Pecetowa wersja Deathloop w ogniu krytyki; „optymalizacja to koszmar”
Nawet Alex pograł tylko godzinę. Można trąbić stale o pre-orderach a karawana jedzie dalej i tak będziemy dymani przez głupotę innych.
Coz, wszystkim preorderowcom dobrze tak.
Z tej recenzji wynika, że na PS5 jest jeszcze gorzej
Dlaczego nie jestem zaskoczony? Pewnie dlatego, że można się było tego spodziewać
"To jakiś problem z silnikiem"
Nie.
To ta firemka nie potrafi w optymalizację.
Bo silnik IDtech z Doom Eternal jest genialny.
Gracze zawsze będą debilami i nigdy się nie nauczą, po Dishonored 2 ich gier nie powinno się nawet promować.
Czy to nie jest wydawnictwo bethesdy tej od najgorszych optymalizacji gier?
Przecież to wina denuvo. Znając życie zaraz wyjdzie filmik jak z resident evil że piratom działa.
Po części tak jak np
Ta gra cierpi z powodu mikrozacięć nawet w przypadku posiadania sprzętu lepszego niż rekomendowany.
podobny problem był z RE8.
może to wina denuvo a może nie, nie wiesz tego akurat, wiadomo jednak że ich void engine to gówno i raczej to jest powodem złej optymalizacji. to samo było przy d2.
To dlaczego korekty denuvo spowodowały poprawę? Denuvo to właśnie DRM. Do tego jest tylko zabezpieczenie od steama, nie ma żadnego trzeciego drma od capcomu.
przy deathloop nie wiem czy to denvuo powoduje problemy(bo źle zaimplementowane może), ty też tego nie wiesz chyba że je implementowałeś, za to ich void engine znany jest z problemów właśnie takich jakie są przedstawiane czyli stuttering i dziwne crashe.i tak wygląda na to że jest lepiej niż przy d2 bo wtedy to była masakra typu prędkość myszy uzależniona od ilości fps xD
Dużo zależy jak sie to denuvo zaimplementuje bo jak sprawdza bez przerwy, najlepiej co klatkę czy nie jest piratem a nie co jakiś czas, najlepiej np podczas ładowania czy cutscenek to może obciążać albo nawet zacinać
Znając życie zaraz wyjdzie filmik jak z resident evil że piratom działa.
No nie tak zaraz, jeszcze muszą złamać Denuvo a to może trochę potrwać, no chyba że Bethesda nagle zrezygnuje z tego DRM. Co w przypadku Bethesdy i prokonsumenckiego podejścia MS jest bardzo możliwe. A tak z jeszcze innej strony, testy gry były pewnie przeprowadzane bez Denuvo także coś może w tym być.
Jeśli M$ miało przycisnąć B. co do jakości wersji premierowych, to czas się obudzić, bo masa ludzi właśnie olała produkt i czeka na obniżki.
Z recenzji z PPC
Optymalizacja, zwłaszcza na PS5 pozostawia sporo do życzenia
Czyli to jest techniczny babol z Denuvo.
Nawet Alex pograł tylko godzinę. Można trąbić stale o pre-orderach a karawana jedzie dalej i tak będziemy dymani przez głupotę innych.
Jak dymany? A kto Ci każe kupić teraz? Kupisz sobie potem, gdy już będzie po premierze a stan techniczny( o ile jest do naprawienia) naprawią. Nikt Cię tu nie wydyma.
Alex pograł 2 godziny bo była 3 w nocy. Nie sądzę abym zobaczył jakiś problem właściwie gra musi działać nawet z śledzeniem promieni i txaa 8x bardzo dobrze u większości bo używa starego void engine. To że nie ma 200fps w 4K to jakoś przeżyję :)
Przez to że ludzie kupują na premierę, nawet przed nią, to twórcy mniej przykładają się do stanu technicznego, przez co ludzie którzy chcą zagrać w sprawny tytuł, czekają dłużej. Nie jest to ogromny problem, lecz nie oszukujmy się, ludzie niecierpliwi wpływają na rynek, a co za tym idzie, też na ludzi cierpliwych.
Nie kręć Alex, masz tylko ledwo ponad 1h na Steam, chyba że grałeś inną w godzinę na innej platformie ;)
Przez to że ludzie kupują na premierę, nawet przed nią, to twórcy mniej przykładają się do stanu technicznego, przez co ludzie którzy chcą zagrać w sprawny tytuł, czekają dłużej.
