Crysis Remastered Trilogy - porównanie graficzne wersji PlayStation 3 z PS5
Crysis Remastered Trilogy - porównanie graficzne wersji PlayStation 3 z PS5
Genialne porównanie.
Szkoda, że Crytek ma wywalone na problemy z optymalizacją CryEngine na PC. Gry oparte na tym silniku są zupełnie niegrywalne na współczesnych kartach graficznych od AMD (5700XT lub 6800XT). Mowa tu zarówno o Crysis 3 z 2013 roku, jak i bardziej współczesnych Kingdom Come: Deliverance oraz Sniper Ghost Warrior: Contracts (1/2)...
Mogli chociaż porównać z PC, a nie z PS3. Trochę dziwne te ich porównanie.
Z wersją pecetową. Jaki jest sens porównywania z PS3 skoro, wersje konsolowe miały gorszą grafikę niż PC.
Z tego porównania nie wiadomo czy lepszy wygląd to zasługa remastera czy po prostu zestawienia z gorszą wersją.
Wersje PC C2 i C3 były znacznie bogatsze graficznie aniżeli wydane w tym samym czasie wersje na PS3 i X360. Jakby porównali PC z PS5 to wyszłyby drobne różnice, bo te remastery są raczej tanim kosztem robione i są głównie przeznaczone dla graczy konsolowych, którzy z serią na PS4/Xone nie mieli styczności. Jak ktoś oczekuje dużego skoku jakości w oprawie w tym remasterze na PC, to się może srogo zawieść. Oryginalna wersja C3 z 2013 dalej robi dziś robotę i można ja kupić na małe pieniądze. Coś jak Remastery Bioshocka. Na konsolach fajne i można w końcu pograć w 60 klatkach ale na PC już nie za bardzo.
PS5 brakuje filmowości wersji z PS3. Chodzi zbyt płynnie.
Biorąc pod uwagę fakt, ze PS5 jest ponad 40 razy (!) wydajniejsze od PS3 (0,23 vs 10,3 tflops) to różnica nie jest wcale aż tak duża.