Dying Light 2 z brutalną walką i „wyczuwalnym fizycznie” parkourem; zobacz nowy gameplay trailer
Po CP2077 te ich pitolenie , co oni tam nie zrobili w tej grze, jakie mechaniki, wcale już mnie nie rusza. Jak wyjdzie i będą dobre opinie to się kupi, amen
To dalej nie jest żaden prawdziwy gameplay z interfejsem itd. tylko wyreżyserowane i oskryptowane scenki
te kilku sekundowe urywki nazywasz wyreżyserowanymi scenkami ? xdd
Szczere? DL1 zrobiło na mnie ogromne wrażenie na pierwszych zwiastunach i gameplayach. Pod każdym względem: walka, grafika, parkour, zachowanie zombiaków.. Wszystko w pierwszej części było wręcz perfekcyjne.
A tutaj? Po tym co do tej pory pokazali mam mieszane uczucia, wręcz odnoszę wrażenie że zatrzymali się, a nawet cofnęli w rozwoju, bo ta gra pod każdym względem wygląda gorzej od pierwszej części. Graficznie jest regres niesamowity, mam wrażenie że poszli w jakiś lekki cel shading, i ta gra już nie wygląda tak imponująco jak wyglądała jedynka. Z pewnością nie jestem tak na hypowany na tą grę jak na poprzedniczkę, i nie rzucę się w dniu premiery do kupna, raczej obejrzę sobie na spokojnie premierowe gameplaye i wtedy ewentualnie rozważę, czy w ogóle warto dokonać zakupu.
Dla mnie gra też wygląda gorzej niż Dying Light. Grafika jest bardzo sterylna, uwypuklone zostały elementy, których nie lubię a te fajne (np. dominująca rola zombiaków z pierwszej części) zostały ograniczone. Ale kto wie, może dzięki tym zwiastunom, które ograniczyły mój entuzjazm, będę mile zaskoczony po zakupie gry?;)
Grafika ma mniej kolorów po prostu. Chociaż jest takie wrażenie,że jednak jakoś gorzej.Może przez to,że chcieli iść w jakiś realizm?
Fizycznie wyczuwalne to jest wydłużanie skoków i przejście z jednej animacji w drugą.
Czy tylko ja widzę, że grafika DL2 w tej pokazie wygląda wyraźnie gorsza niż pokaz w roku 2019?
Czy Dying Light 2 będzie dobry, to czas pokaże.
Materiał wygląda jakby kręcili reklamę Tyskiego. "Moje babicka pohazi z Chrzanowa"...
Nie wiem czy robienie z gry Tony'ego Hawka prezentującego tricki podczas walki z zombie jest dobrym pomysłem. Twórcy chyba za bardzo podniecili się ciepło przyjętym parkourem i teraz im odwala.
Mnie interesuje tylko to, ze y DL2 nie byl tak nudny, powtarzalny i stawiajacy na koszmarnie mozolny i powolny grind jak DL1 czy DI.
Te poprzednie mnie znudzily i zygłem powtarzalnością wszystkiego i bieganiem w ta i nazad miedzy znacznikami.
Plus niszczenie sie broni, gorzej jest tylko w Zeldzie BOTW, gdzie najlepiej sie gra na emulatorze CEMU z modem wylaczajacym ta głupotę.
Teraz beda nas ładować marketingiem miesiacami. Nie bede nawet w to klikał. Wyjdzie gra to sie oceni czy dalej zrobili nudę dla malo wymagajacych graczy, czy wreszcie gra bedzie miala poziom chociaz gier Ubisoft, gdzie jednak questy sa urozmaicone i jest fabuła na wyzszym poziomie. W DI i DL fabuly jest tyle samo co w pornolu, a gameplay jest tak samo gleboki, idziesz, bijesz ciagle tych samych, tak samo i biegasz w ta i spowrotem kilkadziesiąt godzin robiac to samo.