Przed nią, to zgoda i popieram. Ale kupowanie gier na premierę to zupełnie inna sprawa.
Jeśli NIKT to nie kupuje, to twórcy gier pomyślą, że ta gra nie budzi zainteresowana, zamykają studio i nie będą tworzyć kontynuacji. Również nikt nie będzie mógł zgłosić na panelu o wykryte błędy i wtedy ta gra nie będzie załatana do tej pory. Recenzji i recenzenci nie mówią o wszystkiego. Nawet twórcy gier nie są w stanie wyłapać wszystkie błędy na ICH komputery. Niektóre błędy mogą wystąpić tylko na niektóre konfiguracji sprzętów PC, czego oni nie mają. Łatwo Ci pisać.
Zamówienie pre-order a kupowanie gry na premierę to są dwie różne sprawy.
Cieszmy się, że na STEAMie mamy możliwości zwrotu gier i odzyskanie pieniędzy. Gracze dobrze zrobili, że składali reklamacji. To znak dla twórcy Deathloop, że gra cieszy się ogromna zainteresowanie, ale nie zarabia z powodu zły stan techniczny. Podobnie jak Cyberpunk 2077. To będzie dobra nauczka dla nich i będą się postarać o aktualizacji dla grze, który naprawia wszystkie błędy. Również otrzymali potrzebne informacji o wykryte błędy i będą wiedzieć, co muszą zrobić.
Źle się wyraziłem. Chodziło mi o ludzi, którzy kupują idealnie w momencie premiery, bez uprzedniego sprawdzenia jakichś recenzji czy czegoś. To w zasadzie kupowanie z taką samą odpowiedzialnością, co przy pre orderach. No i dodatkowo wczesne recenzje bywają mało miarodajne, nie każdy serwis dostaje wczesne kopie, a ci którzy dostają, maja często tendencje do zawyżania ocen.
Dodanie Denuvo to gwóźdź do trumny. Już ostatnio Capcom został ośmieszony jak ludzie udowodnili im jakie spadki Denuvo powodowało w Re-Village w pewnych newralgicznych sytuacjach. Dopiero wtedy zabrali się za naprawę, by gra działała jak złoto. Może tu też Arcane po krytyce weźmie szybko sprawę w swoje ręce.
Coz, wszystkim preorderowcom dobrze tak.
Oglądałem kawałek gameplaya na ps5 i gra łapie autentycznie freezy raz na jakiś czas, to jest chyba jakiś żart.
Mam nadzieję, że poprawią to w patchach
Z recki podlinkowanej przez Lolek1990 wynika ze w takiej konfiguracji jest dobrze:
Intel Core i9-9900K, NVIDIA RTX 2080 i 32 GB pamięci RAM, przy ustawieniach grafiki na Ultra oraz z włączoną opcją NVIDIA Reflex pojawiało się średnio 70 klatek na sekundę (rozdzielczość 3440 x 1440 px) ..w ciągu przechodzenia gry (ok 30 h) ani razu nie natknęłam się na bugi, glicze czy inne problemy techniczne jak np. wywalanie do pulpitu czy zawieszanie się gry.
Moze to zalezy bardziej od dobrego proca? Mam podobny zestaw nowe CPU stare GPU i zamierzam grac na 3440 x 1440 przekonam sie wieczorem.
Nic dziwnego Dishonored 2 też na to cierpi.
Void Engine oparty jest na ID Tech5 czyli najgorszym pod względem stabilności i optymalizacji silnikiem od ID Software
Na id Tech 5 oparto Wolfensteiny The New Order i The Old Blood, które działały idealnie w dniu premiery. Zresztą nawet Rage po patchu i aktualizacji sterowników działał super. Podobnie The Evil Within.
Void Engine powstał na bazie id Tech 6, czyli silnika z Dooma 2016. Problemem są modyfikacje, których dokonało Arkane. Podobno większość kodu napisano od nowa. Wprowadzili tak dużo zmian, że musieli nadać silnikowi nową nazwę.
To było do przewidzenia skoro podali wymagania sprzętowe na tydzień przed premierą.
