Sega widzi przyszłość w Humankind - gra może zapoczątkować serię
no muszą jakoś przejść z ludzkości do imperium z endels space to będzie taki prequel gatunku ludzi z endles space.
Dajcie mi taką Cywilizację 6 z dobrą sztuczną inteligencją i działającą dyplomacją, o więcej nie proszę
Humankind to dobra gra, ale strasznie zdziwił mnie fakt, że twórcy nie nauczyli się praktycznie niczego z błędów cywilizacji, dyplomacja to porażka, walka polegająca na zasypaniu przeciwnika jednostkami bez większego myślenia i te mechaniki, kilka nowych i ciekawych a kilka nieistniejących jak elektryczność, szpiegowanie czy kongres światowy a kilka zrobionych na kolanie jak religia, wpływy, zasoby luksusowe. Ale kto wie może po dodatkach albo w kolejnych częściach będzie "rewolucyjna" w swoim gatunku
Sukces? Chyba robienie dobrej miny do złej gry. Wg Steam Charts:
Humankind - 2,5tys graczy w 24h peaku zaledwie w 3msc po premierze
Civilization V - 20tys graczy 10 lat po premierze
Civilization VI - 50tys graczy
Nie wiem jaki budżet na to poszedł, ale Humankind to największa porażka tego roku, którą od totalnej klęski finansowej uratowała kasa z GamePassa.
wiesz że humankind ma swojego launchera i ludzie grają z niego a nie sereama oraz jest na epic i game pass gdzie gamepass ma promocje na 3 miesiące za darmo.
Dwa największe ficzery Humankind działają słabo i ciągną ją w dół
Co epokę wybiera sie inną cywilizację tylko że to działa na zasadzie całkowitego zastąpienia i jedyne co pozostaje ze starych to budynki i czasem jednostki a powinno to być dokładanie cegiełek z cechami do wielkiego stosu który ciągnie sie przez całą grę
Jest tylko jedna droga do wygranej, zbieranie gwiazdek w różnych kategoriach za które dostaje sie punkty, tylko że z każdą epoką te wymagania na gwiazdki mocno rosną wiec opłaca sie być jak najdłużej w niskich epokach żeby odblokować wszystko na nabić score
Drzewko technologii jest identyczne jak w Civ czyli nudne i liniowe, tu można sie było spodziewać czego więcej
odrazu widać że nie grałeś, główna cecha danej cywilizacji przechodzi z epoki na epokę dlatego tworzymy tym samym swoją własną cywilizację
Grałem i nigdzie nie widziałem aktywnych bonusów dla cywilizacji, może to tak działa ale nie czuć tak samo z budynkami, przy niektórych ciężko powiedzieć na ile poprawią wydajność do czasu aż je sie postawi
Jest na mojej liście życzeń ale jeszcze trochę poczekam bo z tego co się orientuję to część mechanik nadal szwankuje. Dobrych strategii nigdy za wiele więc mam nadzieję, że będą rozwijali ten projekt.
Calw zycie gralem w cywilizacje/kolonizacje i szóste Civilization i Humankind już mi nie podeszły, przekombinowane. Optymalna była piątka.
Jak pójdą w przekombinowywanie zamiast ergonomii, to dziękuję postoje.