Battlefield 2042 - wyciekł termin testów open beta
To ja jeszcze tutaj zostawie: Podobno to wczesna wersja alphy, dlatego radzę nie przywiązywać się do grafiki, czy glichy natomiast...
https://www.youtube.com/watch?v=yDFvzkxv86A
...Zobaczcie na ten gameplay od 12:55 minuty...strzelanie do kaczek. Jeśli z takim czymś mamy grać (a będziemy pare tyg po premierze jak graczy po pierwszym szale ubędzie) i serwery zaczną być uzupełniane przez boty, to ja się martwie o przyszłość tego tytułu na dłuższą mete.
wygląda jak jakieś combat arms albo inna 'darmowa' szczelanka z tamtego okresu
ale kasztan.. zobaczy się po premierze czy warto pchać siano
No tyłka nie urywa zarówno gameplay (choć graficznie jest znacznie lepiej jak w CoD Vanguard) jak i AI botów - chociaż to pierwsza odsłona BF z botami. Tak czy inaczej i tak jest o tyle dobrze że w poprzednich tytułach gdy serwery wyschły to praktycznie multi przestawał istnieć była tylko nudna kampania. Tutaj chcą zamiast kampanii dać boty na mapach multi co generalnie się chwali tylko niech to dopracują. Dodatkową zaletą ma być tworzenie własnych map i światów BF zamkniętych dla cheaterów. Z ostatnich doniesień wiadomo że już są cheaty "usprawniające" grę w BF 2042 dlatego boty paradoksalnie mogą uratować ten tytuł w przyszłości. Ale coś za coś - brak kampanii w zamian za grę z botami. Powinni również zacząć banować dożywotnio konta cheaterów na BF jak to zaczął robić Activision. Chcesz cheatować to ban i tylko założenie kolejnego konta z NOWĄ zakupioną grą umożliwi znowu rozgrywkę.
Dla mnie Battlefield to głównie potyczki z innymi graczami a nie z botami. Weźmy takiego Counter Strike'a i porównajmy grę z botami a prawdziwymi graczami. Jest różnica, prawda?
To są zupełnie inne doświadczenia i w tym przypadku będzie tak samo, nie ma sensu patrzeć na ten tytuł względem botów
No sroki, ale battlefiedowi bliżej do Enlisted czy nawet serii Arma (jeśli chodzi o prostrze potyczki xd) niż najbardziej drewnianej i betonowej strzelanki jak CS XD Myślę że same tryby rozgrywki powinny dać nam szersze pole do debaty nad tym jak twórcy wykorzystają terchnologie AI. Szczególnie ze studio jest duże, a jak wielokrotnie widzieliśmy, AI w nie największych studiach potrafi spełnić role semi inteligentnego żołnierza który broni lub atakuje cel. Nad tym battlefieldem pracują trochę dłużej, jeszcze teraz nas przeciągają. Myślę że niespodzianką będzie w tym przypadku fail a nie sukces. Oby nas tylko nie zawiedli, bo wbiją sobie nóż w plecy biorąc pod uwagę problemy techniczne poprzednich wersji.