Battlefield 2042 - recenzja. Dla każdego coś multiplayerowego
A po co wam kolejna recenzja ze skalą ocen 7-9???
Jakie to ma znaczenie czy pograją godzinę czy rok, skoro ta skala ocen jest tak odrealniona? Albo nie, przepraszam, jest bardzo realna - oceny na są wprost proporcjonalne do ilości benefitow i reklam jakie gol otrzymuje od dystrybutora gry.
7/10?!?! To jest mega żart! Gra niedopracowana, kosztująca krocie, plusy mega słabe w recenzji np: gdzie właśnie system specjalistów jest mega krytykiowany już nie wspominając o słabych mapach, newsy jak slaba jest ta produkcja, a tutaj zachwyty....#facepalm #olaboganiedowiary #cojapacze
+ sprawdzający się całkiem dobrze system specjalistów;
+ to wciąż klasyczny Battlefield – szczególnie jak strącisz helikopter czołgiem; - no tak odrazu czujesz sie jak w starym BF dzieki temu, ale brak klasycznego podzialu, kola komend to olac, w ogole sie przeciez to nie sprawdzalo.
Michał błagam, to wprowadzanie potencjalnych konsumentów w błąd....
Ojej a co tu się wydarzyło? 7 na 10? Hmm.. Myślałem Michał, że po Andromedzie się czegoś nauczyłeś.. Jako osobę bardzo cię lubię, ale twoich recenzji nie można już brać na poważnie.. Pozdrawiam
Cóż, autentycznie nie wiem jak można nawet po kilkunastu godzinach gry wystawić taką ocenę. Ta gra jest po prostu zła i ciężko pochwalić jakąkolwiek mechanikę czy element.
-Strzelanie - o ile model strzelania dla mnie jest słaby (aczkolwiek pewnie ludziom się spodoba) tak dosłownie 5 broni na start, 3 bronie podręczne w ogóle i te 20 kilka łącznie jest jakimś absurdem. Nie powiem nawet nic o tym, że w grze nie ma opadania pocisku, przez co przez całą mapę strzelają do siebie snajperzy a ty jesteś pod ciągłym ostrzałem.
-Mapy - absurdalnie duże i absurdalnie płaskie. Piechota w 75% nie ma tam nic do roboty oprócz nabijania fragów wszystkim pojazdom. Z map zniknęły bronie stacjonarne (w sumie nie wiadomo czemu). Przez to, że każdy teraz może sobie przywołać pojazd jest od groma rzeczy, z którymi normalnie nie ma się szans. Generalnie zakładam, że najlepiej grałoby się w 2 drużyny, które wzajemnie by się uzupełniały i napieprzały rpg we wszystko co jeździ. Tyle, że BF nigdy tak nie wyglądał i nie będzie wyglądać.
-Pojazdy - jest ich za dużo, bardzo często są sytuacje, gdy nad jednym punktem lata 3-4 helikoptery.
-Specjaliści - niech sobie będą ale z wolniej ładującymi się perkami. Do całkowitego wypieprzenia są te końcowe durne gimnazjalne tekściki. Wymyślił to jakiś debil. Żeby tego nie słuchać po prostu wolę nacisnąć alt f4 i wyjść z gry.
-Broń - oprócz małej ilość jest dla mnie po prostu kuriozalnym wpieprzenie wszystkiego do jednego worka. Apteczka, rpg, c4, amunicja. Wymyślił to jakiś debil.
-Ani razu nie widziałem zawalającego się budynku.
-Dwa tryby rozgrywki to jakiś żart.
-brak widocznych i wybieralnych serwerów to jakiś żart.
- dźwięk to jakiś żart. Nie sposób ustalić na podstawie kroków kto gdzie jest - coś, co w BF4 było normą.
- masa jakichś niedoróbek i nieprzemyślanych rzeczy - np. sundance ma 3 różne granaty i ZA KAŻDYM razem musimy wybierać od nowa, nawet jeśli tuż przed śmiercią mieliśmy wybrany konkretny rodzaj i biegaliśmy z nim od początku gry, nie ma klawisza do szybkiego rzucenia granatem, nie można edytować hudu
moim zdaniem GOL to sprzedajny portal i moim zdaniem zeszli na psy, tego sie bylo mozna spodziewac, takiemu niegrywalnymu gniotowi dac 7.0, to moim zdaniem trzeba miec nierowno pod sufitem, a tobie gosciu od recenzji wspolczuje, koledzy cie wystawili jako najslabsze ogniwo w calej firmie, zeby wzial ten hejcik na siebie haha
Do redakcji GOL: Gra jest niegyrwalna, ma mase błędów, ciezko bylo zadecydowac, ze gre zrecenujemy jak doprwoadza ją do stanu grywalności? No pewnie ciezko, bo moim zdaniem EA tam ekstra płaci
To straszne jak bardzo odrealnione stały się oceny krytyków z prasy i portali. To już przebiło wszystkie inne branże. Wystarczy, że gra jest ze znanej firmy i wygląda na pierwszy rzut oka jak tytuł AAA i już z automatu ma skalę 7-10. Nie ma w tym żadnej analizy, konkretów, niczego. Te recenzje wyglądają jak trailer przelany na papier. Krytycy filmowi przynajmniej obejrzą cały film nim wyciągną wnioski, tu nie potrzeba niczego. Pograć 5 minut, obejrzeć "features trailer", popitolić na trzy strony, dać "dobrą" ocenę i fajrant.
7/10 XDDD podczas gdy metacritic patrzymy rzecz jasna na ocenę userów a nie kupionych recenzentów
xD
No proszę - jakiś tydzień temu popełniłem pewien komentarz na temat tej gry i nadchodzącej recenzji na GOL-u i...
I nie dość, że jest "siódemka", to na dodatek pod koniec można przeczytać, że Niech to jednak nie zniechęca Was kompletnie do 2042, bo jego fundamenty są niezwykle solidne i gdyby wszystko działało jak trzeba, ocena przy tekście byłaby zauważalnie wyższa. Niemniej na ten moment wypada powiedzieć sobie otwarcie: kilka miesięcy poprawek to to, co nas teraz czeka.
