Może zakładka jako nagroda z laddera? Może płatne? Biorę cokolwiek.

08.12.2021 18:49
Illuminackiretpalianinnajezdzcazdalekiegokosmosu
11
odpowiedz
1 odpowiedź
Illuminackiretpalianinnajezdzcazdalekiegokosmosu
58
Generał

Dryfowanie gałki na konsoli da się naprawić? Lekki ruch do dołu i wskaźnik mi biegnie sam do dołu i postać. Pad jest zdrowy we wszystkich innych grach.

08.12.2021 20:53
11.1
1
A_wildwolf_A
221
Senator

da się jak twórcy chcą, wystarczy określić ciut większy deadzone, albo pozwolić samym graczom ustalić w którym momencie gra ma reagować na wychylenie pada. ale $$$$$

Wiadomość Patch 2.3 do Diablo 2 Resurrected wprowadzi zmiany, których oczekują gracze