Deathloop - poznaliśmy wymagania sprzętowe i szczegóły premiery
Arkane jak zwykle nie wie co to optymalizacja.
Gra na silniku Idtech chyba najlepiej zoptymalizowany silnik jak powstał, a ci wyskakują z takimi wymaganiami jak by ta ich brzydka gra była jak Crysis 4
Będzie to samo co z Dishonored 2 i tym ich Dark Void.
Wysokie. Gierka wyglądem na trailerach raczej nie powala. Taki upiększony Dishonored 2, nic ponad to. Osobiście na swoim zestawie już w to nie pogram no chyba, że w 30 klatkach.
Nie wiem ale wydaje mi się, że to jest dalej Void, ich autorski silnik. Animacje, ruchy postaci, wszystko to jest bardzo podobne, jak w ich poprzednich grach.
Szkoda tylko, że brną w denuvo jak twórcy Humankind napisali, że wpływa na wydajność dlatego z niego zrezygnowali. Lepiej dowalić wymagania i traktować wszystkich jak złodziei.
Wszyscy i tak są traktowani jak złodzieje, z denuvo czy bez, masz inne systemy.
miesiąc po premierze i królowa piratów wypuści zemulowana witaminkę wtedy magicznie wszystkie problemy znika... tak jak zawsze
'Szkoda tylko, że brną w denuvo jak twórcy Humankind napisali, że wpływa na wydajność dlatego z niego zrezygnowali."
Oto proszę państwa, jak szerzą się plotki. Jeden źle zrozumiał, drugi źle przepisał. I potem piszą jakieś bzdury na kiju.
Twórcy Humankind nie stwierdzili, że wpływa na wydajność. Stwierdzili, że nie są w stanie zaaplikować go efektywnie do swojej gry, co spowodowało że pomysł porzucili. Nie było bezpośrednio mowy o tym, że "Denuvo muli" czy cokolwiek sobie ludzie wymyślili w tym temacie.
Denuvo dobrze zaimplementowane nie psuje wydajności, to jest mit. Natomiast Denuvo zaaplikowane byle jak bez ładu i składu będzie nie tylko wpływać na wydajność ale i generować przeróżne błędy oraz wpływać na stabilność. To nie Denuvo jest złe w tym aspekcie, to developerzy gier. Jednak baty zbiera Denuvo, kiedy temat jest dużo bardziej skomplikowany i zależy od wielu czynników.
Gram w multi tylko w Quake 1, mam gdzieś takie gierki i jeszcze te wymagania z pupy.
No to w takim razie po co tu przychodzi i komentujesz skoro cię to nie interesuje?
Arkane to mogło by się wreszcie zdecydować na jakim silniku rzeźbić swoje gry, jak nie unreal to potem cryengine, a teraz ich zmodyfikowany void engine na bazie id tech 6/7
A jak mam 2k to jakie wymagania będą ? Bo nie mam 4k trudno podać wymagania na 2K ?
Szkoda, że nie będzie dobrego DLSS, tylko ten rozmazany obraz od AMD. Powinny być obie opcje do wyboru, chociaż jakiś kosmicznych wymagań to nie ma.
No bo to tak dziala, ze kazda gra powstaje w perfekcyjnych warunkach, co nie
Tylko idSoft, ewentualnie Machine sobie dobrze z nim radza
Godfall cudownie nie wygladal, ale jako tytul nextgenowy tez mial przesadzone wymagania
Wymagania wyssane z palca i dane na ślepo tylko po to by były bo nie chciało się optymalizować i sprawdzać przez pracowników rňżnych konfiguracji.
Obstawiam na 100% że konfigurację nie spełniające nawet podanych minimalnych wymagań spokojnie dadzą sobie radę z grą