Z tej recenzji wynika, że na PS5 jest jeszcze gorzej
W naszej też zwracałem na to uwagę, ale nie chodzi o to że jest gorzej/lepiej, tylko że w trybie "jakość" nawet na PS5 się tnie. W trybie "wydajność" śmiga stałe 60fps, przy czym różnice w wyglądzie nie są takie, by bardzo chcieć włączać tryb "jakości".
W trybie „jakość” znaczy się w 30 klatkach? Świetne dobrane słownictwo. Jakość i 30 klatek jakoś mi nie idzie w parze ale co tam. A jak w „wydajności” chodzi płynnie, to jest bardzo dobrze. Ale jak być konsekwentnym, to recenzent faktycznie musi wspomnieć o pewnych problemach w innym trybie wyświetlania grafiki. W końcu, nie każdy nawet wie, że duża cześć gier na PS5, oferuje jakąkolwiek zmianę wyświetlania i płynności obrazu.
Ale właśnie w trybie wydajności też gra na ps5 łapie freezy.
Niektóre gry mają opisy. Jak wybierasz „wydajność” to się wyświetla komunikat o tym, że gra działa płynniej, w 60 klatkach, itp. W innych masz z kolei tryb „rozdzielczość” i jak już sama nazwa wskazuje, preferuje rozdzielczość a nie płynność. Choć z tego, co wiem w Rift Apart pogodzili i te dwie rzeczy. Ale jakieś wyjaśnienie, co się wybiera i jak wpływa na grę już powinno być. Na PC możesz kombinować do woli z ustawieniami i robisz to samemu, na konsoli i tak jesteś skazany na to, co jest do wyboru.
Wystarczyło rzucić okiem na wymagania i już było wiadomo że optymalizacja to będzie koszmar. Jeszcze żeby ta gra jakoś dobrze wyglądała ale nie, wygląda jak losowa gra z 2017 roku.
Losowe to piszesz posty.
Mam wrażenie, że współczesna developerka gier ma pecety gdzieś.
Jak gra jakoś tam działa na ich mocnych sprzętach developerskich to tak ją wydają, nie chce im się testować na kompach ze średniej steam i walczyć o 60 fps na medium chociaż.
Dodając do tego fakt, ze rynek PC jest w głębokim kryzysie wywołanym przez przeklętych kopaczy kryptowalut( oby całe zło jakie wyrządzają do nich wróciło!) to mamy sytuację, że rynek PC może umierać.
I taka gra dostaje 10/10 albo 9/10? od KOGO?!!!!!
Przecież taka recenzja nie nic wspólnego z uczciwym:
- dziennikarstwem,
- krytyką,
- recenzentem.
Radzę zapamiętać te serwisy/nazwiska i OMIJAĆ szerokim łukiem PŁATNE (na 100% są to opłacane w ten czy inny sposób recenzje - np. wy nam 10/10 my wam reklamy) wypociny owych tuzów krytyki, gdyż obok UCZCIWOŚCI te osoby nawet NIE STAŁY.
Recenzjami na GOL przestałem się przejmować, czytać oraz je poważać po kilku wcześniejszych wtopach a Cyberpunk 2077 był gwoździem do trumny GOL jako recenzenta w moich oczach. Ta gra zasługiwała w dniu premiery na max 5/10. I dalej tak jest.
Bo na konsoli takiego problemu nie ma? Bo ja takiego problemu z grą nie mam, więc jakbym pisał recenzję to najwyżej mógłbym pisać o dobrej optymalizacji.
Denuvo... Rozwiązanie, które ma powstrzymać piratów przed spiraceniem gry. A w praktyce jest tylko utrapieniem dla uczciwych graczy, którzy kupują grę. Gra i tak będzie spiracona, tylko z kilkudniowym opóźnieniem... Z wyciętym denuvo i lepszą wydajnością. Szkoda, że takie dobre gry robią, a taki głupi zarząd mają.
Dokładnie, kilka miesięcy. A i tak nie wszystkie gry do dziś zostały złamane
Prasa branżowa- oooo jaka cudna, kolejny wynalazek na miarę koła 10/10
Użytkownicy- to jakiś żart -"refund"- 3/10
Jakie to przewidywalne w dzisiejszych nextCrapowych produkcjach uszytych na miarę naszych czasów.
Deathloop na Steam 62% więc wiadomo było, że musi być dramat pod względem technicznym.
https://store.steampowered.com/app/1252330/DEATHLOOP/
Dobre gry, które są nowościami mają tam zawsze powyżej 90%. Nawet early access często łapią się na przedział 95% i więcej.
