Scenariusz Starfielda to aż 150 tysięcy linijek dialogów
Znając Todda, 150 tysięcy linijek dialogowych i wszystkie głupie.
Chyba, że do linii dialogowych zaliczali też teksty jak z Fallouta typu
-Tak
-Niechętnie tak
-Nie
-Niechętnie nie
Sama ilość nie robi na mnie żadnego wrażenia, to że jest tego jakaś większa ilość nie znaczy, że jest to ciekawe, bo co to za sztuka walnąć nieco bardziej rozbudowaną fabułę ale z gównianym tekstem.
Raczej chodziło o ficzery it not bug it a ficzer.
Do fallouta 4 najpoplarniejszym jest ...mod umozliwiajacy wyswietlenie pelnego dialogu. Bez niego nie wiesz co wybierasz. To jest paranoja.
https://www.nexusmods.com/fallout4/mods/1235
No i te dialogi w f4 nie sa jakies wybitne. Mam nadzieje, ze w Starfield bedzie duzzzzzooooo lepiej. Licze na naprawde dobra fabule, a nie dla uposledzonych .
ps. Czytalem, ze f76 tez dostal fabule i misje poboczne. Jaki tam jest poziom ?
Gówniany jak w 3/4 gier od Beci.
Starfield to będzie ten sam poziom co F4, Skyrim czyli ściek.
A w jakim promilu będzie coś ciekawego?
Nie ma co sie podniecać grą, ktora ma wyjsc najwcześniej za 14 miesiecy.
Po co? Zeby się męczyć i myśleć o czymś czego nie ma?
Tak juz CDP z Cyberem robil nabijal hype dla preorderow i wysokości kursu akcji.
Widze duzo hejtu, a ja akurat uwielbiam gry bethesdy i nie moge sie doczekac.
Najbardziej nie mogę się doczekać gry jako platformy do modowania.
To będzie piękne, i jednocześnie straszne. Biorąc pod uwagę tego co moderzy robią z Skyrimem.
>bugi
>przekładają premierę
>dodają content
>bugi
>przekładają premierę
>dodają content
Wynaleźliśmy perpetum mobile. Zaloopowałeś kod.