Sherlock Holmes: Chapter One opóźniony na PS4 i Xbox One
Niech oleją już po prostu wydanie na PS4 i XO, a skupią się jedynie na PS5 i XSX|S.
Patrząc po jakości grafy i fakcie, że robili już bez problemu gry na starsze generacje, to się trochę dziwię. Ale finalnie co mnie to, najważniejsza jest wersja na PC, byle ceny nie dowalili zaporowej.
Przechodziłem The Sinking City na Xboxie One, to podchodziło pod masochizm. Gra cierpiała na żałośnie długie czasy ładowania, gigantyczny stuttering podczas walk z więcej niż 1 przeciwnikiem, a tekstury doczytywały się z wielkim opóźnieniem. Ich poprzedniego Sherlocka odpaliłem na Xboxie raz - zobaczyłem jak bardzo gra klatkuje w menu i więcej jej nie wyłączyłem, przeszedłem na PC. Oni po prostu nie umieją optymalizować gier na konsole, bo na pececie takich problemów z ich grami nie ma. Wolę, żeby tym razem dłużej popracowali nad portem konsolowym, skoro ewidentnie mają z nimi problem za każdym razem, a może uda im się uniknąć powtórki z Sinking City.