Starsze gry Arcane, którym średnie trochę pospadały z biegiem lat na Steam mają dużo wyższe od tak nowej gry jak Deathloop:
Dark Messiah of Might & magic - 91%
Dishonored 1 - 98%
Dishonored 2 - 87%
Prey - 89%
Dobra korzysta z Void Engine, mój błąd dzięki za poprawienie mnie + dla tego pana.
To jeszcze bardziej Arkane stawia w złym świetle bo ta "ich" technologia jest niedopracowana że hohoho.
Prey był na Cry Engine, o dziwo działa dobrze tylko że wygląda brzydko + np. w lustrach są tekstury.
Dark Messiah of Might & Magic działa na zmodyfikowanym silniku HL2, i niespodzianka! Wygląda i działa też gorzej.
Także ich partactwo ciągnie się za nim od lat.
Prey w dniu premiery działał kiepsko, miał jakiś problem przy rozglądaniu/celowaniu, chyba input lag albo problemy z akceleracją myszy/gałki analogowej, dokładnie nie pamiętam. Rozwiązali to chyba dość szybko jakimś patchem, bo później gdy grałem to już tego nie zauważałem (możliwe, że się przyzwyczaiłem).
Ty naprawdę nie masz najmniejszego pojęcia o gamedevie
Jak można się dziwić, że studio robiące grę na swoim własnym silniku, który znają od podszewki jest lepsze niż studio, które go pożycza
To samo można zaaplikować jeśli chodzi o Frostbite czy Cryengine, ale ty chyba nie jesteś w stanie tego pojąć
Mam wrażenie, że lolcowki takie jak ty żyją w jakiejś bańce gdzie każda gra powstaje w perfekcyjnych warunkach, a wszystkie faile trzeba zwalić na studio
Totalnie się ośmieszasz
Przez lata deweloperzy pisali gry na słabe konsole, a później portowali je na nieporównywalne mocniejsze PC. A tu teraz zonk, bo mało kto ma PC równie mocny jak obecna generacja. Konsole mają nie dość, że szybki proc, to jeszcze mocną grafikę, superszybki ram i dyski, a po drugiej stronie GTX1060 niekiedy nawet na starszym procu z ddr3. Nie miejcie więc złudzeń, gry na pecetowej sprzętowej medianie coraz częściej będą przypominały porty na Switcha (i tak będą działać) jeśli coś szybko się nie zmieni w temacie podzespołów.
No świetna decyzja, kupić grę, która okazała się babolem technicznym i jej nie zwrócić. Widocznie musi się podobać mimo wszystko. Ale jeśli więcej osób myśli podobnie, to zapomnijcie o dopracowany grach na PC. Nie dość, że z kartami jest problem, to jeszcze dojdzie niechlujstwo w optymalizacji.
Tak się składa,że to mój komentarz i otwarcie zaznaczę - pod względem technicznym to jest dramat,pod każdym innym to czysty geniusz. Immersive simów jest jak na lekarstwo,remake system shocka okazał się scamem i niestety wolę brać to co jest.
Denuvo jak zwykle rozwaliło system. Empress or CPY to the rescue !
Ale oni nie wyłączają Denuvo, tylko je omijają. Denuvo dalej sobie chodzi w tle, więc na piracie gry z Denuvo nie jest lepiej. xD
Kupi się jak połatają i gra potanieje, pamiętam że Dishonored 2 też był niegrywalny na premierę, dopiero po paru miesiącach u mnie na komputerze dało się jako tako w miarę komfortowo grać
I za co ta gra dostała noty rzędu 9-10/10 ?
Na Steamie już ledwo 60% pozytywnych i leci coraz więcej negatywnych opinii graczy, dla wielu gra wręcz niegrywalna.
Czy stan techniczny produktu nie podlega już ocenie przy pisaniu recenzji ?
