GTA Trilogy Definitive Edition z datami pre-loadu; część graczy może już pobierać
Tymczasem moderzy ->
https://gtaforums.com/topic/976684-hd-trilogy-tommy-vercetti-replacement/page/4/#comments
Nie ogarniam jak im nie wstyd wypuścić remaster z tak totalnie sknoconymi modelami postaci.
Odświeżone mapy wyglądają naprawdę bardzo dobrze ale modele postaci to ehhh.....
Że im te kije nie wypadły z dłoni.
Co nam po ładniejszej grafice. Pojawianie obiektów i doczytywanie dalej jak w starych wersjach. Okropnie to wygląda.
Nie wiem skąd wyciągnąłeś taką informację, skoro nie ma jeszcze żadnego oficjalnego gameplaya.
Pewnie obejrzałeś na youtube jakiś bait na idiotów czyli rzekomy gameplay z definitive edition a w rzeczywistości zwykłą grę naładowaną modami. Nie ma żadnego oficjalnego gameplayu, jedyne materiały jakie udostępniono z tej gry to ten trailer i kilka screenów.
Odświeżone mapy wyglądają naprawdę bardzo dobrze ale modele postaci to ehhh.....
Tymczasem moderzy ->
https://gtaforums.com/topic/976684-hd-trilogy-tommy-vercetti-replacement/page/4/#comments
Nie ogarniam jak im nie wstyd wypuścić remaster z tak totalnie sknoconymi modelami postaci.
No i w czym to zdjęcie jest takie wow względem remasteru? Nie widzisz że tu idą w typowo w komiksową stylistykę a nie realizm?
Jest takie wow bo moderzy próbują zachować oryginalny styl artystyczny. W remasterach są jakieś nowe, śmieszne, komiksowe ludziki, które na niektórych ujęciach w ogóle mają żółte mordy (jak Simpsonowie XD). Moim zdaniem San Andreas najmniej ucierpiało na tych zmianach, a Vice City najbardziej. Ciekawe czemu jeszcze nie pokazali gameplayu... hmmmmm...........
To niech sobie moderzy próbują, a odpowiedzialni za remaster postawili na styl komiksowy, i jak nie chcesz to nie kupuj? ?? To samo narzekanie jak w temacie że fifa 22 się sprzedaje najlepiej. No to niech się sprzedaje i brak mi słów na to wieczne płakanie nad wszystkim.
Może mam farta ale na PlayStation 4 już dziś mogłem pobrać gierki w godzinach popołudniowych.
Teraz tylko czekanko aż kłódki zejdą i można platynować.
Oj… Ktoś tu się chyba przestraszył dataminingu, skoro na PC pobieranie dopiero w premierę xD
w konsolowych pre-loadach dogrzebali się jakiie utwory usuneli i jest tragedia, 50% klimatu VC i SA wykastrowane....
Wycięte She's On Fire z GTA III?! Wycięte Self Control oraz 2 Minutes to Midnight z Vice City?! Welcome to the Jungle z San Andreas? Normalnie totalna wiocha, a już szczególnie GTA III które bez Amy Holland traci 90% klimatu i Vice City bez Laury Branigan czy Cutting Crew nie będzie już takie samo...
Check Yo Self
It Was A Good Day
lol, bez jaj
Jeszcze z VC niech wytną The message.
Fake, spokojnie.
g prawda, łykaj dalej jak pelikan - out of touch jest nawet w misji na jachcie
Czyt. "wywalimy najbardziej legendarne utwory z każdej z tych gier, bo przecież i tak kupicie nasze remasterki, a nam szkoda kasy na licencje."
Oj coś czuję, że tego jednak fani im tak łatwo nie wybaczą. Przynajmniej na PC pewnie uda się to jakoś obejść, ale i tak niezbyt ciekawie to wygląda...
Edit. GtaForums raczej potwierdza, że to na szczęście tylko fake.
Łatwo jest wypieścić i odpicować jeden model i tekstury do niego i puścić w obieg, gorzej chociaż przekonwertować wszystko z jednego silnika na drugi, nie wspominając o dodatkowym polepszeniu. Wiele było prób konwersji starych części GTA do nowych, ale zawsze kończyło się to tym samym, czyli albo brakiem chęci moderów, albo głupotą i przedwczesnym ujawnieniem projektu i wjazdem praw autorskich Rockstara / TakeTwo. Ale część z tych modów jeszcze istnieje, i co? I nic. Bo właśnie to nie jest łatwe zrobić remaster :). Większość z tych modów to brak części mapy, brak kolizji, brak ruchu ulicznego... A co dopiero jeśli mamy na myśli misje, postacie główne i NPC, pojazdy, radio i dźwięki.