Wyciekły możliwe wymagania sprzętowe GTA: The Trilogy - The Definitive Edition na PC
Podejrzanie wysokie te wymagania zważywszy na to, że ma się ukazać również na Smartfonach
Wymagania są z strony R* więc oficjalne, alloc8or to rzetelne źródło od lat.
W wymaganiach oczywiście chodzi o i7-2700K i i5-6600K.
Wymagania wyższe niż GTA V, zobaczymy co z tego będzie.
Dziwne, że oni przyrównali starego i7 2 generacji do ryzena 5 2600, który ma 6 rdzeni i 12 wątków.
Czemu by nie? Jeśli faktycznie będzie skok graficzny to jak najbardziej.
W sumie .Wygląda to na to,że wszystko będzie na silniku piątki. Zgadzałoby się.Jedynie procek trochę z czapy.
Chodzi o to, że GTA V ma wymaganie tylko 8 GB RAM, a Red Dead Redemption 2 potrzebuje tylko 12 GB RAM, natomiast GTA I-III będą mieli zawartości tyle co GTA V, a nawet mniej. GTA I-III nie mają aż tak duże mapki. Więc jak to wytłumaczysz wymaganie 16 GB RAM? :)
Jeśli to będzie skok graficzny, to raczej lepsza karta graficzna z więcej VRAM.
Może te 16 GB to zbiorowe na całą trylogię, każda gra z osobna potrzebuje 5-6 GB :D
nie GTA I-III, tylko III, VC i SA, tę trylogię R* odświeża :)
Mój błąd. :)
Serio masz nadzieję, że Rockstar zrobił coś dla fanów? :) To tak jakby rozpalać swoje nadzieje przy zapowiedziach Blizzarda.
Tak też może być, z drugiej strony trochę liczę na to, że jednak nie będzie to kompletna klapa i wyłudzanie kasy za ten sam produkt :) Hangar 13 pokazało, że można zrobić porządnego remake nawet mimo złej sławy studia, także mam nadzieję, że tutaj też tak będzie.
"Hangar 13 pokazało, że można zrobić porządnego remake nawet mimo złej sławy studia,"
Mam inną definicję porządny remake. Mafia 1 remake to co najwyżej przeciętny remake.
1) Ma pocięte większość misji względem oryginału (przez to ponad 2/3 misji wypada lepiej w pierwowzorze).
2) Ma gorszą muzykę
3) Nawet na najwyższym poz. trudności jest łatwiejsza, a większość sobie wybrała pewnie niższy poz.trudności co zabija atut jakim było wyzwanie i satysfakcja z postępów, gdzie w wersji z 2002 wiele misji ludzie musieli powtarzać więc każda kolejna misja zaliczona dawała dużo frajdy. Przeważnie gry dużo bardziej doceniamy, gdy nie są zbyt łatwe.
4) Graficznie oryginał na 2002 rok to wyższa półka niż remake na 2020, a już zwłaszcza w kwestii twarzy. W remaku twarze postaci są porównywalne jak w Mafia 2 z 2010 roku. Oryginał nie był zacofany wizualnie w stosunku do innych dużych produkcji nawet z 2002.
Cała reszta w remaku Mafia 1 jest dla mnie ok. Poziom wizualny miasta, klimat, główna oś fabularna zachowana. Sterowanie na plus. Jazda samochodem w obu wersjach niezła. Oryginał 10/10, a remake 7,5/10 lub naciągane 8/10. Trudno doceniać naśladowniki, jeśli nie powalą na kolana, a odświeżenie tego nie robi jak była w stanie wersja z 2002.
Przy serii Resident Evil co część dostawała słabszy remake i tam najlepiej widać czym jest remake świetny, solidny i przeciętny.
Resident evil 1 remake - najlepszy remake w historii. Zachowane wszystkie zalety oryginału plus udoskonalenia i rozbudowanie. Nie wycięli praktycznie nic z tego co było w pierwotnej wersji. Najbardziej perfekcyjna gra serii obok Re2 1998. Najlepsza pod względem graficznym na rok premiery wyciskająca max z konsoli Gamecube w 2002 roku. Oryginał 9/10. Remake 10/10.
Resident evil 2 remake solidny remake, ale kilka rzeczy brzydko popsuł. O wiele gorsza muzyka i filmiki. Wycięcie początkowej drogi do komisariatu, która robi kolosalne pierwsze wrażenie w oryginale i budzi skojarzenia z najlepszymi filmami G.Romero o żywych trupach. Kamera TPP kompletnie nie sprzyja straszeniu, gdy statyczne kamery najlepiej sprawdzają się. Wycięcie kilku świetnych jump scares, a najbardziej odczuwalne jest ten z krukami. Zmarginalizowanie znaczenie zombie i Birkina, a MrX zbyt mocno dominuje grę. Cała reszta za to jest świetnie przeniesiona. Szkielet gry, grywalność, klimat, fabuła, postacie oraz na plus świetna grafika i wygodne sterowanie. Remake robi o wiele mniejsze wrażenie niż oryginał w latach 90' na Psx1 i pc, ale i tak podoba się mi. Oryginał 10/10. Remake 9/10.
