Pojawiły się pierwsze mody do Diablo 2: Resurrected
Nie pojawi się. Polityka modowa D2:Refunded nie pozwala na żadne poważne modyfikacje bazowego kodu gry.
Moderzy mogą sobie pozmieniać UI, i zmienić wartości potworów/spawnów/skillów. Tyle.
Dodawanie nowych skilli do gry, nowych map i prawdopodobnie nowych itemów też - jest zabronione według nowej polityki modowania. Czyli Median XL jest praktycznie na wylocie.
Nie chodzi już nawet o to - twórca wspominał że nie będzie portował Mediana na D2R, bo ten nie posiada wsparcia TCP, czyli protokołu przez który należy łączyć się z serwerem moda.
Co do samej polityki, jakieś źródło?
Laz z tego co widzę wypalił się i nie ma patrona - ale może coś zrealizuje finalnie pod SP , źródło https://www.reddit.com/r/Diablo_2_Resurrected/comments/ppboci/never_surrender_gauging_interest_in_a_new_single/ Polecam jego mody do Skyrim na Nexus Mods (znany jest jako
Enai Siaion)
https://www.reddit.com/r/Diablo_2_Resurrected/comments/pttqc1/a_sign_for_those_who_enjoyed_median_xl/ Jeśli Możecie łapka w górę na pewno pomoże twórcy
https://geekculture.co/diablo-ii-resurrected-limited-mod-support/
https://www.pcgamesn.com/diablo-2-resurrected/mods
Wszystkie wstrzyknięcia nowego kodu są zabronione. Modyfikacje danych są w porządku do pewnego stopnia. TLDR: Modowanie zostało ograniczone do zmian w powierzchownych.
Jako wielki fan modowania gier, uważam że akurat D2R ich nie potrzebuje. Jedyne co bym w grze zmienił to zwiększenie ekwipunku oraz możliwość pakietowania mikstur(na przykład po 100) .
Mam nadzieję, że to zostanie dodane wkrótce w oficjalnych łatkach :)
D2R to gra kompletna. To oczywiście moje zdanie :)
Mody które ułatwiają mehhh
Dla mnie brak pakietowania mikstur przynajmniej po kilka to skrajna durnota, a na zrobienie, że 1 kratka to tylko 1 mikstura po prostu brak słów na opisanie "genialności" tego pomysłu. H&S to nie symulatory życia codziennego, tylko gry oparte na systemie lootu i postać ma nosić tony złomu, a nie wracać z 3 przedmiotami do miasta.