Twórcy Among Us komentują tryb Impostors w Fortnite i żałują, że nie nawiązano z nimi współpracy
Czy przypadkiem twórcy Among Us nie mówili że mają za mało osób do patchowania, dodawania nowości itp do swojej gry? A teraz sądząc po artykule mieli by czas na współpracę z epikiem odnośnie nowego trybu?
Mogli zawrzeć chociaż taką współpracę, że ludzie z Epic Games nie korzystaliby sobie do woli z cudzej pracy i pomysłów. Bo jak na razie, to jest to zwykły plagiat.
Unreal zrobiony na podstawie Quake'a, Unreal Engine na podstawie Doom Engine (później Quake Engine), Unreal Tournament na podstawie Quake 3 Arena, Gears of War na podstawie Halo, Fortnite jako chamska zrzynka PUBG. Nic, co było wyłącznie ich własnym pomysłem, nie zdobyło dużej popularności i niemal od samego początku plagiatowali pracę innych studiów.
Nawet jakby pozwali Epica to oni mają takich prawników,że w sądzie by wyszło że twórcy Among'a,są tymi złymi
Mogli nawiązać jakąś drobną współpracę bo faktycznie trochę za bardzo zdarli. Dla Epica to byłby PRowy bonus a finansowo pewnie by tego nie zauważyli.
jak się przespało rozwój kiedy mogli zacząć przenosić powoli grę na UE4/UE5 dodając nowe mechaniki to siedli na tyłkach zaczęli narzekać, że się wypalili zawodowo
Czekam, aż naczelny apologeta Epic Games wyjaśni wszystkim, że jednak twórcy Among Us jednak nie mają racji.
Współpracy do czego? Do śmiesznie prostego i znanego pomysłu który nawet nie jest ich, jakby oni niby cokolwiek swojego zrobili i unikalnego.
To są ci twórcy tej prościutkiej gierki w której nic nie mogą zrobić i się tak zmęczyli, że tylko kasę potrafią policzyć.
Z monopolem walcz plagiatem!
Dokładnie ach ci plagiatorzy jak oni śmią, powinno się zawsze wymyślać "koło" na nowo, żeby tylko uniknąć plagiatu, hurr durr !!!
No dokładnie, przecież każde nowe koło nawiązuje do starego nazwą i jest w podobnym czasie wytworzone.
To normalne w naturze. Hurr durr !!!!
Serio nie świecą Ci się lampki na nazwę "Impostors", która używana jest w bliźniaczym tytule, który był pierwszy? Albo mapa wyglądająca łudząco podobnie do tworu Innersloth. Tak samo podobny czas między popularnością AU, a wykonaniem przez Epic Games?
Among Us to adaptacja Mafii, nikt nie zaprzeczy.
Z tą róznicą, że Mafia (według tego co widzę na Wiki) zrobiona została w 1986. Among Us to 2018.
Co innego jest inspiracja, a co innego jest zerżnięcie, bo akurat jest popularne.
Co innego jest inspiracja jak Stardew Valley do Harvest Moon, a co innego jest zerżnięcie jak Monster Harvest do Stardew Valley.
Taka jest różnica.
Tak samo jak Fortnite: Battle Royale nie zrobili za czasów popularności Hunger Games czy modów do Minecrafta/H1Z1, tylko dopiero wtedy jak zaczęło być popularne, dzięki PUBG.
Epic Games zżyna, bo jest popularne, a nie inspiruje się, bo widzi w tym przyszłość, której inni jeszcze nie widzieli
A przeczytaj ze zrozumieniem, do czego się odniosłem. To, co robi EPIC nie jest plagiatem, autor tego zdania nie ma pojęcia o definicji tego słowa.
Do całej reszty twojej wypowiedzi masz okresy, w których zostaje dana rzecz ulepszona, np. koło obecnie jest przeważnie tworzone z aluminium i gumy, niemusze dzisiaj szukać postępu w tej dziedzinie, żeby stworzyć własne koło, mogę korzystać z już gotowych rozwiązań, rozumiesz, tego dotyczy to, o czym mowie w pierwszym poście autor pierdzieli o plagiacie, ja pisze, że można bazować na obecnym stanie wiedzy. W końcu koła różnych producentów dzisiaj są okrągłe, gumowe i mają bieżniki, ale różnią się w szczegółach jak np. skład gumy czy wzorek bieżnika. To samo masz u EPIC, który bazuje na jakimś pomyśle i nie musi wymyślać innej formuły, tak samo jak Marvel nie ma prawa do bogów nordyckich a jedynie do własnej wizji, podobnie rokstar nie ma licencji na auta, dlatego zmienia ich nazwy i znaczki, ogrom MMO kopiowało rozwiązania z WoWa. Masz mase gier bazujących na tych samych pomysłach niepróbujących wymyślać czegoś nowego a jedynie adaptując to po swojemu w mniejszym lub większym stopniu.
To tyczy się praktycznie każdej dziedziny, są firmy, które prowadzą badania nad rozwojem i są firmy, które na tych badaniach bazują lub na aktualnych trendach, proste.
Takich przykładów są tysiące.
Czytaj ten żal: JAK GIGANTYCZNA KASA przeszła nam koło nosa, aż ślina leci. A mogliśmy nie zrzynać rozgrywki z innych tylko wymyśleć coś oryginalnego to wtedy Epic musiałby zapłacić. Lepiej pisać wprost bo na takie dziwne żale mało kto już się nabierze, no może 3-latek w komunistycznej Kubie.
Żałują że nie zarobią na gigancie* haha :-)
Trochę jak aktor który zostanie wybrany do zagrania w Marvelu. Jak mu się uda to kopalnia złota xD
Twórcy (jak i fani) Among Us myślą że to taka pierwsza gra z takim trybem tak się składa że sami plagiatują tryb "Trouble in Terrorist Town" z Garry's Moda który był na rynku gdy większość graczy Among Us nie było nawet w planach.
Ciągle mnie dziwi jak bardzo Fortnite nie ma na siebie pomysłu, że zamiast jak inne gry z gatunku przygotowywać dla graczy nowe mapy, bronie i mechaniki to sięga po gwiazdki popkultury lub ordynarnie zżyna od innych popularnych tytułów. Tym razem myślą, że niskim nakładem pracy pociągną na popularności Among Us, nie zdziwiłbym się jakby w przyszłości wpadli na "innowacyjny" pomysł by skopiować Fall Guys albo nawet Minecrafta. Nie wróżę sukcesu, naśladowca pozostanie zawsze jedynie naśladowcą i w sumie niewiele taka polityka różni się od chińskich klonów popularnych gier.