Resident Evil 3 remake - przeciętny. Wycięcie całej środkowej części gry z najkrótszej odsłony z trylogii. Fatalny wygląd Nemezisa. Zero klimatu. Przy trylogii z lat 90' trójka wypadała najsłabiej i była takim słabszym klonem Re2, a mimo tego przy remaku nawet nie spróbowali przebić część, gdzie było to w zasięgu. Oryginał 8,5/10. Remake 7,5/10.
Remaster i remake w obu przypadkach to lenistwo i wożenie się na sukcesie kultowych pozycji, by zarobić jeszcze raz na tym samym. Ale wolę remastery i mody graficzne, bo nadal gram w kultowy ceniony klasyk. A remaki filmów/gier więcej psują niż udoskonalają i 90% z nich jest bladym cieniem klasyka. Poza grafiką przeważnie nic nie wnoszą i mają tendencję do tracenia silnych atutów. Wyjątki rzadko się zdarzają jak filmowe remaki przebijają oryginał jak Ben Hur 1959, Coś 1982, Człowiek z blizną 1983, Mucha 1986, 12 małp 1995, Gorączka 1995 czy z gier Re1 remake 2002.
Na razie zapowiada się obiecująco, wyciekł też opis z którego wynika, że wymienione zostaną tekstury, nowe oświetlenie a także ma być sterowanie podobne do GTA V co w kontekscie helikopterowych misji z uniwersum 3D mnie bardzo cieszy.
Patrząc na wymagania tez wygląda solidne wiec albo dostaniemy cos pozadnego, cos pomiedzy remasterem a remakiem albo tradycyjnie znowu zawalili port bo nie ma czasu na optymalizacje i w sumie nowiutkie studio za to odpowiada. Zobaczymy
Ja mam nadzieję że używanie assetów ograniczy się do Audio a nie do grafiki, mimo głosów że ma być zastosowany 'klasyczny styl' to jednak chciało by się zobaczyć nowe wszystko od strony wizualnej, modele postaci, nowe albo ulepszone motion capture i nowe modele mapy oraz pojazdów.
A moze tak trylogia z grafika GTAV?
Podejrzanie wysokie te wymagania zważywszy na to, że ma się ukazać również na Smartfonach
Nie podejrzanie nie znasz się, jestem w stanie obalić to co napisałeś w 5 sekund.
https://store.steampowered.com/app/955050/Bright_Memory/
https://apps.apple.com/us/app/bright-memory-mobile/id1474315941
Coś jeszcze?
CZEKAJ CO!??!/1!? TA GRA DZIAŁA NA IPHONE 8 I GO ZROBIŁ JEDEN CHIŃCZYK AMATOR, NIEMOŻLIWE.
Bo mamy rok 2021 a ten remaster będzie działać najprawdopodobniej na silniku unreal engine.
Przypomina mi to zdziwienie ludzi, którzy pisali kiedyś o wymogu więcej jak 8 GB RAM (które dla nich było wtedy standardem) w czasach gdy „pewna przeglądarka" potrafiła łykać tyle bez popity...
Dzisiaj zdziwienie że ktoś śmie wymagać więcej niż 16 GB RAM co jest pewnie 2x więcej niż rydwan PieCowy ma w bebechach.
Wymagania wyższe niż GTA V a jednocześnie wersja na smartfony w drodze? Coś tu się nie trzyma kupy. Albo te wymagania to ściema albo build na PC będzie się aż tak różnić od builda smartfonowego że będzie to wyglądać zaskakująco dobrze.
Ale wiesz, ze unreal mobilnie mozna dostosowywac do mocy sprzetu? Zapewnie polowy rzeczy nie bedzie pod wzgledem jakosci na wersji na telefony, a poza tym to nie 2012 rok i mobilne sa coraz lepsze i gry tez coraz lepiej wyglądają.
I gdyby nie syf w kodzie to myśle, ze i moznaby myslec nad wydaniem IV na mobilne
To jest tylko wyciek zobaczymy prawdziwe wymagania kiedy oni tam wydadzą czy będą się zgadzać
Ale wiesz, ze unreal mobilnie mozna dostosowywac do mocy sprzetu?
