Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Highfleet i Carrier Command 2 - jak wypadły nowe gry Microprose? Tbone'owy przegląd

15.08.2021 11:39
Dzienciou
1
2
Dzienciou
164
Generał

w Highfleet bardzo fajnie się gra i gorąco polecam chociażby dla klimatu. Nie widziałem, że Carrier Command 2 będzie miał tryb VR. Poczekam jednak na lepszą cenę i serię łatek.
No i... Niestety w GOL jeszcze przez długi czas będzie smutna pustka i wiemy, że jest do też dla was trudny okres. Także trzymajcie się i jesteśmy z wami.

15.08.2021 14:55
3
odpowiedz
bullgod
75
Pretorianin

Nadal nie rozumiem dlaczego HighFleet przedstawiane było (i w sumie nadal jest) jako strategia. To w gruncie rzeczy gra zręcznościowa z elementami zarządzania zasobami. To było dla mnie jak kubeł zimnej wody, bo oczekiwałem czegoś innego i niezła stylistyka i dobra oprawa graficzna tego nie ratują.

post wyedytowany przez bullgod 2021-08-15 14:55:59
15.08.2021 15:44
4
odpowiedz
Zarian001
56
Centurion

Highfleet to świetna gra, klimat wręcz wylewa się z ekranu, ale wnerwia cliffhanger w zakończeniu. Mam nadzieje że będzie rozszerzenie.

16.08.2021 05:02
5
odpowiedz
Colidace
67
Pretorianin

Dobry powrót Microprose. HighFleet świetny, ale Carrier Command 2 mimo wszystko lepszy, a ze znajomymi wręcz rewelacyjny no ale ja mogę mieć "skrzywienie" bo na AMIDZE się grało za dzieciaka. Ciekawy jestem również tego Eurofightera dla DCS. Ciekawe czy w środku będzie tak nowoczesny jak JF-17. Fajny news, wiele ciekawych tematów dla dorosłych w jednym miejscu.

post wyedytowany przez Colidace 2021-08-16 05:03:32
16.08.2021 09:30
6
odpowiedz
Molid
3
Junior

Kolejna rekomendacja dla HighFleet... chyba czas chwycić.

16.08.2021 09:41
7
1
odpowiedz
siera97
53
Senator

Szczerze mówiąc oczekiwałem czegoś innego po Highfleet. Niby mamy flotę, ale tak naprawdę sterujemy pojedynczymi statkami, przy czym nie opłaca się za bardzo mieć małych maszyn. Lepiej zainwestować w jeden duży statek, niż mieć flotyllę mniejszych. Walka zupełnie nie pasuje mi do reszty produkcji, zdecydowanie lepiej moim zdaniem wypadłaby aktywna pauza i zarządzanie całością naszej grupy jednocześnie. Dodatkowo w grze ciężko się celuje, z uwagi na brak celownika, zasadniczo nie do końca wiadomo gdzie celują w danym momencie nasze działa.

Elementy rogalików też moim zdaniem nie pasują do strategicznego charakteru produkcji. W zasadzie gra polega na grindzie, dopóki nie zaczniemy z funduszami wystarczającymi na wystawienie floty dużych okrętów i zakupienie dostatecznej ilości paliwa.

Wiadomość Highfleet i Carrier Command 2 - jak wypadły nowe gry Microprose? Tbone'owy przegląd