Częściowa lista broni z Battlefield 2042 znaleziona; w grze pojawi się kusza
Oby system odblokowywania dodatków do broni był podobny do tego z bf3, od gołego karabinu do tony celowniczków, magazynków, chwytów, kolb, luf czy innego szmelcu :)
Mam nadzieję, że ten element będzie zachowany na poziomie co najmniej 4 części, gdyż 1 i V bardzo mnie zawiodły pod względem tego w jaki sposób zarządzało się dodatkami do broni(tak wiem, że to w tamtych czasach raczej była ciemnota i nikt nie bawił się w optyke do takiego MP40, jednak zrobienie w broniach drzewek z 4 czy 5 perkami było IMO słabe), mimo, że sam arsenał był na przyzwoitym poziomie i było czym strzelać.
W 4 niestety jakoś tak wyszło, że nie grałem. Potem przeskoczyłem z 3 na 1 i V. Pamiętam że w 3 była tego cała masa.
Jeśli 4 miała bardziej dopieszczony system niż 3 to jak najbardziej jestem za. Też nie przypadły mi do gusty rozwiązania z z 1 czy V. Porównując 3 z 1 czy V można by rzec, że w 1 i V nie było tego systemu rozwoju wcale.
Jest i AK-12 który nie wiedzieć czemu nie był popularny w BF4 mimo, że był de facto klonem M16a1 z BF3 w tym sensie, że strzelał superszybkimi seriami które miały ledwo widoczny odrzut. Amerykańska pukawka była plagą w BF3 zmiatającą wszystko na celowniku, natomiast w BF4 już tego problemu nie było.
Dziwne...