Battlefield 2042 na PC piękniejszy dzięki opcjom od Nvidii; konsole bez 120 fps na premierę
dzięki opcjom od Nvidii
Guzik prawda, to tylko i wyłącznie poświęcenie większej ilości czasu twórców gry na zrobienie lepszej jakości grafiki, a Nvidia im tylko płaci aby nazwać to pod ich szyldem, technologią aby
wam wcisnąć nowe karty graficzne, tak naprawdę płacicie dodatkowo za coś co można nazwać zmianami grafiki w opcjach gry.
W pewnym momencie miałem wrażenie, że tam 30 nie było ;) Dokładnie chodzi o ostrzeliwanie ze śmigłowca
Te kłujące w oczy spadki klatek to mogliby sobie darować, a nie wciskać do trailera.
Właśnie dobrze, przynajmniej tym razem nie wciskają kitu, bo każdy widzi co go czeka xD
Z całym szacunkiem dla twórców, ale zdaje mi się, że w online shoterach ważniejsza jest płynność i przejrzystość, a oni wrzucają gameplay z 25fpsami, RT, który zapewne pożre mnóstwo klatek i gracze i tak będą go wyłączać. Owszem w kampaniach singleplayer, RT może zrobić lepszy klimacik, ale w multiplayer nie widzę sensu włączania tego typu technologii.
(@1)
Przestań się kompromitować. Ile można już słuchać o czymś? Nvidia każde ci kupować jej karty graficzne? Chyba w grach 3D obecnie chodzi o to by była liczona w czasie rzeczywistym a nie tylko została pokazem slajdów.
Mogli wymyślić więcej zbędnych pierdół jak tornado to wtedy pewnie na konsoli gralibyśmy w 30 fpsach. Warzone chodzi w 120 fpsach i ma 150 graczy na mapie. Nie znam się na game devie i pewnie porównanie z Warzone nie ma sensu, ale BF2042 nie wyróżnia się niczym szczególnym więc ciężko mi uwierzyć w takie bzdury jak za słaby procesor.