AC: Odyssey - patch 60 fps na PS5 i Xbox Series X/S już dostępny
Mogliby do Origins zrobić.
Korzystając z okazji, może ktoś coś? Próbowałem grać w AC:Odyssey na w miarę znośnym PC, i problem jest taki, że o ile jestem w stanie odpalić grę na średnich detalach i chodzi ona w płynnych 60FPS, tak problem polega na tym, że nie ważne na jakie detale ustawię, High czy Low, to co jakieś jedną-dwie minuty, a nawet czasem częściej zdarza się kompletny freeze ekranu, który potrafi trwać nawet do 10 sekund. Strasznie to utrudnia grę, co logiczne zwłaszcza gdy zamrozi ekran podczas walki z jakimś potęzniejszym przeciwnikiem, i nie ukrywam że odrzuciło mnie przez to od niej, miał ktoś może podobnie? Z tego co czytałem po necie, to wynika z problemów z silnikiem gry.
Dokładnie, znośny PC nic nie mówi. Ja bym stawiał na dysk. Właśnie ogrywam i na ultra bardzo szarpał dyskiem (mam 2 w RAID, więc tylko hałasowały).
Stawiam, że nie nadąża z odczytywaniem scen. Procek wydaje mi się, nie jest tu kluczowy, jeśli chodzi o przejście że średnich na wysokie detale.
Świetna wiadomość. Ogrywam właśnie na ps5 i jestem zachwycony. Na liczniku jakaś trzydziesta godzina i mimo, że zaczynam już powoli wchodzić w tą pętle powtarzalnych czynności, to sam gameplay jest tak przyjemny, a Grecja tak piękne, że w ogóle mi to nie przeszkadza.
No i super, ostatnio była na Microsoft Store promocja Ubisoftu i strzeliłem sobie sezon passy do całej najnowszej trylogii AC więc dodatki do Odyssey przejdę sobie już w wyższej płynności.
Ależ mnie wpienia ta wsteczna kompatybilność. Patch zajmuje 470 MB, a gra żąda 31,39 GB wolnego żeby go zainstalować...
No nie mam tyle - może w końcu jak Sony łaskawie udostępni aktualizację z obsługą M.2 SSD dla wszystkich?
Niestety to duży minus i na PS4 i na PS5 - żeby zainstalować grę potrzeba 2 razy tyle miejsca wolnego na dysku ile zajmuje gra - raz na download lub przekopiowanie zawartości płyty, raz na instalację. Natywne gry PS5 nie mają tego problemu.
Zawsze mnie zastanawia co ludzie trzymają na tych dyskach że im brakuje miejsca. W ile gier naraz grasz że musisz mieć je poinstalowane?
Chyba że masz wolnego neta i ściągnięcie gry zajmuje cały dzień, wtedy jeszcze rozumiem.
Cały dzień? Byłoby miło. Wersja PS5 Ghost of Tsushima (ponad 60 GB) to jakieś 2,5 dni ściągania z moim netem. Nie, nie da się podłączyć nic lepszego na dziś i pewnie jeszcze kila lat też nie będzie technicznych możliwości. ;)
Taki Odyssey z dodatkami waży coś ok 108 GB, a dysk PS5 ile ma dostępne dla użytkownika? No właśnie...
Polecam do tej gry i9-9900k. Freezy jak ręką odjął. Karta graficzna jest mniej ważna - będziesz miał więcej lub mniej klatek ale to procesor zapewni stabilność.
Bez przesady, na i7 6700K z GTX 1080 gra działała fenomenalnie na najwyższych ustawieniach, żadnych problemów na ponad 200h zabawy.
Strasznie słabe te procesory Intela. Mi nie tnie na RYZEN 5 3600 (60% obciążenia), a wcześniej nie cięło na Phenom II X2 560 BE. A wy potrzebujecie tak mocnego procka? W tle macie ustawiona kompresję wideo w czasie gry?
A ja popieram, do AC im lepszy procek tym lepiej. W Origins na i5-6600k było bardzo cienko, po 100% wykorzystania każdego rdzenia i gra dostawała czkawki. Po zmianie na i7-8700k wykorzystanie spadło drastycznie i wszystko było płynne. To te ich Denuvo + coś tam tak żrą...
Mogliby do Origins zrobić.
Dokładnie . Odyssey to już wydmuszka była. Ale w Origins chyba było 60 klatek tylko full hd
Na PS4/PS5 30 klatek niestety. Może poczekam na jakąś promocję na Odyssey bo 300 prawie zeta nie uśmiecha mi się
Jakoś tak, 270 chyba na obie konsole. Niedawno była promocja i cena zeszła do 80 bodajże. Aż takiego ciśnienia nie mam :)
Tak.