HyperMotion w FIFA 22 to początek rządów AI nad animacją - twierdzi przedstawiciel EA Sports
Jeśli to ma być to samo AI które w fifie 21 powodowało że zawodnicy z pola biegali z piłką w rękach niczym w Maddenie to ja dziękuję xD.
Tu właśnie chodzi o skrócenie czasu potrzebnego do zrobienia i udoskonalenia animacji by móc się zająć innymi rzeczami (czego EA raczej nie zrobi, ale może to być przyszłość dla innych deweloperów).
Ci ściemniacze co roku gadają, że ich produkt ma sporo nowych rzeczy i będzie wyjątkowy.
A co roku dostajemy patcha za którego trzeba płacić cenę pełnej gry.
Dawno takich bzdur marketingowych nie czytalem. No ale czego sie nie robi aby w kampanii promocyjnej rzucic ambitnymi haslami sciagajacymi uwage statystycznego leminga. Pewnie mozna by tez bylo powiedziec prawde ale za prawde nikt nikomu nie wyplaci strat poniesionych za jej mowienie. Ta cala technologia uczenia maszynowego z motion capture to z ich wlasnej definicji nic innego jak repozytorium animacji, zarzadzane silnikiem fizycznym decydujacym w locie o "kolizjach". Dokladnie to samo co i przed wynalezieniem pojecia "hej, a my mamy uczenie maszynowe wszedzie gdzie sie tylko da" sprowadzalo sie do roli silnika fizycznego bazujacego na mniejszym/wiekszym repo zasobow. Ot cala wielka filozofia. FIFA w latach 90 juz cos takiego raczkowala tylko sprzedawali to samo w mniejszych dawkach i uzywali innego opakowania bo uczenie maszynowe nie bylo jeszcze haslem na czasie.