Bo i przydalby się lepszy level design, żeby mapy nie byly puste i nudne, zeby wiecej pomieszczeń bylo.
Walna bardziej realistyczna, mniej zombie, ale za to realistyczniej.
Brak broni palnej smuci, ja bym chcial nie musiec uzywac broni białej w trj grze.
Pal licho niszczenie broni (choć początkowe zużywanie jednej rury na jednego zombiaka było absurdalne), dużo gorszy był moim zdaniem limit napraw. Mam wrażenie, że twórcy za wszelką cenę chcieli uniemożliwić nam przechodzenie gry przy pomocy jednego oręża, tak jakby się bali, że większość graczy zostanie przy swoim ulubionym typie (np. maczetach), przez co nie będzie w stanie docenić ich pracy, włożonej w stworzenie całego zróżnicowanego arsenału. Bardzo nie lubię takiego designu.
Fabuła w grach Ubi? Błagam...
Pod względem fabularnym DL1 miażdży każdą grę Ubisoftu jakie ostatnio wydał.
Załóżmy, że poziom fabuły gier Ubisoftu i „Dead Island”/„Dying Light” jest równy. Aczkolwiek fabuła np. takiego „Prince of Persia (2008)” miała więcej sensu i bardziej wciągała, niż beznamiętne bieganie i walenie zombiaków po łbach i szczelanie do wrogo nastawionych ocalałych czy innych bandziorów. Do tego jeszcze można się domyśleć, jak się wszystko skończy.
Wygląda spoko. Sporo ruchów. Czekam.
Wczoraj był pokaz Indii .I jeszcze jakiś.Relacje będą później czy co?
A co do tej gry.Wszystko cudnie wygląda,ale pewnie takie nie będzie. Podczas biegania ,nie będzie to takie płynne.Będziemy pewno wpadać na byle co,na zwiastunach przelatują koło zombie, a w grze, pewno będą nas łapać,bo tak to działało w jedynce, i było mega irytujące ,jak truposz się teleportował kawałek, bo zadziałał skrypt :/ Walka z ludźmi wygląda spoko,a w rzeczywistości ,dziady będą blokować lepiej, atakować lepiej, i na pewno nie będzie to takie płynne. Ale i tak czekam.Może kupię wersję specjalną, tak jak jedynkę z skarpetkami i kominem ;D
nie wiem jak wy, ale ja widzę downgrade. Jeżeli nie mają nic do ukrycia to niech pokażą gameplay, a nie te śmieszne wstawki :D
Śmieszne słowa o mentalności Polakowi i game devu, zobacz jaka mentalność wylewa sie tutaj w komentarzach. Każdy post to narzekanie na coś.
Żeby nie było na co narzekać.
Deweloperzy pokazali kilka cutscenek, w filmiku jest dużo gadania. Że wszystko będzie takie dopracowane i świetnie zrobione. A rzeczywistej rozgrywki w ogóle nie ma.
A z wcześniejszych wiadomości już wiadomo, że fabuła będzie prawdopodobnie bardzo podobna do tej z części pierwszej, tylko tło się zmieni.
spoiler start
Protagonistę w pewnym momencie najpewniej ukąsi zombie i będzie zmuszony walczyć ze swoją przemianą; sugeruje to zresztą angielski tytuł wcześniejszego filmiku: Stay Human („Pozostań człowiekiem”). Ten motyw jest klepany tak naprawdę od pierwszego „Dead Island”, a na pewno w pełni sprecyzowany w „Dead Island Riptide”.
spoiler stop
Nie, nie ukąsi. Było dokładniej oglądać wcześniejsze materiały to byś wiedział, zamiast pisać głupoty.
Wygląda jak naturalne rozwinięcie jedynki. Wygląda dobrze. Parkour i walka wyglądają lepiej niż dobrze.
Skoro ma nie być broni palnej mogli by wprowadzić łuk. Bardziej realna broń niż lina z hakiem i spadochron.