Boże przestańcie już farmazony żadna optymalizacja tylko w 99% przypadków jest tak, że ludzie mają zaśmiecone i stare sprzęty na jakichś windowsach 7 czy 8 jeszcze bez formatu itp. Dziwne, że ja no niby mam też procka 8 letniego - i7 1440k 3,5 GHz podkręconego na 4 GHz, Geforca GTX 1080, 16 GB ramu, SSD, Win10 64 itp, ale po prostu ważne jest by ten system był świeży, niezaśmiecony i co najważniejsze DOBRZE zoptymalizowany pod gry!! A w tym to już dobrze mieć swojego magika lub go poszukać, który potrafi tak ustawić rejestr i system by wszystko uruchamiało i zamykało się w 3 sekundy i by każda nawet najlepsza gra chodziła na Ultra bez zacięć :) U mnie właśnie tak to wygląda od lat na tym co mam i znam jeszcze 3 osoby spośród wielu które mają podobnie. Także ja nie znam czegoś takiego jak zła optymalizacja wykonana przez producenta danej gry!
D.a.r.k.ELF
To nie czasy Win98 i WinXp, że format co kilka miesięcy był przydatny.
Win7 czy W10 mogą hulać 5 lat i każda gra na dobrych podzespołach chodzi idealnie. Od początku 2017 roku mam W10 i nie ma gry, która mogłaby zajechać RTX2080Ti przy instalacji na SSD w 1440p. Jeśli tak jest to znaczy, że coś nie tak z grą. Wcześniej na GTX1080Ti też było super, ale dla RDR2 i KCD warto było przesiąść się rok temu na jeszcze lepszą kartę.
D.a.r.k.ELF - wystarcz że jedne raz ktoś chce być złodziejem i grę uruchomi przy pomocy witaminy i najczęściej już ma g... nie system. Pomijam już to że sporo ludzi ma komputery niewiele mocniejsze od smartphonów. Przecież ci co piszą na steam to właściwie tylko z grzeczności nie wypada ich wyśmiać. 1050ti i może jeszcze 4K i frytki do tego ;) Co do denuvo to jeśli ktoś ma CPU które nie wyprodukowano w okolicach 2013 roku to właściwie nie ma szans aby poczuć różnice czy gra korzysta z denuvo czy nie. Denuvo odwołuje się tylko do CPU a obcjążenie z tego powodu to jak dwa grosze w waszym portfelu. Ciężcy i ociężali :)
Proszę, pierwszy lepsza recenzja komputera lepszego od smartfona, ludzie z RTX 3090, 64GB RAM i R5950X też narzekają, a do W10 nie da się wrzucić "witaminki" więc pierdzielisz farmazony jak zawsze.
Ludzie którzy mają 3090 i 5950X i narzekają powinni wyrzucić komputer przez okno wyjątkowo za trudny to dla nich temat. Po to wymyślono konsole aby Ci "ludzie" nie przeżywali dramatów społecznych ;)
wystarcz że jedne raz ktoś chce być złodziejem i grę uruchomi przy pomocy witaminy i najczęściej już ma g... nie system.
Piękny mit, szkoda że nieprawdziwy. =)
No tak procek podkręcony na 5GHz. A może niech gościu przywróci standardowe zegary i wtedy sprawdzi?
tankshtela - jak mówisz komuś jak jest szczerze to nie znaczy że jesteś buffonem robisz to dla jego dobra. Jak ktoś składa ringa właściwie przy maksymalnych parametrach i narzeka na coś co nie ma technicznej możliwości aby się zadziało to jest to tylko JEGO PROBLEM ! Wchodzi na forum steam i zaczyna pisać takie bzdury to jak to można inaczej skomentować ? W zasadzie to takich rzeczy nawet się nie komentuje tylko po prostu ignoruje. Poradzenie takim zakupu konsoli jest właściwie najlepszym rozwiązaniem. Internet jest zasypany właściwie na każdym miejscu dramatami pctowców ;)
Aleks to bezlitosny szyderca potrafi dowalic i mozna miec o nim czasem zle zdanie. Znaja go z tego nawet w Arkane (w zal easter egg z Deathloop) ale w tym przypadku mysle ze ma racje. Jak przeczytalem zalecane to myslalem ze mam problem a tu na starym 1080ti, czyli znacznie ponizej zalecanych, mam prawie 4k (3440x1440) bardzo wysokie, zadnych problemow i frytki do tego. Wiec jakos nie bardzo wierze narzekaczom z topowym sprzetem. Nie lepiej kupia konsole.
