Darkest Dungeon 2 - zwiastun pokazuje świetną grafikę 3D
Bardzo ładna grafika.
Bardzo ładna grafika.
Świetna grafika, zachowująca ducha oryginału. Jestem ciekaw jak bardzo będzie się różniła pod względem rozgrywki. Widzę że będziemy mieli do pokonania jakąś drogę, wiec pewnie zarządzanie drużyną i ulepszeniami będzie odmienne od pierwszej części.
Wygląda zacnie. Fajnie by było, jak by gra trochę bardziej skupiła się na dbaniu o towarzyszy, bo jedynka w gruncie rzeczy traktuje najemników jak mięso armatnie. Ulepszamy na maksa dyliżans, i nie musimy dbać o wyższych poziomem bohaterów, bo dostajemy z dyliżansu 4 poziomowe postacie ze skillami i ekwipunkiem ulepszonym na rówzi z ich poziomem, przez co nie musimy wydawać tyle kasy na nich. Więc podczas wypadu do lochu nie dbamy o to, że nasz bohater zginie jak na jego miejsce mamy 3 kolejnych z tym samym poziomem. Wolał bym, by bylo to na zasadzie, że śmierć bohatera jest dla nas bardzo odczuwalna a nie mamy na niego natychmiastowego zestępstwa.
Co prawda swoje doświadczenie z 1 opieram na obecnie ogrywanej przeze mnie grze na poziomie najłatwiejszym, ale już czuję że zaczyna się robić trochę za łatwo i z pewnością zabiorę się za granie na trudniejszych, lecz wątpię żeby gra na innym poziomie pod tym względem się różniła bardziej, dalej najważniejsze jest rozwiniecie dyliżansu.
Sama gra ci mówi, że bohaterowie są "wymienni". Jednak utrata bohatera z dobrymi perkami, szczególnie jeśli przy okazji stracimy jego ekwipunek, bardzo boli.
Właśnie o to mi chodzi i to dla mnie największa, jeśli można ją tak nazwać, wada tej gry, która w gruncie rzeczy wadą nie jest bo nie odtrąca mnie od gry. Ale chodzi mi o to , że lubię się przywiązywać do bohaterów a tutaj jest ciągła rotacja i przez to wchodzę sobie do dunga, i jak ktoś zginie to w sumie " a walić to mam 3 innuych". A z drugiej strony, bohater który ma już większy lvl nie może wejść do słabszego lochu i też w sumie nie da się za bardzo do nich przywiązać, bo jak już wbije pewny poziom, to musisz go wysłać na misje na której najprawdopodobniej umrze.
Jak nabierzesz doświadczenia, to takie śmierci będą raczej rzadkie. Pamiętaj, żeby brać więcej zaopatrzenia, niż myślisz że ci się przyda. Zapasowe pochodnie czy bandaże możesz wyrzucić, ale być może uratują ci drużynę. Nie zapominaj o specjalnych przedmiotach, takich jak klucze, czy woda święcona, mogą ci bardzo pomóc w lochu i zwiększą twoje nagrody. Dbaj o stres, miej coś do jego zmniejszania, inwestuj w zachowanie pozytywnych perków i likwidowanie negatywnych, focusuj przeciwników, używaj CC. Jak się będziesz do tego stosował, to lochy o średnim poziomie trudności, powinny mieć niemal zerową szansę na śmierć, a nawet te trudne powinny być w 80% bezpieczne. Jeśli RNG cie karze, to po prostu uciekaj. Aha i lepiej jest chodzić na lochy z możliwością odpoczynku, to pozwoli ci zregenerować się po słabszej walce i nałożyć buffy.
Bohaterowie są właśnie raczej cenni na początku, jak nie masz rozwiniętego dyliżansu i ich masz mało. Można to traktować jako małą nagrodę/przewagę jak się staną wymienialni, bo tylu ich jest. No ale jak kto woli.
W tej części będzie tylko czwórka bohaterów przez całą rozgrywkę, przy czym wciąż będą mogli oni zginąć.
narzekanie na balans grajac w jakakolwiek gre na poziomie latwym MOIM zdaniem jest nieprzemyslane:) Jak sama nazwa wskazuje na latwym poziomie ma byc wlasnie latwo.
