Streamer New World poświęcił się polowaniu na błędy
Taa a oprócz bugów dochodzą problemy z dziwnymi akcjami serwerów. Dzisiaj wywaliło połowę ludzi z serwera w trakcie wojny. Wojnę momentalnie zakończyło, oczywiście przegraną. Mało tego serwer zaliczyl jakis dziwny skok w czasie. Unas mieliśmy 100% influ a nagle zrobilo się 0 i wojnę nam wypowiedzieli. Żeby było śmieszniej zaraz po tym kicku pokazało nam, że za 40 min inwazja u nas. Tak, była faktycznie. To jeszcze nie wszystko. Kolejna dziwna akcją bo po wejściu na serwer to informacja, o rozwaleniu kilku budynków, tak jakbyśmy przegrali inwazję (?). Ogólnie dzisiaj to jedna wielka masakra co się stało z tym serwerem.
Abaton, ale jest przynajmniej jeden inny gdzie mieli podobny problem, bo wątek na forum Amazonu już siedzi. Ogólnie to mamy wrażenie, że serwery od premiery zamiast polepszać się, to robią się coraz bardziej niestabilne, polagowane. Ogólnie jakieś większe pvp przy wbijaniu influ, czy też podczas wojny niestety obnaża marny kod gry, bo lag za lagiem. Tak samo na trainach przy portalach, nagle wszyscy dostają freeza czasem na parę sekund, czasem na minutę, nierzadko wywali z serwera. Ogólnie bieda z tym i patrząc na to jak "naprawiają" bugi, to prędko tego nie ogarną. Mam pewne podejrzenia, że te ich łatki popremierowe zdestabilizowały nieco grę. Jak spaprali pierwszym patchem polska lokalizację w kwestii bonusów z perkow na itemach i do teraz, czyli 2 łatki później nie ogarnęli tak trywialnej rzeczy, to trochę słabo. Gra jest świetna i liczę, że to ogarną. Szkoda, żeby poszła na dno, bo jest powiewem swierzosci. 2 dni temu dobiłem 60 i mechanika watermarkow z itemami jest fajnym i sensownym rozwiązaniem. Idealnie łączy social z ludźmi z gildii przez wyprawy na open world elity, z farmą surowców, itemkow. Do tego samo sedno watermarka nagradza przez granie. Świetna sprawa i polecam poczytać "z czym to się je".