Highfleet i Carrier Command 2 - jak wypadły nowe gry Microprose? Tbone'owy przegląd
w Highfleet bardzo fajnie się gra i gorąco polecam chociażby dla klimatu. Nie widziałem, że Carrier Command 2 będzie miał tryb VR. Poczekam jednak na lepszą cenę i serię łatek.
No i... Niestety w GOL jeszcze przez długi czas będzie smutna pustka i wiemy, że jest do też dla was trudny okres. Także trzymajcie się i jesteśmy z wami.
Nadal nie rozumiem dlaczego HighFleet przedstawiane było (i w sumie nadal jest) jako strategia. To w gruncie rzeczy gra zręcznościowa z elementami zarządzania zasobami. To było dla mnie jak kubeł zimnej wody, bo oczekiwałem czegoś innego i niezła stylistyka i dobra oprawa graficzna tego nie ratują.
Highfleet to świetna gra, klimat wręcz wylewa się z ekranu, ale wnerwia cliffhanger w zakończeniu. Mam nadzieje że będzie rozszerzenie.
Dobry powrót Microprose. HighFleet świetny, ale Carrier Command 2 mimo wszystko lepszy, a ze znajomymi wręcz rewelacyjny no ale ja mogę mieć "skrzywienie" bo na AMIDZE się grało za dzieciaka. Ciekawy jestem również tego Eurofightera dla DCS. Ciekawe czy w środku będzie tak nowoczesny jak JF-17. Fajny news, wiele ciekawych tematów dla dorosłych w jednym miejscu.
Szczerze mówiąc oczekiwałem czegoś innego po Highfleet. Niby mamy flotę, ale tak naprawdę sterujemy pojedynczymi statkami, przy czym nie opłaca się za bardzo mieć małych maszyn. Lepiej zainwestować w jeden duży statek, niż mieć flotyllę mniejszych. Walka zupełnie nie pasuje mi do reszty produkcji, zdecydowanie lepiej moim zdaniem wypadłaby aktywna pauza i zarządzanie całością naszej grupy jednocześnie. Dodatkowo w grze ciężko się celuje, z uwagi na brak celownika, zasadniczo nie do końca wiadomo gdzie celują w danym momencie nasze działa.
Elementy rogalików też moim zdaniem nie pasują do strategicznego charakteru produkcji. W zasadzie gra polega na grindzie, dopóki nie zaczniemy z funduszami wystarczającymi na wystawienie floty dużych okrętów i zakupienie dostatecznej ilości paliwa.