Na dodatek czytam "Widać jednak, jak duża zmiana zaszła w odbiorze takich niedoróbek przez graczy – review bombing w każdym zakątku internetu jest srogi." w sytuacji, gdzie wcześniej, jeszcze przed betą preordery na tą grę się dobrze sprzedawały, a teraz po premierze pełno informacji o bardzo dobrych wynikach sprzedażowych - taaaaaaaaak... Review bombingggggg: to nie tak, że sporo ludzi mogłoby tę grę kupić i się rozczarować, nieeeeeeee
Na YT trenduje clip "Battlefield 2077" z prawie dwom milionami wyświetleń https://youtu.be/ajh9e3PDAOc
a nie brakuje masy innych zestawień bugów i gliczy... W tekście zapowiedź MIESIĘCY patchowania...
Ale hej - nie zrażajcie się :D
xD
PS: A to złoto znalazłen na twitterze https://twitter.com/i/status/1462167377882357763
Tak, klasyczne playlisty w tym trybie wspierają oryginalny system poruszania się, co oznacza, że w Bad Company 2 próżno szukać dynamiki ruchu z 2042 w postaci chociażby strafe’u (poruszania się na boki) w trakcie sprintu.
No i właśnie dlatego są nazywane klasycznymi. Nic nie będzie stało na przeszkodzie i społeczność w sobie z tą klasycznością bez problemu poradzi. Od tego będzie edytor. DICE zawsze dawało serwery z podstawowymi ustawieniami. Dopiero na dedykowanych zaczynała się prawdziwa zabawa.
Obejrzałem kilka gameplai z Portal i szkoda, że nie wprowadzili opcji by HUD był z tamtych gier. Tzn jak grasz żołnierzami z Bad Comapany 2 to masz HUD z tej gry, jak z Battlefield 3 to taki HUD i tak samo z Battlefield 1942.
Recenzja w przygotowaniu. Tu czy u wielu innych.
Growe dziennikarstwo na jeszcze większym dnie, skoro bawią się w niepełne recenzje na podstawie trialów? xD
Jakich trialów typie? Mieli wcześniejszy dostęp do pełnej wersji gry, jak każda dobra redakcja.
Ale patrzcie jak dziennikarstwo growe dostosowało się do samych gier. Dzisiaj wiele tytułów jest we wczesnym dostępie, i na gry-online tak samo recenzje wypuszcza się jak early access.
To jes strata czasu na pisanie recenzji early access bez oceny.
Co jak co ale chyba teraz to troszeczkę przesadzacie. Z grami multi tak dużymi jak BF jest tak, że trzeba pograć te minimum 20-30 godzin żeby mniej więcej się orientować jak wygląda rozgrywka. Już wolę taką "recenzję" niż przez ten ich syndrom FOMO napisaliby po takim pokazie recenzenckim ostateczną recenzję.
Hej konsolowcy taka mała uwaga. Nie sugerujcie się tym co jest napisane w recenzji bo na tę chwilę chyba jeszcze żaden recenzent nie miał możliwości ogrywania tego tytułu na PS czy X. To że recenzja dotyczy również konsol to na ten moment trochę ściema. A przynajmniej w kwestii wydajności.
Ze co prosze? Od wczoraj popoludnia jest dostepny trial w EA Play a takze wystartowal head start dla wersji gold i ultimate
Zgadza się. Dokładnie od wczoraj od 17. Więc jak pisałem ten komentarz gra była dostępna na konsolach od pół godziny. Ale recenzja opiera się tylko na evencie dla recenzentów który był przygotowany na PC. Przeczytaj czerwoną ramkę w recenzji. Na moment pisania recenzji autor nie miał szans grać w wersję na konsole.
A po co wam kolejna recenzja ze skalą ocen 7-9???
Jakie to ma znaczenie czy pograją godzinę czy rok, skoro ta skala ocen jest tak odrealniona? Albo nie, przepraszam, jest bardzo realna - oceny na są wprost proporcjonalne do ilości benefitow i reklam jakie gol otrzymuje od dystrybutora gry.
Multum trybów, na które znowu poszła masa pracy DICE, a ktore umrą miesiąc po premierze gry, tak jak tryb battle royale z Bf-a 5.
Według mnie DICE powinno się skupić na swoich corowych trybach. Zwłaszcza po becie było widać, że gra jest w wielu aspektach niedopracowana.
Jest uczciwie powiedziane że to opinia na podstawie wczesnego dostępu. A ludzie z bólem tyłka bo bez oceny(nie ma to jak numerek, po którym od razu wiadomo jaka jest gra...), bo na podstawie trial, bo coś tam... Ehhh
Ja tam się cieszę że jest opinia już teraz, a po premierze recenzja po porządnym ograniu tytułu
Dzięki za recenzję. Bez oceny wiem, że już tego nie kupię. Stanieje do 5 dyszek to może wtedy. Wracam do BF1
Najnowsza produkcja studia DICE zrezygnowała z kampanii singlowej – no i moje zainteresowanie gra spadlo do zera.
Jak bedzie w ramach gamepass ultimate juz za darmo w ramach EA Play to koedys sprawdze jak sie w to gra w multiplayer.
BF1 czy 5 nawet jak mialy krotkie kampanię to itak mimo wszystko je ogralem i bylem wzglednie zadowolony, bo strzelanie do zlych Niemców zawsze bawi nawet jak robi to jakas dziewczynka z Finlandii czy skąd tam, ktora jeździ dynamicznie na nartach na prawie płaskim terenie:)
Ja właśnie gram i pierwsze wrażenia są pozytywne poza polską lokalizacją. Gram medyczką, jej głos to jakiś żart. Kto to robił ? Przecież to mi psuje gre, jakaś Grażyna głos jej podłożyła, tragedia
wystawcie ta swoja ocenę, bo czytanie tego to strata czasu
Grałem w obie wersje i mam tl;dr
PC: na razie omijajcie, a jak was pali potrzeba, kupcie sobie na miesiąc EA Play Pro i spróbujcie jak wam chodzi
PS5: grafika miazga, gunplay bardzo poprawiony względem bety. Poza tym kupcie sobie dziś za 14,99 dostęp do EA Play i też spróbujcie przez 10 godzin.
