Obszerne gameplaye Age of Empires 4 wyciekły do Internetu
gameplaye z Chin, to w ostatnim czasie dobre źródło przecieków, tzn. informacji
Kurczę nadal nie wiem co myśleć o tej grze. Niby wygląda poprawnie ale nie widzę duszy.
nie widzę duszy
nie trać wiary, Sony wskaże Ci drogę
Gra wygląda niby spoko, ale jakoś coś mi brakuje. Poza oczywiście polską wersją językową.
Wygląda trochę mniej cukierkowo od niektórych zapowiedzi/gameplay'ów i mi się bardziej podoba.
Jak patrzę na to jak ludzie grają w takie gry, to zastanawiam się po co twórcy inwestują pracę w grafikę i animacje. Mam wrażenie, że to kompletnie zbędne elementy dla ludzi, którzy robią z tego dyscyplinę sportową. Jakieś kolorowe figury geometryczne by wystarczyły.
O grze robi się głośno jak grają pro/hardcore gracze, ale zawsze głównymi nabywcami gry będą casuale. A casuale (jak ja) to mają "o pogram sobie tymi bo mają gości z tymi balistami co zaje... wyglądają jak strzelają: ;)
Wygląda biednie. Tego typu RTSy nie mają już nic nowego do zaoferowania. Potrzeba jakiejś rewolucji.
W tego typu RTSach, najczęstszym problemem jest głupawa AI, która oferuje tylko 1 typ zachowań. Ułatwia to szybką naukę gry, ale często zabija dalszą rozgrywkę.
W tej dziedzinie nie trzeba wcale żadnej rewolucji. Wystarczy wykorzystać większość istniejących już mechanik.
Problem w tym, że Microsoft, jakby nie miał pomysłu na dalszy rozwój gry i zatrzymało się w czasach drętwego starego AOE, który wygrywał tylko tym, że miał więcej opcji, niż ówczesna konkurencja.
Może to studio, wcale nie chce klepać kolejnego AOE w spadku po innym rozwalonym studiu i dlatego to jest tak na odwal się robione.
Gdyby tak jeszcze Microsoft ogarnął, że Xboksy od paru lat wspierają M+K i że mogliby wydać Age of Empires na konsole nawet tylko z takim wsparciem.
Skoro mieliśmy dedykowane gry dla KINECT czy innych muzycznych akcesoriów to wydanie gry wymagającej jedynie M+K, które kosztują dosłownie grosze, nie powinno stanowić najmniejszego problemu.
Do tego odpowiednie odznaczenie/ostrzeżenie na pudełku czy w Microsoft Store i tyle.
to wygląda jak linie budowania z battle of midleearth 1 oraz battlerealms.
Nacje są dużo bardziej różnorodne w stosunku do poprzednich części styl gry znacznie się różni każdą nacją nie jest tak jak w poprzednich częściach że w większości jednostki miały odpowiedników w innych nacjach. Pojawią się pewne nowości jak lasy w których można ukryć jednostki, czy specjalne skille jednostek jak szarża lekkiej jazdy konnej która dodatkowo tratuje jednostki wroga czy wbijanie włóczni tworząc płot na konne jednostki trochę zmian jest, oprawa dźwiękowa jest świetna widać to na trailerach. Największy problem który jest z IV to mała ilość nacji w podstawce na starcie narazie wiadomo o 6 czy w dniu premiery tylko tyle będzie? Zobaczymy ale spodziewam się że tym razem microsoft będzie chciał sporo zarobić i podzieli nacje na wiele dodatków które pewnie za kompletną zawartość (przypuszczając że wyjdzie podobna ilość nacji co w 2DE) gry zapłacimy 500-1000 zł
No nie wiem... albo jestem już pijany, zmęczony po pracy... albo to wygląda gorzej niż AOE 3... takie trochę podrasowane AOE 2... a myślałem, że urwie łeb.
To co najbardziej grę wyróżnia - to bardziej casualowa rozgrywka - mniej mikrozarządzania, co imho jest na plus.
- nadal podtrzymuję, że AoE2 Definitive Edition wygląda lepiej
- bardzo przypomina mi serię Battle for Middle Earth i Age of Mythology
- nadal wygląda biednie ale mam nadzieję, że finalnie będzie prezentowała się godnie
- nie mam problemu z casualowością byle gra była klimatyczna, miała duch AoE i wyglądała godnie właśnie
- gdyby ktoś pokazał mi ten gameplay to powiedziałbym, że wygląda jak gra inspirowana AoE ale wykonywana przez małe, idie studio z niewielkim budżetem
- bardzo irytujące jest dla mnie tak duże przybliżenie ale twórcy już zapowiedzieli, że wiedzą lepiej od graczy i tego nie poprawią (swoją drogą takie podejście jest niepokojące)
- strasznie irytujące są niektóre odgłosy jednostek (szczególnie zwiadowczyni)
- przyjemna jest ścieżka dźwiękowa i UI pod kątem powiadomień i przejrzystości
- martwi mnie też to, że jest miesiąc do premiery, a my praktycznie nie mamy oficjalnych materiałów z samej gry do oglądania, czy obserwacji, jedynie ustawione teasery