New World najpopularniejszym MMORPG w historii Steam
"Patrząc jednak po wynikach aktywności, gracze narzekają, ale mimo to dalej się bawią"
Skąd ta pewność? Kilka linijek wyżej napisaliście że czekają w długich kolejkach, czy więc ta aktywność nie wynika z tego że więcej osób czeka by zagrać niż gra w właściwy produkt? Poza tym negatywne opinie nie sa wystawiane tylko dlatego że się czeka w kolejce, wychodzi na to że sama gra okazała się nudna i powtarzalna o czym możemy poczytać w recenzjach.
Nowe to i popularne, nie wiem czym się tu podniecać...
Masz 12312312 produktów na steamie w miesiącu, które jakoś wychodzą a popularne nie są...
Większość MMORPG ma własne launchery, wynik ze steama to właśnie tylko tyle: wynik ze steama. Nie jest do zbyt precyzyjne porównanie, a powiedziałbym, że wręcz krzywdzące dla każdej innej gry, która steam traktuje jako side launcher.
> Gra osiąga też szalone wyniki aktywności. Wczoraj, w najgorętszym momencie dnia w New World na Steamie bawiło się 913 634 osoby jednocześnie.
Raczej 300 tyś. się bawiło, a reszta stała w kolejce. W sumie to się zastanawiam czy te problemy z serwerami to przypadek czy celowa zagrywka marketingowa. Bo z jednej strony im się obrywa za kolejki to prawda ale z drugiej Amazon może się pochwalić niebywale dobrą retencją i "aktywną" liczbą graczy.
Jak przypadek? Żaden przypadek. Server 2000 ludzi max. Razy tyle ile jest serwerów. Tyle chcieli mieć naraz aktywnych graczy - żadnego przypadku. To że limit 2000 jest śmieszny to już inna sprawa.
Nie zapominaj o tych co stali na AFK jeszcze.
Ponoć jest ich niewiele, choć komu szkoda prądu by się nie wylogować.
Limit 2000 ludzi na serwer ma sens jak sobie pomyślisz o czym ta gra jest i jaki ma świat...
Skąd ta pewność? Kilka linijek wyżej napisaliście że czekają w długich kolejkach, czy więc ta aktywność nie wynika z tego że więcej osób czeka by zagrać niż gra w właściwy produkt? Poza tym negatywne opinie nie sa wystawiane tylko dlatego że się czeka w kolejce, wychodzi na to że sama gra okazała się nudna i powtarzalna o czym możemy poczytać w recenzjach.
Najwidoczniej chodzi o to z jakim nastawieniem podchodzą ci, co publikują niusy na temat tej gry - Jak Blizzard miał problemy z DII R, to źle, frustracja, ludzie na reddicie się denerwują itd.
Ale jak New World ma problemy, to sukces i gracze nie są sfrustrwani, bo najwidoczniej dobrze się bawią - co z tego, że z ciekawości zaglądam w recenzje na steamie i od razu widzę taką oto perełkę xD
FIFA 22 to nie wiem co za ameby kupują na PC. Powinni bojkotować to gówno. Na next-geny spory upgrade gry względem 21, a tu tylko aktualizacja składu. Ludzie to kochają być dymani przez wszystkich.
Gra, która mówi, co mam robić w życiu. Po takim tytule współczuję każdemu fanowi MMORPG
Może dodali więcej serwerów, ale w praktyce to był błąd, bo jeżeli ktoś już zaczął grać ze znajomymi na danym serwerze no to musi płacić za transfer. Na EU jest 29 serwerów w tym momencie które mają kolejki powyżej 100, a pojemnośc to nadal 2k, jak na mmo to strasznie słabo.
Cóż za niebywały sukces tylko 100 osobowe kolejki.
A może bym tak chciał skorzystać z produktu za który zapłaciłem w dowolnym czasie kiedy mam na to ochotę i czas.
Jeśli gra 2000 osób i żadna nie opuści gry to kolejka stoi w miejscu nawet gdybyś był 3 to będziesz 3 przez następne x czasu.
Twitchowy rak bez zawartości. Może za dwa lata coś z tego będzie. Nie nie będzie, przecież tyle lat ta gra powstawała i skończyło się na demie bo ciężko to nazwać pełnoprawną grą mmo.