A teraz dłużej:)
Wersja PC jest na razie imho zepsuta. Są na razie gigantyczne problemy z łączeniem się z serwerami. Wchodzi mi 1/3 połączeń. W głównym trybie ładuje się tylko mapa Hourglass. Każda inna po ekranie ładowania wita mnie błędem i powrotem do menu. Wchodzi mi bez problemów tylko BF1942 i BC2 z Portalu, ale już Noshar z BF3 jest ZAWSZE z błędem. Dalej: optymalizacja. Gram na średnim lapku z Ryzenem serii 4000, 1660Ti oraz 16GB. Gra defaultowo ustawia mi wszystko na low, na medium fps-y to 40-60, ale gra nie wygląda dobrze - dużo pustych przestrzeni bez ozdób, jakbym grał dosłownie w Enemy Territory. Dlatego nawiamiam: sprawdźcie zanim kupicie:)
Rozgrywka: jest dobrze, a będzie bardzo dobrze, jeśli w główny trybie będzie mniej graczy na mniejszych mapach, albo dwa razy więcej na obecnych. Na dziś mapy są za wielkie. Odległości między centralnymi punktami sektorów, gdzie koncentruje się akcja są imho zdecydowanie za duże. Obrazek z wczoraj, kiedy w 30 osób biegliśmy 500 metrów do następnej bazy bardziej przypominał mi marsz niepodległości, a nie kochanego BF-a.
Portal przez to wszystko jest genialny. Rush na mapach z BC2 to czysta akcja. Conquest na mniejszych mapach z BF3 to złoto.
Na XSX czy PS5 bym się nie zastanawiał. Na PC - podchodźcie ostrożnie Panie i Panowie.
Co więcej, cały event stanowił jakieś 9–10 godzin faktycznego gameplayu rozłożonego na 3 dni. Ocenianie gry multiplayer w takich warunkach i po tak krótkim czasie kompletnie mija się z celem.
Innymi słowymi zastanawiacie jak to zrobić żeby nie wystawić wiarygodnej oceny typu 3/10 dla tego crapiszcza.
Na metag. są już pierwsze oceny "branżowych redaktorów" w tym 100/100. No komedia po prostu.
Zaraz się też zacznie to standardowe pier. typu: "może to nie jest BF jakiego znamy ale to bardzo dobra gra". Ok, nie widzę problemu. Oprócz jednego. Niech się ta "bardzo dobra gra" nie nazywa Battlefieldem.
dokladnie tak, gra to aktualnie crap, szkoda, bo duzo rzeczy wrocilo i ten portal... ah.. :)
Duzo bledow na PC-towej wersji. Gunplay dramatyczny, czuc jak bys strzela do powierza a nie do przeciwnika. Bugi... bugi... Wiec to prawda ze aktualny build na becie był ;) wspolczuje..
Dzień premiery, day one patch naprawia tyle co nic (czyli tyle ile się spodziewałem) a więc z czystym sumieniem mogę wystawić ocenę.
trzeba chyba z drzewa na glowe upasc, zeby tej porazce wystawiac 7/10 :-D
Tak jak przewidziałem, że ocena będzie z przedziału 7-10. Bombardowanie pozytywnymi recenzjami duże pozycje AAA trwa w najlepsze.
7/10?!?! To jest mega żart! Gra niedopracowana, kosztująca krocie, plusy mega słabe w recenzji np: gdzie właśnie system specjalistów jest mega krytykiowany już nie wspominając o słabych mapach, newsy jak slaba jest ta produkcja, a tutaj zachwyty....#facepalm #olaboganiedowiary #cojapacze
+ sprawdzający się całkiem dobrze system specjalistów;
+ to wciąż klasyczny Battlefield – szczególnie jak strącisz helikopter czołgiem; - no tak odrazu czujesz sie jak w starym BF dzieki temu, ale brak klasycznego podzialu, kola komend to olac, w ogole sie przeciez to nie sprawdzalo.
Michał błagam, to wprowadzanie potencjalnych konsumentów w błąd....
Średnia recenzji 73/100 z 45, a od graczy 2.3 z 3241. Niezły rozrzut.
https://www.metacritic.com/game/pc/battlefield-2042
Na Steam 26% z 36572. Gracze zawiedzeni bardziej niż Battlefield V.
Via Tenor
Już tam olać metę, bo tam też dochodzi do nadużyć, ale wystarczy youtube i oceny na steam aby wiedzieć, że coś poszło nie tak i produkcja jest daaaaleko od nazywania jej "dobrą grą".
Juz na poziome Cyberpunka widzieliśmy jak gry-online wystawia recenzje, tragicznie
Nowy BF wypada tragicznie, ludzie gąbki (tyle przyjmują amunicji) na mapach tak rozległych, że szkoda mówić -to by się sprawdzało na mniejszych mapach.
OGOLNIE OCENA 4
Whaaaat????? Jakim cudem najgorszy BF i zarazem jedna z najgorszych gier tego roku dostaje od was note 7????? Ile dostaliscie w lapki? Shameless...; Ta gra zalicza regress z kazda odslona, teraz wycieli kampanie zeby zmaksymalizowac zyski niskim kosztem.
Ja jestem ciekaw ile tak na prawdę osób zagrało w grę i ją oceniło, a ile oceniło na bazie filmików czy negatywnych komentarzy
Chciałbym tylko zauważyć że autorem tej recenzji jest redaktor, który w recenzji Cyberpunka wystawił mu ocene 9/10.
No i co z tego, może grał na PC? Tak jak ja np i pomimo, że obiecywano więcej niż dowieziono to i tak bawiłem się świetnie bo to dobra gra jest.
Również gralem w Cybera na PC ale z tymi brakami nigdy nie odważyłbym się wystawić tej gry 9 i z czystym sumieniem jej polecać.
Portale mają problem ze schodzeniem z oceną ponizej 7 i to widać w recenzjach szrotów takich jak nowy BF.
Przekleję z innego wątku po ponad 15h grania na konsoli Xbox Series X
Na PLUS:
+Grafika robi wrażenie jak i teren działań
+Strzelanie jest satysfakcjonujące
+Możliwość wyboru dodatków do broni w "locie" to kapitalne rozwiązanie
+Możliwość przywołania w "locie" pojazdów to super sprawa.
+Tryb Portal to coś pięknego. Mapy są tylko 2 z każdych gier, na pewno będzie ich więcej. Szkoda, że nie ma HUD z tamtych gier w tym trybie. Nie zdziwię się jeżeli więcej ludzie będą grać na tych mapach niż z podstawki. Podczas kończenia meczu jest muzyka z tamtych gier, a nawet grając żołnierzami z Battlefield 3 na mapie Kaspijska Granica zauważalne są te same charakterystyczne promienie światła. Grając żołnierzami z Bad Company 2 nie ma czołgania tak jak w oryginale ;-). Rozrzut broni w Battlefield 1942 jest ogromny to nie to samo co w Battlefield V. Tutaj jest duży potencjał w tym trybie i aż prosi się o więcej.