Zacząłem grać. Wrażenia po godzinie:
1) Bałem się, że będzie problem z wydajnością. Ale jest całkiem dobrze. Najpierw zainstalowałem najnowsze sterowniki. Potem ustawiłem prawie wszystko na "wysokie" lub "bardzo wysokie". Zwiększyłem znacząco FOV (bo gram na 21:9). Na razie nic się nie przycina, gra jest płynna, wygląda bardzo ładnie (na GTX 1080 i 3440x1440).
2) Zabawa: przednia.
3) Gra jest dość skomplikowana. Mnóstwo różnych możliwości i systemów. Na razie próbuję to ogarnąć. To z pewnością nie "samograj".
4) Projekt poziomów: jak zwykle u Arkane - znakomity.
Na moim starym sprzęcie nie ma żadnych mikro- czy makroprzycięć albo "zamrożeń". Oby to się nie zmieniło.
wpis do deathpoola jest w stermowniku już od miesiąca te ostatnie mają optymalizacje dla wielu nowych gier.
Bukary - oczywiście że się nie zmieni bo masz 1080GTX który jak na void engine to overpower :) miłego grani ! mam nadzieje że jak julianna nie pozwolę ci zamknąć pętli. Dodaj mnie do znajomych steam to będzie mi prościej cię odnaleźć :)
Mialem podobne obawy ktore sie na szczescie nie spelnily. Na moim starym 1080ti gra smiga pieknie na bardzo wysokich bez zadnych przyciec na 3440x1440 Powtarzalem sobie ostatnio Dishonored i gralem w Mooncrash wiec poczulem sie tu od razu jak w domu. Klimat jest zajebisty, dialogi w oryginale brzmia swietnie. Tego wlasnie oczekiwalem po Arkane.
Czyli nic nowego. MI np Prey śmigał dobrze na tym Cry Enginie nie to co na Void czyli mocno zmodyfikowanym idTech 5.
Czyli powtórka z Dishonored 2, a pamiętam jak twórcy przy premierze Preya przepraszali za stan D2 na PC oraz gadali smuty jak to już są w stanie ogarnąć swój Void Engine... widać nie do końca, a sam pamiętam jak przy ogrywaniu D2 myślałem że zajoba dostane z tymi przycinkami, to chyba najgorszy efekt braku optymalizacji w grach
PS: https://www.youtube.com/watch?v=2ABLgD-xgSI
pewnie to też wina denuvo heheheh
I wy jako redakcja śmieliście tej grze wystawić ocenę 9/10 i nawet nie wspomnieć o problemach technicznych? Absolutną prawdą jest, że tego typu portale są opłacane przez wydawców gier po to, żeby zareklamować ich produkcję, a nie po to by wystawić rzetelną i uczciwą ocenę.
Jest osobny artykuł o problemach technicznych, wystarczy chcieć go znaleźć.
pograłem prawie 4 godziny, gra faktycznie chodzi gorzej niż powinna, mam ryzena 3900x 32 gb ram i rtx 2060 i na 1980x1080 full detale czasem zdarzy się jakiś stutter i generalnie gra zamula komputer, im dłużej gram tym dłuższe przerwy przy loadingu itp. nie przeszkadza to na szczęście w rozgrywce i pewnie jakiś patch to poprawi, bo gra jest świetna, arkane po raz kolejny pokazało moc:)
Gra jak byk wywala info przy uruchomieniu, żeby zainstalować najnowsze stery. Jestem ciekaw ile z tych narzekających rzeczywiście to zrobiło. Druga sprawa. Jak to jest, że przez 20 lat w zasadzie w każdej grze AAA nie trapią mnie żadne błędy. I nie chodzi o to, że "jak u mnie nic się nie dzieje, no to nie ma problemu". Ja jestem starej daty - pomimo dość mocnego sprzętu (i9 9900K, RTX2080 Ti, 32GB) zanim uruchomię grę wyłączam dosłownie wszystko. W tyle pracuje tylko launcher potrzebny do odpalenia danej gry. Wszystko inne (a i tak nie mam tego dużo) week. Pamiętam parę lat temu jakiś kumpel poprosił mnie o pomoc, że mam problem z uruchomieniem gry. Już nie pamiętam jakim sprzętem dysponował, ale wiem, że miał 8GB RAM. A tam tak - odpalony OBS do nadawania, odpalona przeglądarka a tam... ponad 100 otwartych stron (sic!). HDD już mielił pamięcią wirtualną a on mi mówi, że gry nie może odpalić. No a potem taki idzie i płacze...
