Otwarty świat Dying Light 2 zareaguje na poczynania gracza
O kurczę xD Spoko, tylko światy w grach reagują na poczynania graczy już od 20 lat, raz lepiej, raz gorzej, zobaczymy co wyjdzie z DL 2.
Od pierwszego zwiastuna te 2 lata temu miały się lokacje i postaci zmieniać zgodnie z tym, jakie decyzje podejmie gracz. Także fajnie, że nie powycinali za wiele z gry :)
A Rosario Dawson - Alexander i Trans - super hot...
Powiedziałbym, że od 30-tu... od trzydziestu-paru...
;]
Zależy o czym mówimy :P Bo jeśli mówimy o grach z lat 80 i 90 no to tam mieliśmy tylko niewielki wpływ na świat, ale już od roku 2000 gdzie pojawiły się takie gry jak Baldurs Gate 2, Divine Divinity, Sacrifice, TES: Morrowind itp itd no to tam nasze wybory już wpływały na świat gry :P
Nie wiem czego się po DL2 spodziewać:
"a tym samym dać jego mieszkańcom nadzieję na odbudowę cywilizacji"
Wystarczy dialog:
"Dziękujemy! Dałeś nam nadzieję!".
;]
Domin922
""Bo jeśli mówimy o grach z lat 80 i 90 no to tam mieliśmy tylko niewielki wpływ na świat, ale już od roku 2000 gdzie pojawiły się takie gry jak Baldurs Gate 2, Divine Divinity, Sacrifice, TES: Morrowind itp itd no to tam nasze wybory już wpływały na świat gry :P"
Seria Ultima ma większe możliwości od tych gier jakie wymieniłeś, a jest z lat 80'. Szczytowy poziom serii mamy w Ultima VI 1990 i Ultima VII 1992, które wciągają nosem Baldury ilością możliwości co idzie zrobić w grze RPG i konsekwencjami wszelkich naszych czynów. Przecież Baldury, Divine Divinity i Gothic kopiowały z serii Ultima, ale podały to w uproszczonej formie, by słabsi gracze też sobie poradzili. Co dekadę gry były co raz prostsze.
Świat reagował pewnie będzie tak samo jak ten z Cyberpunk. Wiadomo, reputacja, dostępność zadań, nastawienie frakcji, wybory wpływające na dalszy przebieg gry...
Już gdzieś słyszałem coś takiego, przy jakiejś innej polskiej produkcji, tylko nie mogę sobie za cholerę przypomnij jak się nazywała...
Że też jeszcze twórcy gier nie zrezygnowali z tak tanich i pustych sloganów, które słyszeliśmy już ok. 20 lat temu i nic rewolucyjnego się w tej kwestii nie stało ani nie zmieniło (a jak już się okazało, że np. w S.T.A.L.K.E.R. NPC-e mogliby ukończyć grę zamiast gracza - co faktycznie byłoby nową jakością w "żyjących światach" w grach - to twórcy zrezygnowali z tego rozwiązania, bo mogło ono frustrować graczy).
Niech dadzą limit zombie w budynkach i na zewnątrz. Aby nie było jak w jedynce gdzie po wyczyszczeniu budynku zombie znowu tam się pojawiało w tych samych miejscach.
U mnie spory hard pass.
Za dużo przetasowań było/jest w ekipie produkcyjnej czy to od scenariusza, gameplayu, level designu etc.
Ale jak widać ludzie mają wywalone i tak jak się jarają i kupują pre-ordery a potem płacz i lament.
Na przykład InFamous, Red Dead Redemption 2, Gothic 1-2? ;)
Na razie najlepszy był Wiedźmin 2, gdzie nasze wybory w akcie I mocno wpłynęły na następne akty i to dość odczuwalne.
Wybór kluczowy w 1 akcie Wiedźmin 2 zmieniał całkowicie akt 2 i 3. Rzadko spotykane w nowych grach taka stara szkoła, gdzie kiedyś dla poznania gier całkowicie było trzeba je przejść kilka razy. Patrz pewne RPG z lat 1990-2005.
Poczekam na premierę, poczytam opinie ludzi którzy grali na Steam kilka godzin i wyrobie sobie opinie o kupnie.
witam,mam takie pytanie,zamówiłem sobie preordera Dying Light 2 i czy bede mógł zagrać odrazu czy dopiero po premierze,
No zagrasz od razu jak ci przyślą grę, czyli w dzień premiery.