+Możliwości specjalistów są na prawdę ok i mnie się to podoba. Sytuacja podbramkowa to myk i uciekamy wingsuitem albo inny specjalista ustawia automatyczną wieżyczkę która strzela albo ta linka z hakiem to też spoko opcja. Na szczęście nie jest to przesadzone.
+Styl graficzny przypominający Battlefield 3, nawet są bardzo podobne informacje o trafieniach i podobna grafika.
+Powraca oznaczanie przeciwników tak jak w BF3/BF4 czy też BF1 za co dostajemy punkty.
Na MINUS:
-Specjaliści. Nie mogli zostawić normalnych klas postaci? Teraz wszędzie te baby i jeszcze ta postać staruszki to żenua (jakby to była piękna młoda pielęgniarka jak w filmie Pearl Harbor to jeszcze bym to przyjął :P). Dodatkowo dziecinne wstawki po każdym meczu jak postać komentuje swoje poczynania.
-Całkowity brak przeglądarki serwerów, to jest nie dopuszczalne!. Klikasz graj i gra losuje. Zdarzy się, że na danej mapie mecz jest pod rząd kilka razy
-System wyboru specjalistów i broni jest tak chaotyczny, że kilka razy źle wybrałem. Przecież ten z BFV czy z BF1 był genialny.
-Mało broni jak na start
-Crossplay. Z jednej strony spoko, ale z drugiej grając przewiko pecetowcom co chwilę się ginie. Zamiast dać możliwość wyłączenia tej opcji w menu (która nawet jest, ale nieaktywna!) to trzeba przekopać się w ustawienia prywatności konsoli by to wyłączyć.
-Brak mechanik z Battlefield V czyli: czołganie się tyłem, wychylanie zza rogu
-Destrukcja otoczenia jak na chwilę obecną nie powala
-Mało map na start. Tylko 2 tryby gry: Podbój i Przełamanie (nie interesuje mnie tryb Hazard) Gdzie szturm, gdzie wielke operacje (mój ulubiony tryb zaraz za przełamaniem)
-Za każdym razem jak zaczynamy mecz to jest ta durna animacja "fabularna" wprowadzająca do meczu.
-Jak dla mnie te mapy w podboju i 128 graczy są za duże. Biegnie się czasami pół mapy by dostać kulkę nie wiadomo skąd.
-Gdy giniemy nie ma żadnej informacji o medyku w pobliżu, mamy tylko info gdy ktoś nas podnosi.
-TTK jest zbliżony do BF4, czasami trzeba władować pół magazynku, to nie to co w BFV. Jednak tutaj też jest bug, czasami ginie się błyskawicznie, nie wiadomo skąd.
-Polska wersja językowa dramat. Trzeba zmienić język konsoli, żeby były angielskie głosy. Co z tego jak co chwilę słyszy się baby
-Nie czuć tutaj walki dwóch oddzielnych armi czyt. USA vs RUS. Przez tych specjalistów gdzie wszyscy wyglądają tak samo.
-Czasami lag gry na 3-4 sekundy tak jakby miała się wywalić
-Matchmaking do poprawy, często gram przeciwko osobom z 60levelami, z lepszymi brońmi i ulepszeniami gdzie nie mamy szans na wygraną.
Gdyby nie Portal byłoby oczko w dół. Na prawdę chciałem aby ten tytuł był czymś jak Battlefield 3, ale no nie jest. Ilość błędów, głupich rozwiązań czy niezrozumiałych braków lub kroków wstecz to taka jest ocena.
7/10 XDDD podczas gdy metacritic patrzymy rzecz jasna na ocenę userów a nie kupionych recenzentów
Na MC istnieją tylko dwie oceny: 0 oraz 10, więc tym bardziej nie jest to obiektywny serwis, gdyż ludzie wystawiają 0, ze względu na niespełnione oczekiwania. Rozumiem, grze dać 4, czy 5 bo na tyle według mnie obecny BF zasługuje, ale ocena zero przez większości userów jest jednoznaczna z trollowaniem,
0 albo 10 czyli dokładnie tak samo jak np. STEAM i nikt nie narzeka
możesz albo polecić albo nie, czyli 0 albo 10
czyli 2.3 to jest ocena 23%, słabiutko
na STEAM na ten moment 27%, czyli się mniej więcej zgadza
tyle, że na steam tam 10 razy tyle oddanych ocen
ocena jak najbardziej adekwatna do prawdziwej opinii graczy
Battlefield i CoD to marka, że na starcie dostaje za nic 5/10, a reszta to już dodanie oceny od recenzenta.
Ciągle porównujecie tryb hazard do Tarkova gdzie jedno nie ma praktycznie nic wspólnego z drugim. Chyba nikt z redakcji nie grał w EFT, że tak bez przerwy piszecie.
Najsmieszniejsze w tym wszystkim jest to, ze oni musieli o wiekszosci tych bledow wiedziec i mimo wszystko wypuscili gre w takim stanie. Poprosilem o zwrot pieniedzy - poczekam troche zeby zobaczyc jak sie ten projekt rozwija. Szkoda bo jestem wielkim fanem BF od poczatku serii.
w psx extreme battlefield dostał 8
Ta recenzja miała być opublikowana 1 kwietnia czy jak? Bo nadaje się na żart.
Ciekawie ta ocena koreluje z materiałem Gambrinusa z tvgry na temat g**wnianych gier tego roku...
https://youtu.be/lxc2_7i1Kj8
Wystarczy obejrzeć kilka pierwszych sekund i już wrzuta na BF 2042:D
Jesteście naprawdę niesamowici.
xD
No proszę - jakiś tydzień temu popełniłem pewien komentarz na temat tej gry i nadchodzącej recenzji na GOL-u i...
I nie dość, że jest "siódemka", to na dodatek pod koniec można przeczytać, że Niech to jednak nie zniechęca Was kompletnie do 2042, bo jego fundamenty są niezwykle solidne i gdyby wszystko działało jak trzeba, ocena przy tekście byłaby zauważalnie wyższa. Niemniej na ten moment wypada powiedzieć sobie otwarcie: kilka miesięcy poprawek to to, co nas teraz czeka.
Na dodatek czytam "Widać jednak, jak duża zmiana zaszła w odbiorze takich niedoróbek przez graczy – review bombing w każdym zakątku internetu jest srogi." w sytuacji, gdzie wcześniej, jeszcze przed betą preordery na tą grę się dobrze sprzedawały, a teraz po premierze pełno informacji o bardzo dobrych wynikach sprzedażowych - taaaaaaaaak... Review bombingggggg: to nie tak, że sporo ludzi mogłoby tę grę kupić i się rozczarować, nieeeeeeee
Na YT trenduje clip "Battlefield 2077" z prawie dwom milionami wyświetleń https://youtu.be/ajh9e3PDAOc
a nie brakuje masy innych zestawień bugów i gliczy... W tekście zapowiedź MIESIĘCY patchowania...