Aż mi się ciśnie parafraza (z "Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz"):
- ... i wszędzie zdanżam
- zdążam
- no, i pan zdanża...
Wróciłem do domu z myślą ze sobie kupię ale no dobrze wiedzieć jaka jest sytuacja bo mój komputer już nie domaga, zwłaszcza przy rozdzielczości 2k więc odpuszczam niestety. Jak już wymienię komputer to gra będzie za 30zł więc akurat :D
A jaki masz sprzęt? Na moim GTX 1080 działa naprawdę w porządku. Żadnych problemów technicznych. A margines ustawień jest duży.
A sama gra - znakomita. Im dalej, tym lepiej.
Ale gra mi się mega podoba jak tak coś rzucam okiem na gameplay'e. Złożył bym sobie nowy sprzęt ale nie przy tych cenach...
Trochę wróżę z fusów, ale... Obstawiam, że na takim sprzęcie będzie dobrze chodzić na średnich-wysokich ustawieniach. Na GTX 1080 gram na wysokich lub bardzo wysokich, ale w panoramicznej rozdzielczości 3440x1440, która zżera sporo mocy.
Może ktoś wkrótce na YT opublikuje rozgrywkę na podobnej do twojej konfiguracji. Tak czy owak, jeśli lubisz formułę gier Arkane (immersive sim), warto zagrać.
To jeszcze któraś firma poza Ubi korzysta z tego raka zwanym denuvo ? Arkane, wstyd. Inni już dawno z tego zrezygnowali. Chyba nawet Capcom po wpadce z RE Village też, a tutaj taki średniak jakim jest Deathloop korzysta. Już czuję tą wysoką sprzedaż. Zauważcie, że najlepiej na PC sprzedają się gry, które nie mają denuvo. Przypadek ?
Tak, każda firma korzysta z Denuvo.
Praktycznie każda gra AAA a nawet mniejsze tytuł A i AA mają Denuvo.
Nie tylko Ubi korzysta z tego i Capcom wcale nie usunął Denuvo po wpadce tylko usunął swój DRM który powodował problemy z FPSami.
Denuvo to dalej najlepszy DRM na rynku który wcale tak bardzo nie wpływa na to jak gra działa a za to bardzo skutecznie blokuje piratów.
Tylko ja wolę wierzyć takim osobom co prawdę powiedzieli, a nie twoim domysłom KiZaczek.
Twórcy Humankind rezygnują z zabezpieczenia Denuvo, by poprawić wydajność gry
„Naszym priorytetem jest zapewnienie jak najlepszych doświadczeń dla graczy, którzy kupują nasze gry i nas wspierają. Denuvo nigdy nie powinno negatywnie wpływać na wydajność, dlatego ze względu na Was nie mamy zamiaru poświęcać jakości tytułu” – czytamy w oficjalnym oświadczeniu Romaina de Wauberta, szefa Amplitude Studios.
Ok, to teraz pytanie: ile wyszło gier z denuvo po premierze RE Village?
Dziękuję. Nie było tematu :)
3060Ti spadków na full w 1080p w żadnym momencie poniżej 75 fps nie odnotowałem. Jedynie spory rozstrzal niekoniecznie wynikający z ilości detali czy akcji na ekranie. Spojrzę w lewo - 90fps, spojrzę w prawo, zbliżony krajobraz - 144 fps.
Zwiech, błędów, bugów po 3h nie uświadczyłem.
Nie wiem zatem o co chodzi :p
No właśnie o to chodzi, że masz nagły 40% spadek klatek po spojrzeniu w inny kąt co oznacza problem z optymalizacją, czego ty tutaj nie rozumiesz?
Tego o czym jest artykuł, czyli narzekan społeczności a mianowicie crashow, braku miejsca na dysku, niemożliwości rozpoczęcia rozrgrywki, mikrozaciec i spadków do 30 fps na współczesnym sprzęcie. Jeśli wciąż czegoś nie rozumiesz to przykro mi, ale prościej wyjaśnić się nie da.
Powiem szczerze, że u mnie również brak problemów (na starym GTX 1080). Oczywiście, zdaję sobie sprawę, że u innych problemy mogą występować. Niemniej jednak wskakuję do obozu Szeryfa.
Gra się świetnie. Nie mogę się oderwać od ekranu wieczorami.