Subaru w WRC 10 (!), półpowrót Carmageddona i agonia GTR 3 - motoprzegląd Drauga
Jeżeli WRC 10 nadal bedzie posiadać tylko oficjalne lokaje po 4 odcinki i 10 aut na krzyż plus te subaru to nadal nie ma ta seria startu do starego już DIrta Rally 2.0 mimo żę ta gra jest dość mocno pocięta na DLC
Strasznie nienaturalnie jechało to Sunaru na tym materiale. Jakoś silnik EGO od Codemasters zapewnia dużo lepszy feeling z prowadzenia auta.
Też na to zwróciłem uwagę, może to na potrzeby trailera musieli jakoś sztucznie "przesuwać" auto po torze? Za to w iRacing symulacja zawieszenia i tego, jak auto "reaguje" na nawierzchnie to 10/10 :)
Z drugiej strony niemal wszystkie gry kupuję na wyprzedażach za grosze więc nie będę jakoś nad wyraz lamentował. I tak marny przychód ze mnie mają :)
Ano, zwiastuny gier z serii WRC często wypadają dość niefortunnie pod kątem zachowania samochodów - sama rozgrywka daje znacznie lepsze wrażenia :)
WRC się fajnie rozwinęło, w 9 było już więcej samochodów niż w 8, wszystko inne też było lepsze. Cieszy mnie że AMS2 został zuważony, super gra, fajnie że dostaje więcej uwagi.
Ciekawe jak z muzyką do tego Carmageddona. Z każdą kolejną częścią było coraz gorzej - z pierwszego Fear Factory do Iron Maiden a potem techno-metalo-nijakie-coś.
Parę miesięcy temu była promocja na roczny abonament iRacing dla nowych graczy za jakieś 50-60zł. Wziąłem, zacząłem po jakimś czasie grać i chciałbym grać dalej bo podoba mi się system rankingowy, wraz z rywalizacją online ale koszt wykupu samych torów idzie w setki złotych. Z ciekawości zaznaczyłem z kilkanaście torów które by mnie interesowały i rachunek wyszedł 600+złotych. Podziękowałem na ten moment. Czekam na następną promocję na Automobiliste 2.
Właśnie rzuciłem okiem na iRacing czemu to tyle kosztuje, że trzeba co miesiąc płacić i jeszcze za dodatkowe rzeczy to teraz się w sumie nie dziwię. Oni każdy jeden tor skanują za pomocą skanerów laserowych i na tej podstawie odwzorowują tor praktycznie 1:1. Coś takiego zajmuje na pewno masę czasu ale też potem daje najlepsze rezultaty. Jak widać coś za coś.
Assetto Corsa też ma tory skanowane laserowo, a ceny za dlc są normalne.
Coś za coś, xD. iRenting jest kosmicznie drogi, a argument o skanowaniu taki sobie, bo takie Assetto Corsa Competizione też ma skanowane trasy, i jakoś nie kosztuje małej fortuny.
Żadne skanowanie laserowe tutaj nie ma wpływu na cenę tej gry. Chcesz wiedzieć dla czego to tyle kosztuje? Żeby byle troll z Rosji nie kupił sobie konta jak w CSie, i nie zaczął w wyścigach wjeżdżać w każdego powodując DNF. Tej gry nie kupi zwykły byle Kowalski który gdzieś tam usłyszał o jakichś wyścigach na komkuterze i sobie kupi i będzie jeździł na klawiaturze, do tej gry potrzebny jest konkretny sprzęt symulacyjny. Śmiem nawet stwierdzić, że niektórzy grający w to mają stanowiska droższe, niż niektóre pojazdy poruszające się po Polskich drogach.
Jakoś nie przepadam za samochodówkamki, ale Twój przegląd dobrze mi się czyta! Chyba przeproszę się z Gran Turismo Sport ;)
xd :).
Tak z ciekawości spytam, czy da się zrobić auto na napęd który nie ma silnika, tylko magnetyczny wał napędowy owinięty elektromagnetyczną tubą, której ładunek jest sterowany komputerowo? Bo jedynym celem silnika jest wprawienie w obrót tego wykrzywionego przenośnika mocy.
Żeby obroty były wytwarzane przez przemieszczający się ładunek magnetyczny na wewnętrznej powierzchni tuby. To nie musi być szybsze od normalnych napędów, ale jaka oszczędność metalu i paliwa. Tak pytam, mam przerwę w grach
Tylko, że to twoje rozwiązanie to technicznie będzie silnik.
No i w autach elektrycznych z wyższej półki w ogóle nie stosuje się już walów napędowych w tradycyjnym rozumieniu tego słowa, a każde koło posiada niezależny niewielki silnik elektryczny niewielkich rozmiarów.
Dużo obecnie dzieje się pod kątem sprzętu: Fanatec zrobił kierownicę Direct Drive, mocną, precyzyjną i jak na ta technologie tanią, Thrustmaster zrobił całą listę nowych zabawek które mają wyjść i właśnie wychodzi nowy model T248 który ma być pomiędzy (zamiast) t150 a t300. Są już pierwsze testy.