Ale hej - nie zrażajcie się :D
xD
PS: A to złoto znalazłen na twitterze https://twitter.com/i/status/1462167377882357763
Jak "remaster" GTA Trilogy dostał 5.5 to nowy BF startuje minimum z 7
Mówiłem XD
Lepiej by zrobili odświeżając 2142. Najlepszy BF, z najlepszym trybem Titan, niewidzialność, mechy, to był świetny czas dla serii. Tu niby mamy przyszłość, ale jednak bardziej współczesną niż futurystyczną, no i cała rzesza desginerskich decyzji czy niedopatrzeń na czele tłamsi tę odsłonę. Bajery jak tornada to totalnie zbędne mechaniki, byle coś do trailera włożyć i marketingowo sprzedać.
Dla mnie BF1 spoko też był nawet jak na pierwszą wojnę, graficznie, gameplayowo i fabularnie Bad Company 2 z dodatkiem Wietnam najbardziej wypalił swego czasu. Cała reszta gier taka sobie. V jeszcze niby ładna, ale wiele rzeczy irytowało już.
Ojej a co tu się wydarzyło? 7 na 10? Hmm.. Myślałem Michał, że po Andromedzie się czegoś nauczyłeś.. Jako osobę bardzo cię lubię, ale twoich recenzji nie można już brać na poważnie.. Pozdrawiam
Nie koniecznie tu akurat angry (na razie to to tylko agry rant recenzją w drodze) walnął gafę i pomylił się odnośnie hit boxy na postaciach. Pokazywał to na przykładzie kobiecej postaci a hitboxy dla balansu zostały na ustawiane na jednakowe, duża czy mała postacią ma takie same hitboxy. Polecam zapoznać się z recenzją Mestre:
https://www.youtube.com/watch?v=kwnhDxEooGw
moim zdaniem GOL to sprzedajny portal i moim zdaniem zeszli na psy, tego sie bylo mozna spodziewac, takiemu niegrywalnymu gniotowi dac 7.0, to moim zdaniem trzeba miec nierowno pod sufitem, a tobie gosciu od recenzji wspolczuje, koledzy cie wystawili jako najslabsze ogniwo w calej firmie, zeby wzial ten hejcik na siebie haha
Do redakcji GOL: Gra jest niegyrwalna, ma mase błędów, ciezko bylo zadecydowac, ze gre zrecenujemy jak doprwoadza ją do stanu grywalności? No pewnie ciezko, bo moim zdaniem EA tam ekstra płaci
Masz racje, mam wrażenie jakby ten portal opierał się o premiery. Na gonić klientów po początkowo najdrożych cenach a później następna premiera. Pusty balonik jak z polską reprezentacją. Ten problem dotyczy również większości YTberów. Widać, że sponsoring przez developerów ma się dobrze. To nic, że za kilka set złotych dostajemy półprodukt z błędami, krótką fabuła. Za kilka lat dobre tytuły z dawnych lat przechodzą odnowienie grafiki i spowrotem kasa się kreci. Dziwnym stał się ten rynek gier warty miliardy, więcej niż filmowy.
To straszne jak bardzo odrealnione stały się oceny krytyków z prasy i portali. To już przebiło wszystkie inne branże. Wystarczy, że gra jest ze znanej firmy i wygląda na pierwszy rzut oka jak tytuł AAA i już z automatu ma skalę 7-10. Nie ma w tym żadnej analizy, konkretów, niczego. Te recenzje wyglądają jak trailer przelany na papier. Krytycy filmowi przynajmniej obejrzą cały film nim wyciągną wnioski, tu nie potrzeba niczego. Pograć 5 minut, obejrzeć "features trailer", popitolić na trzy strony, dać "dobrą" ocenę i fajrant.
Moim zdaniem waszym portalem growym / kanalem youtube powinien zainteresowac sie jakiś youtuber typu wardęga i wyjasnic was tak jak innych youtuberow, ktory reklamuja scamy.
2042 to chyba kwota w dolarach za opaskę na jedno oko od EA żeby nie dostrzec "drobnych" problemów tej produkcji... Jak to jest wg Was dobra gra to strach wierzyć czemukolwiek co piszecie na jakikolwiek temat :D
Grałem 10h w betę oraz 1h po premierze.
Następnie złożyłem na steamie podanie o zwrot kasy. Po godzinie otrzymałem od valve kasę na konto w banku.
Więc gra na +
Jasne, po godzinie... na konto, w banku...
Elessar i wszystko jasne, typ jest tak samo odklejony jak Smoszna jeśli o recenzje chodzi.
Pamiętam jak kiedyś elessar - największy psycho-fanboj marki ME dostał do recenzji Andromedę, to była dopiero komedia xDDDD
Dzisiejsze gry to kupa, nawet nie wiem po co dzisiaj kupować jakąś kartę graficzną za 5 tysięcy.
No tak. Pograłem sobie w tym ichnim abonamencie na Origin, i jedyne co mogę powiedzieć to jet to techniczny syf. Skoro jest jakieś PEGI to dlaczego nie ma jakiejś instytucji oceniającej stan gry na premierę? Nowy BF zapewne by dostał tysiąc dolców kary za każdy preorder. Zasłużenie. I cała branża by była naprawiona.
7/10? Nawet trochę śmiechłem.
Ej, ale narzekacie... Przecież Battlefield 2077 jest całkiem niezły, jak na startującą betę f2p.
A, to jest finalny produkt. Za 250zł. Oh.
Powiem tak, jako Battlefield to słabo, ale jeżeli nie patrzeć przez pryzmat EA i serii Battlefield to gra jest całkiem ok. Żaden mocny tytuł, ale też nie słaby. Gra potrafi dać sporo rozrywki, ma problemy szczególnie po stronie netcode i balansu broni, ale też nie jest to jakaś tragedia.
Pod względem serii, to jest zawód, pod względem FPSa jest to tytuł w miarę udany, w pełni zasługujący na ocenę 7/10.
Nie rozumiem tylko tego ujadania, gra prezentuje się znacznie lepiej niż było w becie, więc nikt nie ma prawa powiedzieć, że czuje się oszukany, bo już od ponad miesiąca było wiadomo dokładnie czym ten tytuł jest, chyba że ktoś naiwnie liczył, że w tak krótkim czasie przemodelują całą grę.
