FIFA 22 - FUT czekają duże zmiany, będzie rewolucja w Division Rivals
Zmieniliby dobieranie przeciwników bo niesamowicie irytowało mnie jak za każdym razem dobierało mi składy po 90 overall kiedy ja miałem 82-83. Co prawda nie tylko piłkarze się liczą bo skill również ale jednak taki skład daje ogromną przewagę. I żeby tak się raz na jakiś czas zdarzyło to już bym przebolał bo w sporcie tak bywa ale kiedy 90% rywali ma takie zespoły to wręcz odechciewa się rywalizacji online.
Jest już sierpień, nie ma co się dziwić. Ta gra ma żywotność przez ok. 6 msc (do TOTS), chociaż niektórzy rezygnują już po TOTY w grudniu.
Najlepiej grać od początku (np. FIFA22 wychodzi 1 października), więc pierwsze 2-3 miesiące są najlepsze. Wtedy każdy ma składy 81-82 i nie ma milionów rodzajów kart.
A PRO Clubs znowu nic.
No tak, nie ma mikropłatności w PRO, więc po co tracić czas na ulepszenia tego trybu.
"Nagrody będą przyznawane tak jak do tej pory, czyli co tydzień, i mają być uzależnione od liczby rozegranych (nie wygranych) meczów." Czyli kolejna zmiana, żeby gracz spędzał w grze coraz więcej czasu. Moim zdaniem powinno być tak, że są nagrody za skill i za mecze. Wtedy zyskają najlepsi, ale też słabsi na tym nie stracą. Hype'u jak co roku i FIFA jak co roku. Pełno błędów i łatanie do końca edycji. Pier...rd kart w UT co mocno zniechęca. I od wielu lat towarzyszące handicapy.
Dużą zmianą byłoby, gdyby FUT wychodził jako odrębna gra. Kupuję toto co roku i gram tylko w ten tryb.