No Man's Sky ma w większości pozytywne recenzje na Steamie, rok 2020 był przełomowy
Historia tej gry to dowód na to, że jeżeli się chce - to można. Obecnie gra oferuje więcej, niż obiecywano przed premierą, wsparcie jest niespotykane, społeczność murem stoi za developerami, a Ci dbają, by sytuacja nie ulegała zmianie - DARMOWE update'y (ponownie - część z nich to tak naprawdę spełnianie niespełnionych obietnic z zapowiedzi), ale sporo z nich to zupełne nowinki, które nadają grze niespotykanej głębi. Powtórzę - jeżeli się chce, ma się pasję i traktuje poważnie to, co się robi to z każdej wtopy można wyjść z twarzą, a nawet zyskać w oczach mimo trudnego startu. Nie inwestorzy, nie rady nadzorcze, nie głupki w zarządzie i nie smutni goście zakopani w tabelkach tylko pasja i chęć dowiezienia tego, co się zakładało powinno być celem nadrzędnym. Jak widać da się i można na tym zarobić.
CDP - patrz i ucz się. A raczej mierny zarządzie CDP, który doprowadził swoją nieudolnością do katastrofy - patrzc i ucz się.
Super że gra się rozwija, natomiast mi do szczęścia brakuje drobnostki, a mianowicie wyboru trybu rozdzielczość/wydajność na ps4 pro....
Gra w 4k na wymienionej konsoli działa zdecydowanie za słabo jak na moje oczekiwania, natomiast w full hd jest nieporównywalnie lepiej. Może jestem wygodny , ale każdorazowe przełączanie rozdzielczości w opcjach systemowych konsoli jest po prostu upierdliwe, a nie chcę przełączać na stałe, ponieważ inne gry w które gram zyskują w trybie 4k.
To jest dowód dla wszystkich tych, którzy mówią że CP77 trzeba już spisać na straty, że zaufanie graczy da się odzyskać i zdobyć jeszcze lepszą popularność niż przed kryzysem.
Gdyby REDzi mieli takie podejście do CYBERPUNKa to z zasobami jakie dysponują, za dwa-trzy lata dostalibyśmy grę którą sobie wszyscy wymarzyli. A to by zaowocowało odbudową reputacji firmy, dziesiątkami milionów dodatkowo sprzedanych egzemplarzy oraz dodatków.
Po prostu trzeba dawać znak REDom że gracze tego od nich oczekują
#releasetheCYBERcut
XD sądząc po tym, ze po 9 miesiącach naprawili minimapę stawiam że za 10 lat doczekamy się tego twojego cybercuta
Wiesz jaka jest różnica pomiędzy CP2077 a NMS? Cyberpunk ma zawartość na kilkadziesiąt godzin i gra jako tako działa, w NMS nie było absolutnie nic poza milionami planet kopiuj/wklej, tragicznym UI (które dalej jest tak samo tragiczne) i strasznie niesatysfakcjonującym systemem poruszania się (który pozostał niezmieniony). NMS na premierę to była taka wersja Alfa gry indie w cenie gry AAA, Cyberpunk to gra AAA z gigantycznymi problemami.
no wiem dlatego nigdy nie doczekamy się tego cp 2.0, gra jest zwalona u podstaw i wymagałaby chyba napisania wszystkie od nowa
no wiem dlatego nigdy nie doczekamy się tego cp 2.0, gra jest zwalona u podstaw i wymagałaby chyba napisania wszystkie od nowa
No to niech piszą od nowa. Wiele osób na to liczy.
Mi w tej grze bardzo brakuje customizacji statków. Wszystkie statki jakie spotykamy składają się z elementów posklejanych razem przez algorytm. Gdyby wprowadzić możliwość kolekcjonowania tych elementów, ze statków które się kupiło (lub znalazło) i następnie złożenia swojego statku z odblokowanych elementów, to mielibyśmy dodatkowy powód do eksploracji jak i możliwość do kreatywnego tworzenia swoich własnych konstrukcji. Tego mi brakuje najbardziej.
Mnie też to bardzo irytuje. Ale tutaj z pomocą przychodzi strona
https://www.nmseeds.club/
oraz
https://github.com/goatfungus/NMSSaveEditor
Ja przez ponad 350 godzin znalazłem sobie tylko jeden statek który mi się podobał. I cały czas do tej pory kopiuję sobie ziarno do kolejnych sejwów.
Po paru latach zrobić grę, która powinna być taka już na starcie i zgarniać za to propsy. Genialne.
Gra nadal ma dużo błędów i się zawiesza. Mi w ciągu 54 godzin wywaliło 3x. System generowania terenu, obiektów i ich rozkładu na planecie działa dość koślawo.
- Przedmioty do zebrania pojawiają się w skałach, roślinach i mniej lub bardziej przenikają przez siebie.
- Nie które przedmioty do wykopania są za głęboko, gdzie laser wydobywczy nie jest w stanie się przekopać. Nie da się zebrać np. zakopanych danych.
- Niektóre zakopane przedmioty są w powietrzu.
- Często glitchuje się tekstura i jakość terenu, chociaż jak działa dobrze to z bogatą tesselacją wygląda super.
- Dużo drobnych błędów i glitchy.
- Przydałoby się trochę ulepszyć funkcjonalność interfejsu i dodać nowe skróty, zwłaszcza w menu budowania, gdzie schemat sterowania jest centralnie na środku ekranu...
- Dodać możliwość zmiany wyglądu statku, zmiana kolorów, malowania, tekstury, obiektów na statku.
- Dodać większą różnorodność wyglądu przedmiotów do zebrania. na 10 planetach 2 różnych systemach, na których byłem, wszystkie te skrzynki wyglądają tak samo. Kilka różnych rodzajów jest, ale wygląda jakby wojsko jednej rasy i frakcji to pogubiło...
Mimo to gra mi się dobrze.