Portal jest miłym dodatkiem do rozgrywki a w dłuższej perspektywie prawdopodobnie głównym trybem.
Jeżeli Cyberpunk potrafił zostać grą roku i mieć całkiem dobre oceny nie będąc w ogóle tym co zapowiadali a do tego z problemami technicznymi o których nawet beta Battlefielda nie śniła, to czemu tu nagle zlatują się ludzie, co by dali tej grze najniższe możliwe oceny? Nie wiem.
Cóż, autentycznie nie wiem jak można nawet po kilkunastu godzinach gry wystawić taką ocenę. Ta gra jest po prostu zła i ciężko pochwalić jakąkolwiek mechanikę czy element.
-Strzelanie - o ile model strzelania dla mnie jest słaby (aczkolwiek pewnie ludziom się spodoba) tak dosłownie 5 broni na start, 3 bronie podręczne w ogóle i te 20 kilka łącznie jest jakimś absurdem. Nie powiem nawet nic o tym, że w grze nie ma opadania pocisku, przez co przez całą mapę strzelają do siebie snajperzy a ty jesteś pod ciągłym ostrzałem.
-Mapy - absurdalnie duże i absurdalnie płaskie. Piechota w 75% nie ma tam nic do roboty oprócz nabijania fragów wszystkim pojazdom. Z map zniknęły bronie stacjonarne (w sumie nie wiadomo czemu). Przez to, że każdy teraz może sobie przywołać pojazd jest od groma rzeczy, z którymi normalnie nie ma się szans. Generalnie zakładam, że najlepiej grałoby się w 2 drużyny, które wzajemnie by się uzupełniały i napieprzały rpg we wszystko co jeździ. Tyle, że BF nigdy tak nie wyglądał i nie będzie wyglądać.
-Pojazdy - jest ich za dużo, bardzo często są sytuacje, gdy nad jednym punktem lata 3-4 helikoptery.
-Specjaliści - niech sobie będą ale z wolniej ładującymi się perkami. Do całkowitego wypieprzenia są te końcowe durne gimnazjalne tekściki. Wymyślił to jakiś debil. Żeby tego nie słuchać po prostu wolę nacisnąć alt f4 i wyjść z gry.
-Broń - oprócz małej ilość jest dla mnie po prostu kuriozalnym wpieprzenie wszystkiego do jednego worka. Apteczka, rpg, c4, amunicja. Wymyślił to jakiś debil.
-Ani razu nie widziałem zawalającego się budynku.
-Dwa tryby rozgrywki to jakiś żart.
-brak widocznych i wybieralnych serwerów to jakiś żart.
- dźwięk to jakiś żart. Nie sposób ustalić na podstawie kroków kto gdzie jest - coś, co w BF4 było normą.
- masa jakichś niedoróbek i nieprzemyślanych rzeczy - np. sundance ma 3 różne granaty i ZA KAŻDYM razem musimy wybierać od nowa, nawet jeśli tuż przed śmiercią mieliśmy wybrany konkretny rodzaj i biegaliśmy z nim od początku gry, nie ma klawisza do szybkiego rzucenia granatem, nie można edytować hudu
Nie no ja nie wierzę po prostu w to co czytam...
Na liście minusów "dużo bugów i gliczy", w tekście autor sam stwierdza że gra potrzebuje jeszcze miesięcy poprawek, ale ocena 7/10 musi być, bo to przecież EA, bo to Battlefield co nie? Ile jeszcze macie zamiar przyzwalać grom AAA na bycie niegrywalnymi, zabugowanymi i źle zoptymalizowanymi szrotami na premierę, mówiąc że nie no spokojnie za kilka miesięcy przecież naprawią (XD) To się kur w głowie nie mieści już. Jeszcze to porównanie Hazard Zone do Tarkova, ty w ogóle w te gry chłopie grałeś? Czy piszesz tak tylko bo zauważyłeś że ktoś w internecie tak napisał?
Ja jako wielki fan Battlefielda już od czasów dwójki, który czekał na tą grę najbardziej w tym roku jestem cholernie zawiedziony i rozczarowany i w przeciwieństwie do autora absolutnie nie wierzę, że miesiące napraw w jakikolwiek sposób poprawią tę grę, bo ona jest zła już u samych podstaw, umieszczenie w plusach specjalistów to jest przecież jakaś komedia, a wpisanie doń "sporej różnorodności multiplayerowej" podczas gdy gra poza portalem oferuje dosłownie 2 tryby (Hazard Zone nie liczę, mówię tu o czysto Battlefieldowym doświadczeniu), oba na 128 graczy i 7 map, w dodatku naprawdę kiepskich, żadna nie zbliża się nawet do poziomu choćby Shanghaju z BF4, czy Granicy Kaspijskiej z trójki, jak sam autor zauważył ich design kuleje; nie mówiąc już o braku przeglądarki serwerów to jest jakiś żart. A system destrukcji otoczenia? Coś czym przecież się tak chwalili jeszcze kilka lat temu na E3, że nowy Battlefield będzie taki rewolucyjny pod tym względem? Taa, chyba wzięli sobie lekcje od Todda Howarda..
O ile BF4 był na premierę techniczną kaszaną, tak jednak wiedział czym chce być i nie miał kłopotów z tożsamością, tutaj, po rozegraniu kilku godzin dzięki game passowi kompletnie nie czuję jakbym grał w battlefielda, nie mam pojęcia w co i kogo celowali twórcy przy projektowaniu tej gry, w tej grze brakuje całej masy mechanik których obecność dla tej serii zawsze była zwykłą oczywistością. I jasne, może za kilka miesięcy, za rok, może za 1,5 roku, ta gra będzie bardziej grywalna, może dźwięk będzie choć trochę poprawiony, może i za namową społeczności dodadzą ten cholerny scoreboard, może gra przestanie się dławić na RTX'ach, ale dalej będzie tak samo kiepska, bo poruszanie się postaci, czy system strzelania czyli dwa podstawowe elementy budujące FPSa to kompletny regres w stosunku do poprzednich części i nie wymagają "poprawek", wymagają reworka, a to dla EA byłoby pewnie zbyt kosztowne.
Cholera, nawet ten Portal, który jest jedynym światełkiem w tunelu dla tej gry cierpi przez idiotyczne decyzje stojące już u podstawy gry i mimo ładniejszego Caspian Border w tej części, to po włączeniu oryginalnej mapy w BF3 bawiłem się lepiej niż tutaj, w Portalu.
