Jest szansa na spersonalizowany loot w Diablo 2: Resurrected, ale nie od razu
Obiecują na razie tysiąc zmian dlatego na spokojnie poczekam jak D2 rozwinie się po premierze. Preorder za obietnice to nie dla mnie.
Ach te nowe, zmienione i ciekawe cutscenki w WC3:R, ach ten nowy super ladder, ach te genialne własne kampanie stworzone przez cudowny edytor... och wait xD
WC3:R miał swoje obiecanki, to tak samo czas na D2:R.
Mnie najbardziej przy tych remasterach smuci to.
Że dostajemy lepszą grafikę kosztem funkcjonalności.
Kiedy wy wreszcie zrozumiecie, że to nie jest zwykłe podbicie grafiki, a zrobione nowe modele 3D praktycznie każdego elementu z gry? Do tego dochodzą dodatkowo drobne zmiany na lepsze. Ktoś wykonał sporą pracę i za tę pracę oczekuje wynagrodzenia. Rozumiem, ze wy wszyscy pracujecie za darmo, tak?
Uspokój się.
Po pierwsze, keeper nic nie mówił na temat ceny ani o tym, że powinno być za darmo
Po drugie, "nowe modele 3D praktycznie każdego elementu z gry" to nadal jest podbicie grafiki. Zmiana wyglądu
36% głosujących chciało zmian w tym aspekcie, a 39% była przeciwko nim, jeśli ich wprowadzenie równałoby się utracie możliwości walki o loot.
Cytując klasyka: gracze są za a nawet przeciw :)
Nie prawda, 36% bylo za, 39% przieciw, 13% za z kompromisem, 12% nie bylo pewne.
Czyli mamy w sumie 49% za i 39% przeciw.
"Loot PvP" to jeden z aspektów tej gry, widząc taką runkę Jah na ziemi i trzech innych graczy w okolicy aż się człowiekowi gorąco robiło. Dla mnie wprowadzenie czegoś takiego to zmiana na gorsze.
Mam przegrane w D2 wiecej niz 10k godzin i nigdy tego doswiadczylem ;( moze dlatego, ze wiekszosc ludzi uzywalo botow i auto loot skryptow, dlatego przewaznie nigdy nawet nie widzialem lootu w grach publicznych ;/
SharedLoot nie mial sensu od poczatku ze wzgledu na haki, boty i opne trade (real money trade), teraz to juz w ogole jest tyle skryptow, ze szkoda gadac.
David Brevik oswiadczyl, ze gdyby meli lepsze rozwiazania techniczne w 2000 to na pewno zdecydowali by sie na personal loot, ludzie od dawna nazekali, nawet juz po premierze.
Zaraz serwery zasrają sie hrami, a to ze runy mialy wysoką wartosc i ciezko bylo je zdobyc zachecalo to robienia tych krów i a85 area i podtrzymywalo zycie tej gry.
Najlepiej jest to rozwiązane w grach MMO, przy tworzeniu party można sobie wybrać, czy loot ma byc podnoszony na zasadzie kto pierwszy, czy po podnoszeniu idzie losowo do jednego z członków party. Tu zwyczajnie też by dali taką możliwość przy zakładaniu lobby, czy ma być loot personalizowany, czy ogólny i to by wystarczyło.
W artykule jest blad.
W ankiecie 36% bylo za, 39% przieciw, 13% za z kompromisem, 12% nie bylo pewne.
Czyli mamy w sumie 49% za i 39% przeciw.
Kompromis to nie głos za.
Przeciez napisalem za z kompromisem, czyli z przelaczalnym dropem, nie unie czytac czy co!??!
Niech lepiej zobaczy ankiete.
Nie rozumiem po polackiemu.
Ja jestem za tym żeby to dodali. To gra nastawiona na co-op, ale przez brak spersonalizowanego lootu bardziej opłaca się grać solo. Ale też w ramach kompromisu niech to działa na zasadzie z Borderlands 3, gdzie można było samemu zdecydować czy chce się spersonalizowany loot, czy nie.
Ja jestem jak tu ludzie piszą - niech ten kto zakłada lobby decyduje ale bym dał jeszcze jedną zmianę - Ci co chcą " walki o loot" czyli wszystko dla wszystkich niech mają za to dodatkowe powiedzmy 10-15% większą szanse na lepsze itemy. Piszę tu o ogólnej szansy, tzn. jak jakaś runa ma powiedzmy 0.03% szansy na drop to na tych " nie spersonalizowanych" niech ma 0.045%. Dalej niska ale ludzie by się nie burzyli,że " to po co robić lobby z walką o loot". Tak to masz większą szanse ale jak ktoś Ci zakosi coś dobrego i nie będzie chciał oddać ( nawet jeśli to nie będzie dla jego klasy) to już Twój problem.Proszę pamiętać,że to tylko moje zdanie.
Takie rozwiązania powinny być robione z głową a nie byle jak w D3 zrobiono to byle jak. Zawalić gracza lootem i niech się męczy. A jak gra się w 4ech to tego lootu dali 4x tyle. I boty latały po 4 konta na raz jako gracz solo :D Bardzo kalekie rozwiązanie.
Więc z jednej strony pojedynczy loot jest całkiem spoko rozwiązujący wiele problemów balansowych by zachować ilość lootu w takich samych ilościach w grupie bo inaczej będzie taki bajzel jak w D3.
Niech dodadzą to jako opcję podczas tworzenia rozgrywki i wszyscy będą zadowoleni. Dodatkowo do tego "Loot filter" i było by super.