Pierwsza część była naprawdę spoko, a jako że druga część wiernie oddaje klimat poprzedniczki, to chętnie to sobie ogram. Poczekam jednak na pełną wersję gry.
Zajefajna grafika i klimat.
Szkoda, że tak nie wygląda inna seria - następca DII bo właśnie tak to sobie zawsze wyobrażałem.
Tu widać, że są jakieś modele całkowicie w 3d, np wóz z koniem. W 2.5d są jedynie sprity przypominające 3d. Ale w sumie oprócz konia to cięzko powiedzieć i możesz mieć racje.
W 2.5d są modele 3d, po prostu perspektywa jest "płaska".
Pewnie jazda wozem określiła tę grę jako 3D. Gdy by nie ten element to spokojnie można było by nazwać ją 2,5d.
Niezależnie czy ktoś określi to jako 2,5D, czy też nie, to wciąż to jest gra w 3D. I wóz z koniem jest 3D, i postaci podczas starć też są 3D, choć trzeba przyznać, że iluzja płaskości w tym przypadku jest naprawdę godna podziwu.
Z jednej strony widać postęp a z drugiej duch zachowany. Będzie hit.
Tylko do premiery, bo to EA. Po premierze będzie i na steamie i na gogu i na konsolach.
Super że nie lubisz epica ale kto pytał
Będzie hit jak skończy się wczesny dostęp i wyjdzie na sensownej platformie. Pewna inna gra już to przerabiała.
No ale gdzie jest mój Crusider?
Wyglada swietnie jesli bedzie grywalna to mimo wszystko biore juz teraz. Do zagrania w BG3 zniecheca mnie to ze kazda wieksza latka oznacza powrot do poczatku chyba ze wylacze aktualizacje. W DD strata druzyny i nowa rekrutacja to normalna rzecz.
Gra we wczesnym dostępnie a więc jest ryzyko, że developer może w międzyczasie schrzanić coś po drodze. Pierwsza cześć na początku była świetna ale twórca posłuchał się złej grupy odbiorców i obecnie grind jest taki że MMORPGi z Azji się chowają...
Przejście w 3D dobre, co najwyżej poszkodowani będą moderzy bo będzie więcej roboty.
akurat ta informacja właściwie skreśliła DD2 z mojej listy zakupów. Ledwo ukończyłem DD z dodatkiem i teraz jeśli randomowość będzie na tym samym poziomie i jeszcze aspekt roguelike to właściwie gra bez sensu : bo będzie się liczyć nie taktyka a zwykłe szczęście.
jeśli to prawda, to popieram alexa, wolałbym coś na kształt jedynki, ale cóż, zmiany są koleją rzeczy, będzie trzeba się dostosować
Gra ma być właśnie bardziej taktyczna, z tego co wiem, bo losowość gameplayu ma zostać mocno ograniczona. Np. nie będzie już procentowej precyzji.
Taktyka i szczęście zawsze szły w parze w DD. Odpowiednia taktyka minimalizuje szczęście. Sam fanem rougelike nie jestem, ale tutaj chyba przybiera to formę mini kampanii. Chyba nie dostajemy jakichś premii po każdej śmierci?
jaram się, szczególnie, że najdalej 2 miesiące temu przypomniałem sobie jedynkę i dalej miażdży :)
Od jedynki srogo się odbiłem, także za dwójkę tym bardziej podziękuję.
Ale styl graficzny i ogólnie klimat ma fajny, nie powiem.
Na początku się obawiałem bo 3D może sprawić że gra zatraci ten swój styl ale z tego co widzę na tym trailerze jest dobrze. Wybornie!
Wygląda jak gra roku. Oglądając trailer jedynki widać bardzo mocno jak grafika wygląda obłędnie w dwójce. Bardzo dobrze się zapowiada.
Naśladowanie grafiki 2D idąc w 3D zachowując klimat i styl graficzny praktycznie jeden do jednego to nie lada wyczyn.
Przecież dalej walka jest w jakiejś gównianej płaskiej linii takie gry to na pegasusa były mario conra a mamy już jaki rok?