Osobiście uważam, że 4/10 to jest absolutny max jaki można tej grze teraz wystawić, a i to jest bardzo, ale to bardzo naciągana czwórka, głównie za sprawą zabawy jaką może dać tryb Portal i potencjału który ten tryb posiada. Natomiast dalej, to jest w praktyce tylko dodatek do bardzo źle upieczonego i jeszcze gorzej zaserwowanego dania głównego który sam w sobie nie jest wystarczającym argumentem by wystawić tej grze pozytywną ocenę.
Wy jeszcze nie łapiecie, że niższej oceny nie dali, bo by EA się obraziło i zakręciło kureczek z wersjami recenzenckimi.
Taka to obiektywność
Niektóre komentarze aż miło się czyta, myśleliście o karierze komika?
Najlepsze jest to że osoby negatywnie oceniające Battlefielda praktycznie go nie znają. Wyżej mamy komentarzy wyplusowany na +13 na ten moment w którym gościu narzekać na brak koła komend, który jest obecny w grze od premiery.
Gdzieś indziej czytam narzekania na brak opadu pocisków, zaraz kilka komentarzy niżej ktoś wyśmiewa Battlefielda za zbyt duży opad pocisków. Dosłownie trzy komentarze wyżej gość pisze, że nie ma przeglądarki serwerów, a oczywiście jest.
Widać, że hejtowanie tej gry stało się po prostu modne, choć połowa osób grała, albo nawet nie grała w nowego bfa dłużej niż kilka minut.
Błagam Cię, przynajmniej nie zmyślaj. Gdzie masz te przeglądarkę, w portalu? Przecież to jest tylko dodatek.
Ile masz przegranych godzin, żeby jechać po innych?
Co do opadu pocisku - na Rozłamie ludzie stojący na tej skarpie strzelają do ludzi w punktach A i B na platformie. Łaskawie wróć sobie do BF 4 i zobacz, co trzeba było zrobić żeby trafić kogoś z takiej odległości i ile czasu leciał pocisk.
Nie wymyślam, w portalowej przeglądarce serwerów masz też serwery z najzwyklejszym AOW. Odnośnie pocisków ja tam nie wiem nawet się nie przyglądałem tej mechanice, inni w komentarzach narzekali na zbyt duży opad pocisków. Może ty masz rację, ale to tylko potwierdza że hejterzy hejtuja, a nie ogarniają. Nikogo nie pojezdzam tylko piszę, że jednak jest coś czego rzekomo nie ma jest w grze, wystarczy spędzić w menu więcej, niż minutę. Sam też nie wiedziałeś, że dodatki do broni w BF3 można zakładać dopiero po ich odblokowaniu i narzekałeś że nie możesz ich założyć.
Ale to nieprawda - mowilem, ze nie działa mi klawisz T bo nie wiedzialem, ze w tym trybie na zywca przeniesiono mechaniki ze starych gier.
Co samo w sobie jest tez absurdalne - w bf 3 i4 mam przegrane 1000 godzin a oni mi proponują powrot do uboższych wersji. Po co mam tam wracac?
Zdecydowanie skonczylem czytac komentarze i oceny... jakbym sugerowal sie nimi to bym nie zaagral w C2077, BF2042 czy inne gry przy ktorych bawie sie swietnie. Dzieciaki graja na tosterach a niestety gry juz wychodza zawansowane z dużymi wymaganiami. Za 500+ RTXa30... jeszcze sie nie kupi w Polsce. A co do BFa narzekania ze nie m scoreboard czy kolka w menu komunikacyjnym to faktycznie dla wwiekszosci leworecznych moze byc ocena 1/10.
Nie... po prostu te gry nie są w połowie tak dobre jak zapowiadano, zresztą twój argument z dużymi wymaganiami nie ma sensu, bo taka Forza Horizon 5 jest słusznie chwalona za dopracowanie i ogrom zawartości, a wymagania ma porównywalne do obydwu wymienionych przez Ciebie produkcji.
Coś czuję że Michał Mańka będzie nowym Jordanem dla hejterów. Niestety. Ten Battlefield ma swoje ewidentne wady, za które należą się baty ale raczej nie zasługuje na ocenę 0/10 czy 2/10. Zawsze się znajdzie jakiś element, który podwyższa ocenę. Z filmowego podwórka sama oceniam Skywalker Odrodzenie na 3,5/10 za technikalia i (zwłaszcza) za Adama Drivera. Nie lubię tego filmu, jest strasznie słaby i naiwy ale ma pewne elementy, które z czytej uczciwości muszę ocenić na plus.
Wracając do tematu, Michał jest dla mnie najbardziej kompetenty w ocenie tej gry, bo jest weteranem serii oraz pamięta jak początkowo krytykowane zmiany w poprzednikach współcześnie są wręcz kluczowe dla graczy. Czy 7/10 to dużo dla tej gry? Jak dla mnie trochę tak, 6/10 czy 6,5/10 w moich oczach lepiej oddałoby stan tej gry, ale trzeba tu brać poprawkę na rozchwianie ocen w grach. Bo film z oceną 6-6,5/10 to film niezły, mający swoje wady ale jednak jego zalety przeważają nad niedociągnięciami. Zwyczajnie daje frajdę.
I tak wyszła mi recenzja recenzji XD. Michał ma swoje zdanie, recenzja zawsze jest tworem subiektywnym a jeśli jego zdanie was nie przekonało, zwyczajnie przeczytajcie więcej recek, pooglądajcie gameplaye i wyróbcie swoje zdanie. Nie kierujcie się zdaniem innych i myślcie za siebie i tyle.
Poziom dziennikarzy dzisiaj to kpina. Widocznie gracze, nie rozumieją gry, tylko dziennikarz rozumie. Gra jest kiepska, pełna bugów, czucie broni tragiczne, wszyscy biegają bez celu. Skąd w serwisach o grach takie oceny ? Kasa kasa kasa.....
Dlatego najrzetelniejsi są samozwańczy dziennikarze, lub zwykli gracze z YT działający na własną rękę, chociaż z niektórymi też trzeba uważać. Czego to ludzie nie zrobią w zamian za wersję recenzencką wartą 250zł.
