Witam wczoraj kupiłem ps5 i od razu gdy zalogowałem się na swoje konto konsola zaczęła wariować, wrzucam linka z nagranymi objawami, gdy tylko uruchomię konsole cały czas dzieje się coś takiego https://youtu.be/pjoTQYStlj8 konsola juz została zgłoszona na reklamację ale może ktoś wie o fo może chodzić to nie będę wysyłał.
Ale co się dzieje? Gra się nie uruchamia? Do czego Ty podłaczyłeś tę konsole? Weż to podłącz pod normalny TV.
Pobrałeś najnowszą aktualizację systemu?
Co to znaczy normalny tv?
4K i porządny HDR.
Ale, co się dzieje? Konsola się restartuje, czy przy próbie włączenia gry, wraca do głównego menu? Z tego filmu to nie wynika. Pobierz najnowsze aktualizacje.
Dzieje się to co widać na filmie cały czas zaplątany restart menu, aktualizacje mam najnowsze wczoraj wgrywałem je jeszcze raz, konsolę mam podpiętą pod monitor FHD a gdy podłączyłem ją pod normalny tv było to samo.
Czyli włączasz, konsolę, nic nie robisz i ona sama z siebie się tak wyłącza i włącza w zapętleniu? I to samo robi się pod tv, jak i pod monitorem?
Sprawdzałeś inny kabel hdmi?
Dziwna sprawa. Weź przytrzymaj przycisk włączania konsoli przez około 15-20 sekund. Jak usłyszysz piknięcie to puść. Włączy się menu i wybierz z pozycji '' Odbudowa bazy danych '' po tym się konsola zrestartuje i zobacz czy pomogło.
Tak jest kable sprawdzałem hdmi i zasilające za każdym razem jest to samo zapłatajacy się reset menu, wczoraj zaraz po podłączeniu i próbie zalogowania się do konsoli zaczęło się to dziać, zarówno na monitorze jak i tv.
Skontaktuj sie z serwisem
konsola juz została zgłoszona na reklamację ale może ktoś wie o fo może chodzić to nie będę wysyłał.
No świetny pomysł. Zostawiać sobie konsolę z którą od samego początku są problemy i liczyć na to, że może jakaś rada zadziała doraźnie, a może nie. Jak coś od nowości nie działa jak powinno, to się zwraca i kupuje nowe, albo prosi o wymianę na inny model (zapieczętowany), żeby przypadkiem nie wysłali czegoś ze zwrotu.
Nie bądź taki mądry. Kolega robi to co uważa za słuszne, czyli upewnia się co do problemu. Dlaczego masz mu dyktować co ma robić i to w taki sposób jakby coś tobie popsuł?
Skąd ma wiedzieć czy to jest poważna usterka czy jakaś popierdółka? Jak się nie śledzi codziennie info o PS to chyba warto się dowiedzieć czy ktoś miał takie problemy i co robić, bo jakby się okazało że to jakaś pierdoła do ogarnięcia to szkoda wysyłać i czekać 3-4 tygodnie na sprzęt.
No właśnie o to mi chodzi wolę się upewnić że to się nadaje na serwis a może to jakaś bzdura którą mogę od miejsca naprawić, no nic trudno wygląda na to że jednak wyślę na reklamację bo dzwoniłem na pomoc techniczną sony i poradzili mi bym zainstalował jeszcze raz system, tak też zrobiłem i niestety nic nie dało nadal są takie objawy jak na filmie.
Pech, bywa i tak. W miedzy czasie postaraj sie o lepszy TV, bo duzo tracisz. Chyba, ze tylko na potrzeby filmu pokazales ten "zacny" monitor.