Total War: Warhammer 3 z mocno ulepszonymi oblężeniami
Tylko, żeby to nie było za bardzo przekombinowane, choć jak na razie zapowiada się naprawdę fajnie. W końcu jakieś zróżnicowanie w tych oblężeniach. W tym momencie to chyba mój najbardziej znienawidzony rodzaj bitwy w Warhammerze.
- obrońcy będą mogli konstruować wieże i barykady za pomocą surowców uzyskiwanych ze specjalnych punktów na mapie,
- te punkty będą mogły zostać utracone, co spowoduje wyburzenie zbudowanych z ich pomocą struktur, (...)
Dalej w treści jest, że:
Na każdej mapie znajdziemy kilka punktów, których kontrolowanie zapewni stały dopływ zaopatrzenia i możliwość konstruowania obok wież oraz barykad. Jeśli stracimy te pozycje, to przypisane do nich budowle ulegną zniszczeniu.
Pogubiłem się.
Czy w przytoczonych cytatach mowa jest o dwóch różnych mechanikach, czy o tym samym?
Odcięcie mnie od zasobów wydobywanych w punkcie X ma spowodować automatyczne zniszczenie wybudowanych za ich pomocą umocnień w punkcie Y (jakieś miasto) i X (najbliższe otoczenie punktu wydobycia)?
Chyba, że to jakieś magiczne punkty z magiczną energią, która tworzy magiczne barykady, które muszą być cały czas zasilane magiczną mocą z magicznych punktów XD
Czy umocnienia, o ktorych była mowa ograniczone będą tylko do wzmacniania punktów z zasobami czy do wzmacniania dowolnego miejsca obrony (osady, miasta, itp.)?
Niech ktoś mi to rozrysuje, ponieważ ja tu czegoś nie rozumiem XD
Inna kwestia, co z przejmowaniem umocnień obronnych przez wroga? Po co je od razu niszczyć.
Nie wiem jak tu się można pogubić.
Każda mapa ma X punktów do zdobycia/obrony. Każdy punkt X generuje zasoby. Przy każdym punkcie X można tworzyć barykady, pułapki, wieże.
Wróg przejmie X? Umocnienia punktu X są niszczone.
Nie ma żadnego Y, ani w filmiku twórców, ani w tekście na GOLu.
EDIT:
Zrozumiałem gdzie się pogubiłeś. Mapa to nie jest mapa świata, turowa, tylko mapa bitwy (w tym przypadku oblężeń).
Komputerowy przeciwnik ma 0 utrzymanie armii to teraz dojdą gratisowe punkty do ulepszeń oblężniczych i każda walka będzie dla nas katorgą, a z drugiej strony nas przez 100 tur nie będzie na nic takiego stać.
Zasadniczo szturmy powinny być katorgą. Martwiłbym się bardziej o obronę. Komputer rzadko kiedy ma dostateczną przewagę, by sforsować mury, teraz zwycięstwo będzie dla niego niemożliwe.
Łał przeróbka taka że ja pierdziu.
Recykling rzeczy z poprzednich części teraz nazywa się nowościami, ale Warhammerowi fanboye łykają to jak pelikany.
Zresztą całe to budowanie barykad/umocnień już było pokazane wcześniej w maju na pokazie bitew survivalowych, identyczne budowanie tych samych umocnień w predefiniowanych przez developerów miejscach na mapie.
Chyba największa nowość oblężeń to taka że TW: WH III wprowadzi mury które trzeba będzie bronić/szturmować z trzech stron. Normalnie postęp poprzednie TW dawały możliwość obrony oblężonego w sensie okrążonego miasta.
Najzabawniejsze w tym wszystkim jest to że w tym miesiącu przypada rocznica kiedy to "Kreatywna Montownia" pokazywała oblężenie Kartaginy w Rome 2 jak później się okazało po premierze zwiastun był kłamstwem totalnym.
https://www.youtube.com/watch?v=EaDlihIqPws&t=3s