Skyrim Anniversary Edition otrzyma specjalną opcję rodem ze Stardew Valley i Animal Crossing
Nowości (wspólne dla Anniversary Edition oraz update'u) obejmują nowy tryb survivalowy, ulepszenie gry do odnowionej wersji dla konsol nowej generacji (darmowe dla posiadaczy Skyrim Special Edition), serię questów Saints & Seducers rozgrywających sie na Drżących Wyspach (ang. Shivering Isles) oraz wspomniane wcześniej wędkowanie.
A mnie ciekawi czy ta zawartość z Club Creator będzie już zaimplementowana w tej edycji Anniversary czy po prostu to jest takie lanie wody i będzie to dostępne na takiej zasadzie jak teraz, czyli wchodzi się w zakładke dzieła graczy i pobiera ( oczywiście za opłatą )
No i co z usprawnieniami graficznymi? Chyba za wiele nie zmienią bo coś się nie chwalą.. 4K i 60 KL już jest teraz dzięki modyfikacji na PS5 i Xbox Series X.
Ciekawi mnie też kwestia polonizacji. Czy będzie ta zawartość dodatkowa przetłumaczona czy nie..
Miejmy nadzieję, że zrobią z tego mod do SE i LE.
A to nie jest tak, że Anniversary Edition zastąpi Special Edition w bibliotece, zamiast zrobić trzeci wpis zaraz obok Legendary Edition?
Niestety, tak.
Zapowiada się ciekawie.
Darmowy update dla graczy Skyrim SE+.
A ci co by chcieli grać bez tej modyfikacji, to zostaje stary dobry Skyrim x32 z warsztatem na Steam.
Nexus ma tysiące modów do tej gry i tak naprawdę mogli bez większego wkładu własnego wydać coś naprawdę wartego swojej ceny, a ta pewnie będzie jak za coś zupełnie nowego.
Ale poczekam, zobaczę i ocenie jak zostanie wydana, ta wersja.
Jak w końcu wygląda kwestia tego ulepszenia dla posiadaczy Special Edition, dostaniemy tylko część ulepszeń, a resztę trzeba będzie dokupić, czy kompletne ulepszenie będzie za darmo?
Czyli zero modów poprawiających warstwę wizualną 10-letniej gry? I do tego utraci kompatybilność z większością modów... Dziękuję, backup już zrobiony. Mass Effect to to nie jest, więc bez głębszych zmian się dzisiaj nie obroni.
Broni się do dzisiaj przez 10 lat xD
Broni się, ale z modami, które przestaną być kompatybilne z tym wydaniem. W taką wersję na ps4 obecnie raczej ciężko grać.
Tylko na razie.
Modów nigdy nie miałem a na samym obecnym steamie mam jakieś 500h, a na poprzednim które straciłem też było kilka set, więc się broni.
Polecam wpis twórcy SKSE ( https://www.reddit.com/r/skyrimmods/comments/q6czcc/pc_sse_an_important_psa_regarding_skyrim/ ). W skrócie: Skyrim Anniversary Edition przechodzi na z Visual Studio 2015 na Visual Studio 2019 co niestety drastycznie zaburzy większość modyfikacji. Nie będzie tak łatwo można ich przekonwertować jak z Skyrim do Skyrim Special Edition. Aktualizacja do Skyrim Anniversary Edition nastąpi automatycznie więc zalecane jest zablokowanie aktualizacji na Steam i utworzenie kopii zapasowej najlepiej całego folderu ze Skyrim.
Na Steamie w ogóle da się zablokować aktualizacje?
No własnie średnio.
ale możesz zafiksowac sie na przednajnowasza wersję i wtedy nie zrobi aktualizacji. Jak sie pojawi nowsze to zmienic wybrana wersje na tą co jest teraz.
Można ustawić opcję "Aktualizuj tę grę tylko po jej uruchomieniu" i uruchamiać grę przez Mod Organizer albo skse64_loader NIGDY SkyrimSE.exe. Jest też możliwość ustawienia w Steam godzin pobierania np. między 4-5 rano (albo innych godzin w których się nie uruchamia Steam). Z tym że ostatnia opcja dotyczy wszystkich pobrań, również do innych gier. Pierwsza metoda powinna obecnie wystarczyć.
Po 10 latach postanowiłem przy chwilowym nadmiarze czasu i małej ilości dobrych pozycji zagrać znów.Tym razem na ps4.Kiedys spedziłem z tym jakieś 80 h i szczerze mówiąc raczej bląkałem się i robiłem co tylko się nadarzyło.Tym razem z większym doświadczeniem w rpgach, zasiadłem do tego z innym nastawieniem.Po jakichś 60 zrobiłem główny wątek i trochę mnie to zasmuciło, bo taka zabawa w piaskownicy to była mała zachęta by dalej w tym trwać.Ale o dziwo robię kolejne misje i wcale się nie nudzi a nawet jest bardzo ciekawie.I ta ogromna możliwość wyboru jeśli chodzi o taktykę walki...
No taktyka walki akurat jest słaba... Ale i tak spędziłem w tej grze ponad 1000 godzin :D polecam odwiedzić nexusa i pobrać mody wtedy gra dostaje nowe życie
Saints & Seducers to dodatek inspirowany Drżącymi Wyspami, a nie rozgrywający się na tej płaszczyźnie Otchłani.
mogli by sie pokusic o wiecej dodatkow pokroju dawngard lub dragonborn bo byly ciekawym sposobem na rozbudowe gry. O heartfire natomiast nie wspominam bo pomysl moze ciekawy to jednak wykonanie kiepskie jesli chodzi o mozliwosci budowy domku. Sporo czasu bedzie trzeba czekac na wiecej modow pokroju beyond badz inne nowe dodajace przygody.
I na co komu nowy Elder Scrolls jak mozna starego upodobnic do gier dla najmłodszych : D