Nawet na filmwebie, gdzie oceny dają zazwyczaj zawyżone, Walkiewicz dał 5/10.
tak jak kolega icichacal wyzej pisal gdybym sie sugerowal komentarzami i ocenami to bym nie zagral w cp2077 i bf2042 a obie gry sa rewelacyjne tylko trzeba miec dobry komp (monitor tez ;D)
"Siódemka" fiu fiu, chyba na dopalaczu :) Zróbmy może 5 stopniową skalę od 6 do 10 i wówczas 7 do będzie odpowiednia ocena tego szrota hehe
Nie no ta gra jest zajebista. Oplacone recenzje graczy na steamie pisane sa przez reptalianow, sam gralem 10H i te filmy na youtubie odnosnie bugow tej gry to fiksja, potwarzam fiksja, fotomontaz i celowe proby zniszczenia wielkiej narodowej firmy EA
tutaj prawdziwy trailer nowego bf'a
https://www.youtube.com/watch?v=SbjU1IkOrrk&ab_channel=Battlefield2042Shorts
No to panowie z gola (celowo z małych liter) wypada zaktualizować kryteria i skalę oceniania gier, 7-9 bardziej tutaj pasuje, łapki w dół też usuńcie
Jest bohater niebinarny? Jest. To co się czepiacie gry??? Kompletny brak tolerancji!
Proszę kupować i grać. Kogo obchodzi zawartość. Mamy 2021 rok, liczy się reprezentacja mniejszości a nie jakieś czepialstwo do gry tu odchodzi. Pffff. Faszyści.
Najlepszy "batek" w jakiego do tej pory grałem od czasów BF1942. Mocne wymagania względem CPU - i tu się wielu graczy zaskoczy ze swoimi dobrymi GPU jak CPU mają za stare... 128 graczy z liczeniem fizyki we frostbite + liczenie balistyki to się musiało tak skończyć. Ale gracze prosili o 128 graczy i myśleli że to się z niczym nie wiąże.
Na kazdym portalu o grach widze negatywne komentarze wiec stwierdzilem ze nie bede nawet pytal czemu jest az tak zle. Kupilem gre na ps5 mam juz z okolo 70h i gra mi sie bardzo podoba.
Wiec przyszedl czas na moje pytanie:
Czemu ta gra ma tak negatywne oceny WSZĘDZIE?
Mam wrażenie ze oceniają to ludzie 15 letni, gimby, którzy poprostu nie potrafią grać. Na początku jak włączyłem Bf2042 padałem jak kaczka. Pare godzin później troche poznalem mapy, rozmieszczenie punktów, ten smieszny recoil i stwierdzam ze im dluzej gram tym przyjemniej sie czuje.
Juz pomijam fakt ze wszyscy narzekaja a serwery 128 osob znajduje mi w ciagu 30 sekund i są przepełnione. Pozdro dla hejterow placzcie dalej.
Kliki macie, ale czy warto kosztem rozumu i godności człowieka?
"spora różnorodność oferty multiplayerowej"
To ma być jakiś żart? Czy osoba recenzująca grę w ogóle ją odpaliła? Gra jest gniotem i jest to na ten moment najgorszy bf w historii, totalnie niezbalansowany twór, tragiczny projekt map, brak balansu broni tak jak by nikt nad tym w ogóle nie siedział. Mozna wymieniać i wymieniać ale z tą spora ilością oferty multiplayerowej to kompromitacja trochę.
Uczciwa ocena. Gameplayowo jest swietnie, a to najwazniejsza miara, znacznie lepiej niz w BF5. Do tego bardzo duzo trybow do gry na MP, szkoda, ze tak malo map na start jak na 3 lata develop'mentu. Jest troche early access'owo, ale grajac caly mecz rzadko kiedy widze problemy przestawione na skondensowanych kompilacjach poskladanych z dziesiatek godzin gameplayow.
Dla mnie tez 7/10 wyjsciowo i zobaczymy dalej jak zostana zaadresowane te sensowne problemy zglaszane przez spolecznosc.
Jak wielu sadze, ze powtorzy sie sytuacja jak z BF4 w ktorego w sumie nigdy nie zagralem :D. Fala negatywnych opinni w tamtym czasie byla tak silna, ze na stale obrzydzila mi chec zagrania. Pozniej, kiedy juz gre niby naprawili, to na tyle stracilem zainteresowanie, ze nawet sie o tym nie dowiedzialem :D.
Cóż, jako że dałem za to sporo kasy to gram. Ta gra to śmietnik, szkoda że nie nagrywam tego, co się dzieje na ekranie.
Postać nie chce rzucić granatu,
gra notorycznie nie pokazuje kto mnie zabił,
bardzo często śmierć jest po prostu instant, mimo że ktoś strzela serią z karabinu,
po próbie wyjścia z tego latającego cudactwa razem z innym typem zostaliśmy zamknięci w środku modelu,
wezwany poduszkowiec po prostu zniknął
postacie oddalone ode mnie o te 150 m nie mają animacji biegu
etc
Nie mam pojęcia na czym grasz, ale u mnie nie wystąpił ŻADEN z opisanych przez Ciebie problemów, pomimo wbicia 55 poziomu.
Straszna lipa, liczyłem, że po wielu latach (od BF3, w którym spędziłem 2k godzin) powrócę do BF. Odpocząłem, wygłodziłem się, to miał być ten moment... Normalnie nie zwracam uwagi na to co inni mówią i po prostu kupuję grę na którą mam ochotę. W tym przypadku zaufam jednak opiniom innych, za dużo konkretnych przykładów jak to jest spartaczone, a nie tylko utyskiwania i jęki standardowe. Za dużo wskazuje że jest źle.
w psx extreme battlefield dostał 8
Właśnie kupiłem Ekstrima, patrzę na ocenę BF-a i widzę 8/10. Parę stron dalej ocena CoD Vanguard - 6/10...
Nigdy nie traktowałem ocen w szmatławcu poważnie, ale tu już srogo pojechali.
Pograłem trochę i teraz rozumiem skąd ta liczba w tytule. To chyba rok wydania dużego patcha, który sprawi, że ten tytuł będzie grywalny.
7/10? to znaczy bardzo dobra gra? gdzie? lub gdzie dobra gra?
Ta gra jest duzo gorsza od mass effect andromeda i cyberpunk 2077 w czasie premiery no ale coz andromedzie tez daliscie wysoka ocene XDD
Wiec zaczne oceniac jak wy i dam 0/10
Ta recenzja to już klasyk największego przypału Michała Mańka i GOLa :D lubie tu czasem zajrzeć i pośmiać się z tej recenzji "świetne wertykalne mapy!" Haha chyba wtedy Michał nie ograł zbyt dużo gier w karierze.