Wiem że można, dlatego napisałem że może faktycznie różnice będą spore. Nie wiem jednak jak bardzo build na telefony można okroić. Nie kojarzę żadnego dużego tytułu który na PC graficznie stałby na poziomie GTA V lub lepszym a jednocześnie miał wersję na smartfony.
Fortnite też działa (a raczej działał xD) na telefonach a pecetowa wersja w cale nie ma jakichś niskich wymagań
Smartkofony smarkofonami, ale na nie trylogia ukaże się później. Lecz na Switch wyjdzie w tym samym czasie co na pozostałe sprzęty, więc możliwe że będzie kilka wersji, skopany port lub po prostu na Switch gra będzie działać w chmurze.
Na switch skopany port albo będzie działać w chmurze? Na tej konsoli Wiedźmin 3 po dobrej opymalizacyjnej robocie działa na switchu, L.A. Noire działa na Switchu nawet Wolfenstein II działa "poprawnie" jest to leniwy port ale nie jest skopany bo chociaż jest grywalny.
Jeśli te wymagania są prawdziwe, to oczekuję fizyki z GTA 4 i grafiiki z GTA 5 w tych remasterach. Jeśli nie, to mogę na ich zremasterowaną trylogię najwyżej NASRAĆ.
Tak w ogóle to chyba nie ma procesora i7 6600k? tylko 6700k. No chyba że się pomylili i miała być i5 6600k która jest z końcem 6600k :P
i7 6600K
Bzudra totalna, taki procesor nie istnieje. Jest albo i5 6600K, albo i7 6700K, więc wiarygodność tych wymagań spada do zera.
To samo z i5 2700K xD
Może informator albo sam Rockstar zrobił literówkę? alloc8or to wiarygodne źródło informacji od lat więc nie skreślałbym tych wymagań tylko dlatego że jedna cyferka się różni.
Zobaczymy, jak już wyjdzie. Zalecane wysokie, jak na grę która nie miałaby mieć dużych różnic graficznych względem swoich pierwotnych wersji. Powiedziałbym nawet, że wymagania godne pełnoprawnego remaku. Ta cisza i milczenie R* też nie jest odpowiednia. Mogliby zamknąć wszystkim usta, wypuszczając imponujący trailer ale z jakiegoś powodu tego nie robią.
Koparka krypto zintegrowana w Rockstar Launcher potrzebuje dużo pamięci RAM.
"Wyciekły" ???? Wyciec to może ropa z tankowca, a nie informacje. Zaczyna mnie irytować nazewnictwo niektórych zdarzeń.
Następny będzie Rockstar przerywa milczenie i pokazuje jak wygląda odnowiona trylogia.
Wróć, zapomniałem że to GOL.
Showrunner Rockstar przerywa milczenie i ujawnia trailer GTA: The Trilogy - The Definitive Edition.
Polak jak to polak, musi się do czegoś przyczepić bo inaczej w nocy spać nie będzie.
Mam nadzieję, że te wymagania zwiastują coś więcej niż zwykłe podbicie rozdziałki czy tekstur. Zobaczymy.
Trailer już 22 października, więc wszystko powinno się wtedy wyklarować.
Jeśli te wymagania są prawdziwe, to nawet nie wyobrażam sobie, żeby mieli pozostawić fizykę i model zniszczeń pojazdów bez zmian. i7 6700K (albo podany Ryzen 5 2600 z 6 rdzeniami i 12 wątkami), GTX 970 i 16GB RAM to jest zestaw do grania w GTA V na wysokich w 60fps. Więc kpiną będzie, jeśli te remastery nie dostaną przynajmniej grafiki zbliżonej do GTA V i normalnej fizyki.
oby ta trylogia miala grafike przynajmniej czworki. bylby juz dla mnie gites. jeszcze by moze animacje, fizyke zrobili. wymagania sa naprawde wysokie jak na tak stare gry.
To co oni tam wsadzili do tych gier, że minimalne wymagania to GTX 760 i na dodatek 8GB RAM? I jeszcze te rekomendowane z GTX 970, gdzie ta karta ogarnia GTA V na wysokich.
Liczę w takim wypadku, że grafika będzie przynajmniej na poziomie GTA IV, bo w innym przypadku takie wymagania to będzie śmiech.
A tak serio to szczerze myślę, że to wszystko będzie ograniczało się do naprawy błędów, dodania nowoczesnych rozdzielczości, lekkim ulepszeniu tekstur i jak już wiadomo dodaniu osiągnięć.
Może nie jakiś mocny komputer bez przesady. Aczkolwiek jak na 15letnią gre(liczę San Andreas na PC) to sporo. Szczególnie że wątpię zeby jakieś wodotryski dodali. Raczej trochę tekstury podniosą, ale bez przesady. Nie na tyle mocy. I 16gb RAM. Nosz ludzie...