Starfield z pełnym wsparciem dla modów i wyborem zaimków osobowych
Jak to będzie Skyrim/Fallout 4 w kosmosie na tym samym silniku co poprzednie gry studia to... biorę. Oby tylko nie przesadzili z tą poprawnością, bo te 3x więcej dialogów to może jak policzymy dla wszystkich form osobowych. :)
Trochę nie podoba mi się, ze gry bethesdy zbyt mocno skręcają w kierunku gra akcji w przeciwieństwie do produkcji obsydianu ale i tak czekam mocno, bo poza f76 w każdą ich grę grało mi się bardzo dobrze
Pierwszy akapit mechaniki chyba niezbyt do Starfielda, chyba że wiecie coś o jakimś potajemnym collabie? :)
Komuś chyba artykuł nie pyknął, o starfieldzie o tylko tytuł newsa.
Widać wyżej czy ludzie komentują po przeczytaniu tytułu czy tekstu.
Gry Bethesdy są ponadczasowe. Mimo upływu lat wciąż super mi się gra zarówno w Skyrim,F3,F4,Morrowind.Czekam z wypiekami na Starfield .
Blizzard jak zwykle zawiódł i D2R jest mega ograniczony w materii wsparcia modów. Dlatego też trzymam mocno Kciuki aby gra była w pełni modowalna - Tak aby twórcy, mogli całą swoją kreatywność przelać na tytuł tworzyć nowe niezapomniane przygody. Ja natomiast będę ten świat mógł przemierzać tak jak lubię.
Świetna wiadomość. Pisalem to już, ale powtórzę jeszcze raz. Szykuje się kilka tysięcy godzin grania :)
Setki tysięcy!
Po wspaniałym, idealnym, bezbłędnym arcydziele jakim było Fallout 76 biorę od Bethesdy wszystko, we wszystkich edycjach przez kolejne setki tysięcy lat!
Mogli by też w końcu usprawnić ładowanie bo głównym powodem że w fallout nie ma pojazdów a w elder scrolls konie są mega wolne jest to że silnik by nie nadążył z ładowaniem nowych fragmentów przy szybkim poruszaniu
We Fallout 4 największą wadą jest czas ładowania świata przy wyjściu z zamkniętych lokacji, zwłasza w centrum miasta potrafi to trwać kilka minut, mimo że gra siedzi na SSD 3gb/s
Mi ta gra ładowała się max 30 sekund, 80 modów, SSD Sata 3, 500MB/S, kiedyś miałem i to do tego na moim starym procku, Ryzenie 7 3800X, aktualnie pewnie było by lepiej bo mam 9 5900X.
Dysk to nie wszystko, pewnie jak 90% tego forum dalej masz Haswella i masz pretensje do świata że coś działa nie tak. (Albo jakiegoś nowszego 4 rdz/4 wąt)
No może to ładowanie trwało max 60-90s ale irytowało i wytrącało z rytmu, do tego czasem był błąd że ładował w nieskończoność, wtedy trzeba było zminimalizować grę i znowu do niej wejść
Grałem na Ryzenie 1600, tam silnik po prostu za bardzo pamięta czasy Obliviona
Musicie sciagnąć odpowiednie mody optymalizacyjne, większość problemów do rozwiązania
https://www.nexusmods.com/fallout4/mods/categories/6/?BH=0
https://www.nexusmods.com/fallout4/mods/categories/26/?BH=0
Zaimki osobowe to najważniejsza rzecz, żeby gra była dobra. Polygon na bank da 10/10.
spoiler start
xD
spoiler stop
Powoli zacząłem tracić wiarę w sekcje komentarzy, ale jednak pojawił się osobnik z bólem tyłka, bo pieką go zaimki osobowe.
Wiesz, problemem nie jest to, że pozwolą graczom wybrać czy chcą być he/him, czy she/her. Problemem jest to, że nie pokazują nic z gry, nie przedstawiają żadnych konkretów, poza "wybierzecie sobie zaimki". To po prostu sprawia wrażenie, że bardziej im zależy, żeby gra była "inkluzywna", bo to teraz modne, niż żeby była zwyczajnie dobra.
Przecież gra wyjdzie dopiero pod koniec przyszłego roku jeżeli zdążą dotrzymać terminu, a biorąc pod uwagę rutynowe przesuwanie premier można przyjąć, że 2023 r. jest bardziej prawdopodobny. W związku z tym na marketing przyjdzie jeszcze czas. Poza tym warto przeczytać artykuł, który się komentuje, gdyż jest napisane, że więcej chcą pokazać dopiero latem. Ponadto to nie jedyne informacje jakie zostały udzielone, a odpowiedzi Todda Howarda wynikały z zadawanych pytań na Reddicie przez użytkowników w związku z sesją AMA. Uczepianie się inkluzywności jest naprawdę małostkowe.
''Howard tłumaczy, iż społeczność moderska od 20 lat pomaga rozwijać gry studia Bethesda, i liczy, że podobnie będzie z najnowszą produkcją zespołu. Ma również nadzieję, iż coraz więcej moderów będzie znajdowało zatrudnienie w branży gier''
Tłumaczenie: liczymy, że modderzy jak zwykle naprawią za nas naszą grę.. xD
Zaimki osobowe?
Pewnie niektóre linie dialogowe było trzeba przygotować nawet z 3 razy.
Chyba że opracowali jakieś sprytne rozwiązanie.
Znając życie dialogi będą tak słabe generyczne, że będą to podmieniać w locie. Albo po prostu będzie to taka sama opcja jak w CP2077, czyli możliwość miksowania postaci męskiej z żeńską i cala różnica będzie polegała na tym, że pomimo ciała faceta postaci będą zwracały się jak d kobiety i vice-versa.
Angielski jest bezosobowy. Dwa dialogi jak zawsze i w każdej grze Bethesdy dla męskiej i żeńskiej (a i to tylko kiedy trzeba powiedzieć o głównej postaci w 3 osobie) albo jak to dobrze rozegrają to nawet jeden - coś na zasadzie Andromedy gdzie wszyscy zwracali się per Rider albo Pathfinder do głównej postaci, z pominięciem zaimków.