Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Nieśmiertelność w New World dalej jest problemem; tylko w PvE

28.10.2021 15:35
1
tadere
33
Centurion

FF14 (z tego co pamiętam) na początku też miało problem z nadmiarem informacji zależnych od klienta i to wymagało fundamentalnego przepisania kodu gry.

28.10.2021 21:08
2
odpowiedz
krykry
42
Generał
Wideo

tadere
FF14 w wersji 1.0 i w wersji 2.0 są na kompletnie innych silnikach. Yoshi-P przejął stery, poszedł i wymęczył u szefostwa pozwolenie na wyrzucenie oryginalnego FF14 w śmietnik razem z silnikiem, i razem z ekipą napisali grę dosłownie od nowa na innym silniku (1.X było na Crystal Tool, 2.0+ na modyfikowanym Luminous Engine). Zresztą dobry temat na artykuł.
Memowy filmik o tym: https://www.youtube.com/watch?v=aWIrju3F6nU

W New World to będzie mnożyć problemy, bo zaraz pojawią się cheaty bazowane na wysyłaniu fałszywych pakietów do serwera i wstrzykiwania kodu do silnika. Po stronie klienta gry powinno być absolutnie minimum, a mamy takie perełki jak obliczanie otrzymanych obrażeń (nieśmiertelność), stan inwentarza (duping) i kij wie co tam jeszcze jest zależne od klienta.

post wyedytowany przez krykry 2021-10-28 21:14:37
Wiadomość Nieśmiertelność w New World dalej jest problemem; tylko w PvE