Rozrzut pocisków w CoD: Vanguard zaskoczył graczy
TrueGameData w swojej analizie wykazał, że niewygodny rozrzut można zmniejszyć, regulując ustawienia celności poszczególnych broni, co jest pomocne w niwelowaniu owego efektu.
Nie regulując ustawienia celności (bo takich ustawień w grze nie ma) tylko dobierając odpowiednie dodatki do broni które wpływają ilość punktów celności. Im więcej punktów celności uzbieramy na dodatkach tym większa celność broni.
Dlaczego mylicie odrzut z mechaniką bloom która została dodana w tej części Call of Duty?Odrzut to nie to samo i już od MW2019 był on dużo większy niż w poprzednich częściach.
Już wam wyjaśniam jaka jest różnica między odrzutem, a tą mechaniką.
Odrzut można w 100% kontrolować. Gdy nauczymy się wzoru odrzutu danej broni to można strzelać jak z lasera.
Mechanika bloom polega na tym, że kule nie lecą tam gdzie jest kropka celownika, a żeby zmniejszyć ten efekt trzeba zakładać dodatki ze statystyka celności. Tak więc w przypadku tej mechaniki nie ma możliwości kontroli nawet dzięki treningowi bo i tak kule będą leciały losowo niezależnie od tego jak celni byśmy nie byli.
Takie mechaniki to rak nic więcej.
Bloom to kolejna mechanika RNG w tej serii.
Równie dobrze gracze mogą rzucać dwiema kościami, jedna odpowiadała by ilość pocisków trafiających w cel, druga za pudła, na to samo by wyszło.
Nie wspomnę o do bólu skostniałym kodzie sieciowym, słabym hit detection które również robią za RNG.
Te ostatnie nie zostało nigdy naprawione w Ghosts, AW, IW, BO3, WW2, Black Ops4, MW2019, BOCW i teraz na to samo cierpi NudaGuard.
TrueGameData w swojej analizie wykazał, że niewygodny rozrzut można zmniejszyć, regulując poszczególne broni za pomocą różnych dodatków zwiększających punkty celności, co jest pomocne w niwelowaniu owego efektu.
Panie Qskan to, że próbujesz poprawić ten tekst na podstawie naszych uwag to się bardzo chwali. To że nie przeczytałeś nawet co ci z tych poprawek wyszło to już na pochwałę nie zasługuje.
Miłego wieczorku.