Tomb Raider jako survival horror? Zobacz, z czego wyewoluował reboot z 2013 roku
I takie coś może mieć na przedpremierowym pokazie napis Pre-Alpha, a nie to co dzisiaj nieudaczniki robiący gry mają taki napis w wersji która wygląda niemalże tak samo jak wersja premierowa lub co gorsza Pre-Alpha wygląda nawet lepiej niż końcowy produkt bo przedpremierowe pokazy były przekłamane.
Ciesze sie bardzo, ze TR2013 wyglada tak, jak wyglada. Potwory i wielkie monstra, to kompletnie inna bajka...
Ciekawie to wygląda, jednak ostatecznie dobrze, że wyszło co wyszło. Tomb Raider z 2013 to świetna gierka z bardzo dobrze ukazanym motywem przemiany w obliczu trudności. Oczywiście czuć było srogą niespójność z gameplayem i sławne płakanie nad jelonkiem żeby potem wybić cały oddział przeciwników. Ale i tak, historia była ciekawa i czuć było, że swoje doświadczenie Lara musi każdorazowo odkupić serią siniaków i gorzej (twórcy to chyba dali wyjść na wierzch wszystkim swoim sadystycznym skłonnościom). Zastanawiający jest natomiast w tych konceptach powracający motyw dzieci. Może oryginalnie Lara miała ratować grupkę nieletnich zamiast swoich kumpli? Takie zagranie znacznie lepiej pasowałoby zresztą do gry, ponieważ Lara faktycznie znalazłaby się w sytuacji, w której jest jedyną osobą zdolną do wzięcia sprawy we własne ręce. W ostatecznej wersji wyglądało to dosyć komicznie, jak ubrudzona i ukrwawiona Lara spotyka się z czyściutkimi kolegami, którzy narzekają jacy to są biedni i z miejsca wysyłają ją aby coś dla nich zrobiła... A jeden z nich to jeszcze zaczął walić jakieś androny i udzielać jej dobrych rad jak to ma się rozwijać... To już wolałbym motyw jak w Obcym 2 gdzie instynkt macierzyński napędzany wolą przetrwania tworzy zabójczą kombinację.
Tak na marginesie to będzie nowa Lara ale nie tak szybko , z nowego studia Crystal Southwest mieszczącego się w Teksasie.
Tak na marginesie, chyba również z tej okazji 25-lecia, opublikowano w tym samym dniu patche do 3 Tomb Raiderów na Steamie, włącznie z TR 2013. Do każdego dodano Epic Online Services i już masa ludzi ma z nim problemy. Chyba gry przez EOS wymagają teraz połączenia zawsze online.
Z RotTR i SotTR usunięto Denuvo. Dodano im m.in. DLSS i poprawiono stabilność.
Z RotTR chwilę po wprowadzeniu update cofnięto go z powrotem ze względu na dużą ilość problemów ludzi z kasowaniem inventory, postępów, dziwnymi animacjami, DLSS. Najwięcej ludzi jednak narzeka na (ponoć wymuszoną) integrację z Epic Online Services.
W ogóle wprowadzono EOS bez żadnego wyjaśnienia. Ot tak, tylko zwykły patch notes, który równie dobrze mógłby mówić "wprowadzamy to teraz do waszych gier, czy to wam się podoba czy nie, handlujcie z tym". Zero wyjaśnień. Zero usprawiedliwień. Zero mowy o jakichkolwiek korzyściach dla graczy.
Dla TR2013 zaczyna się chyba już powolny review bombing na Steam.
Dla TR2013 zaczyna się chyba już powolny review bombing na Steam.
Ano, masz rację, właśnie sprawdziłem. Smutne jest to co zrobili twórcy.
Ciekawe ile im posmarowali za taki numer. : /
Edytka: u mnie wszystko ok, nigdzie nie musze się logować. Pogrzebałem na forum i oto co znalazłem:
TR doesn't require you to link to EGS if you don't have Steam linked on EGS end.
So here's my steps so you can replicate it.
-First boot, it required me to accept the EGS thing, but I didn't and closed the gamed
-On EGS, go to to your profile and Manage Account. The browser will open
-Navigate to Connections > Accounts
-Unlink Steam
Jak to dobrze nie mieć nawet konta w tym syfie. xD
Bez sensu, co oni zrobili... Jak można popsuć klasyków?
Przepraszam, dodaję sprostowanie:
Wygląda na to, że problemy mają wyłącznie ludzie, którzy:
— Zalinkowali (kiedyś tam) swoje konto Steam z Epic
— Oraz po uruchomieniu gry nie zaakceptowali dostępu do swoich danych dla Epic w przeglądarce
Wg oficjalnego posta Crystal Dynamics do RotTR, połączenie z Epic nie jest wymagane do grania:
https://steamcommunity.com/app/391220/discussions/0/4580716151550580913/
Piszą tam też, że EOS ma pomóc w odnalezieniu graczy do wspólnej gry:
Please also note, linking your Steam and Epic Games Store accounts is entirely optional to make it easier to invite your friends to play multiplayer and co-op.
Szkoda, że dodali tą informację dopiero po licznych narzekaniach, a nie od razu!
Czyli aby uniknąć problemów, można:
— Albo w ogóle nie łączyć swoich kont Epic ze Steam (lub je odłączyć)
— Albo zaakceptować dostęp do swoich danych dla Epic przy uruchomieniu gry w przypadku gdy mamy połączone konta Epic i Steam
Dziękuję za ważne informacji. Plusik dla Ciebie. :)
Tomb Raider a'la survival horror w stylu RE mogło być naprawdę ciekawe, w przeciwieństwie do Uncharted z elemntami metroidvanii jakim był reboot
Ten fragment na koniu to prawie jak Shadow of the Colossus ;)